|
|
#1 |
|
Doel — Maarten Stekelenburg Ajax — Michel Vorm FC Utrecht — Sander Boschker FC Twente Verdediging — Giovanni van Bronckhorst Feyenoord — Joris Mathijsen Hamburger SV — André Ooijer PSV — John Heitinga Everton FC — Khalid Boulahrouz VfB Stuttgart — Gregory van der Wiel Ajax — Edson Braafheid Celtic FC — Ron Vlaar Feyenoord — Vurnon Anita Ajax Middenveld — Rafael van der Vaart Real Madrid CF — Wesley Sneijder Internazionale — Mark van Bommel FC Bayern München — Nigel de Jong Manchester City FC — Demy de Zeeuw Ajax — Ibrahim Afellay PSV — Orlando Engelaar PSV — Stijn Schaars AZ Aanval — Dirk Kuijt Liverpool FC — Arjen Robben FC Bayern München — Robin van Persie Arsenal FC — Ryan Babel Liverpool FC — Klaas-Jan Huntelaar AC Milan — Eljero Elia Hamburger SV — Jeremain Lens AZ Giovanni van Bronckhorst * 24x aanvoerder en 97 interlands Rafael van der Vaart * 10x aanvoerder en 75 interlands Joris Mathijsen * 3x aanvoerder en 53 interlands André Ooijer * 3x aanvoerder en 53 interlands John Heitinga * 1x aanvoerder en 51 interlands Wesley Sneijder * 1x aanvoerder en 59 interlands Dirk Kuijt * 1x aanvoerder en 60 interlands Blijft het Giovanni van Bronckhorst of toch misschien Rafael van der Vaart ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Denk persoonlijk dat van Bommel het wel eens zou kunnen worden
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Van Bommel denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Babel
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Van Bronckhorst.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het zou in ieder geval een dragende speler moeten worden, die een rol als aanvoerder al in zich heeft. Van Bommel zou daarin een goede zijn, anders eventueel Heitinga, maar dat is nog geen dragende speler.
Als eerste zou ik Van Bommel kiezen, maar die zou enkel gekozen worden als de groep van 23 man dat zo beslist, anders is het al direct wat fuckbuddy zegt Als 2e Van der Vaart, hij wordt denk ik '10' en een rol als aanvoerder ligt hem ook wel |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bommel of Bronckhorst, in die volgorde. Of Seedorf
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zou een verdediger moeten zijn.. of een verdedigende middenvelder die de controle bewaard.
Dus never een Kuyt dan. Dan zou ik toch eerder een van Bommel kiezen.. __________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik kies persoonlijk ook voor van Bommel
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maar het is wel een beetje 'nut-dun' om je huidige aanvoerder te passeren, terwijl die nog wel meespeelt.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Von Bommel
ajb geen Bronckhorst |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Anita
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Gio zal het nu gewoon blijven, je veranderd je aanvoerder niet halverwege
Na het wk Vd Vaart/Van Bommel Beide aanvoerder geweest bij 2 clubs HSV, Ajax en voor van Bommel PSV en Muchen beide veel interlands, Vd Vaart is al jaren 2/3de aanvoerder |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bronckhorst
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
van Bommel natuurlijk!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Inderdaad van Bommel. Goeie captain. Van Bronckhorst is juist totaal geen aanvoerder. Een timide, brave indo.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nu opeens wijzigen lijkt me niet goed voor de onderlinge verhoudingen...
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Gewoon Gio natuurlijk.
.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
van Bommel moet het worden, zelden iemand gezien die echt aanvoerderschap uitstraalt. Hij zal het wel niet worden omdat zijn Papa zijn schoon Papa is.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mnchengladbach |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mijn voorkeur is ook van Bommel, maar Gio zal het wel blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Robin
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Evander Sno
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Van Bommel!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Veldmaarschalk Von Bommel natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nu nog even Gio, maar na het WK van der Vaart hopelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Van Bronckhorst word het maar mijn voorkeur gaat uit naar Van Bommel.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kuyt uit Katwijk ... nee die mag al blij zijn als ie aan spelen toekomt als Van Marwijk daadwerkelijk met de 4 gaat spelen.
Van Bommel zou idd niet slecht zijn. Stekelenburg zou ook nog kunnen al is een middenvelder als aanvoerder wel het mooiste. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Stekelenburg als aanvoerder? Hoe kom je daar nou weer bij?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Zal wel Gio blijven. Had Van Persie die band ook wel willen zien dragen.
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mark is makkelijker te vinden op basis van kaarten
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Van Bommel is gewoon een aanvoerder. Stuur hem met 10 onbekenden op stadspuzzeltocht, en hij zal ook de leiding nemen. Dat is zijn persoonlijkheid en daar zou ik gebruik van maken.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Van der Vaart was gisteren aanvoerder
|
|
|