![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
Jammer van de bezuinigingen maar verder top dat alle wedstrijden gewoon bij de staatsomroep zijn te zien. Dat is lang niet in elk land het geval. Schaamteloze reclame door de Volkskrant trouwens. De schrijver van het stuk werkt nl. ook voor de NOS. overzicht van hoe het in andere landen is geregeld: 2010 FIFA World Cup broadcasting rights - Wikipedia, the free encyclopedia Laatst gewijzigd door Bliksem; 11-06-10 om 10:50 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jammer dat ze niet op Maalderink bezuinigen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
mis eigenlijk niks?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Klinkt prima.
Alleen Tom Egbers is minder, ik blijf me irriteren aan die man. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
NOS
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hopen dat er net als tijdens de Spelen livestreams komen voor op de iPhone, maar ik denk het niet.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zijn de commentatoren ook al bekend? En gaat Evert nou wel of toch niet nog een paar wedstrijden doen?
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Mooi, dan kan de TV vastgezet worden op Nederland 1.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Smeets gelukkig niet erbij, dat is goed nieuws. Verder is back to basic echt geen slecht uitgangspunt, kan de kwaliteit nog ten goede komen ook.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Het kan inderdaad ten goede komen maar a.u.b. niet te veel Mulder en Waterreus in de studio. daar komt echt niks zinnigs uit |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jammer dat Sport1 het niet uitzendt.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Studio Sportzomer
Ik ben nu al benieuwd naar de intro-track
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ziet er goed uit, mooi ook dat ze alle wedstrijden op de stream hebben!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hopelijk kunnen ze de internettraffic aan, want je kunt er van uitgaan dat er veel internetkijkers zullen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
Als Sport1 nou de niet-NL 11-tal wedstrijden zou uitzenden... Met Sierd en co in plaats van Evert enzo. Niet die irritante reclames de hele tijd. En de analyses van Sport1 vind ik vaak ook beter dan bij de NOS. Alleen het gewip en gezeik van Kieft is enorm irritant...
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Klinkt toch gewoon niet verkeerd? Goed verhaal, goede programmering en maatschappelijk erg verantwoord.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Als maar in HD komt.,
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
http://tweakers.net/nieuws/67387/nos-zendt-vrijwel-alle-wk-wedstrijden-in-full-hd-uit.html
baas |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
!!!!!!!
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
sportzomer in sd, boe
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
zonnegod sjek in mindere kwaliteit
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik post het hier maar even, Sport1 heeft geen live wedstrijden. Wel 2 programma's één om 18:00-19:00 en één van 23:00 - 0:15. Daarin worden samenvattingen, nieuws en analyses gebracht door Kieft, van Hanegem, van Basten en van Hintum.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
het zal nog lang onrustig blijven bij de NOS. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Het volksparkstadion is van oranje!
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
jammer dat eredivisie live de wedstrijden niet heeft, nu moeten we de emotie van Reitsma missen, gemiste kans.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
sarcastisch?
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Evert moet minimaal 1 wedstrijd van oranje doen
.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
gadverdamme frank snoeks
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jeroen Grueter
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sportzomer mag Mart wel doen, al kan Jack dat ook prima...verder moet Mart zich inderdaad zo min mogelijk met voetbal bemoeien, vindt hij volgens mij zelf ook niet zo leuk.
Waarom geen Dione trouwens ? |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Van mij had Snoeks ze alledrie mogen doen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zuid-Korea tegen Griekenland is wel typisch zo'n wedstrijd voor Evert.
|
|
|
|
|
![]() |
||
NOS pakt groots maar sober uit
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|