![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Gewoon even voor de gein een spelletje vlak voor het WK
.Zoals iedereen weet zal bondscoach Bert van Marwijk binnenkort zijn selectie van 23 man bekend gaan maken. Op dit forum zitten zo'n 900 bondscoaches die vast wel weten hoe deze selectie eruit gaat zien. De bedoeling: Het is de bedoeling dat je een lijst van spelers geeft en in totaal 230 punten verdeelt over deze spelers, het hoeven niet per se 23 spelers te zijn! De bedoeling is dat je achter de naam van de spelers het aantal punten (0-10) zet waarvan jij denkt dat Bert deze speler straks mee gaat nemen naar Zuid-Afrika. Heb je uiteindelijk een speler geraden die ook bij de definitieve selectie zit, dan krijg je het aantal punten wat je bij die speler hebt gezet. Als je twijfelt over een speler, dan kun je minder punten inzetten. Als je bijvoorbeeld niet weet of Vorm of Velthuizen meegaat, dan kun je op allebei vijf punten zetten, bijvoorbeeld. De winnaar is, hoe kan het ook anders, degene met de meeste punten! Lijst van spelers:
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Voorlopig van mijn kant, pas het later aan
.Maarten Stekelenburg 10 Piet Velthuizen Michel Vorm Sander Boschker Edson Braafheid Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer Ron Vlaar Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers Vurnon Anita Glenn Loovens Ibrahim Afellay Otman Bakkal Mark van Bommel 10 Wout Brama Orlando Engelaar Nigel de Jong 10 Stijn Schaars Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw Theo Janssen Clarence Seedorf David Mendes da Silva Ryan Babel Eljero Elia Klaas-Jan Huntelaar Dirk Kuijt Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Ruud van Nistelrooij Jeremain Lens __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuk idee Ray.
Maarten Stekelenburg - 10 Michel Vorm - 10 Sander Boschker - 10 Giovanni van Bronckhorst - 10 John Heitinga - 10 Joris Mathijsen - 10 André Ooijer - 10 Ron Vlaar - 10 Gregory van der Wiel - 10 Vurnon Anita - 10 Ibrahim Afellay - 10 Mark van Bommel - 10 Wout Brama - 10 Nigel de Jong - 10 Wesley Sneijder - 10 Rafael van der Vaart - 10 Demy de Zeeuw - 10 Ryan Babel - 10 Eljero Elia - 10 Klaas-Jan Huntelaar - 10 Dirk Kuijt - 10 Arjen Robben - 10 Robin van Persie - 10 Ik denk dat het deze 23 worden
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Maarten Stekelenburg 10
Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Khalid Boulahrouz 10 Ibrahim Afellay 10 Mark van Bommel 10 Wout Brama 10 Orlando Engelaar 5 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 5 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nog even een deadline in de OP? 1 juni is de definitieve inlevering van de selecties toch?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen 5 Michel Vorm 10 Sander Boschker 5 Edson Braafheid 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers 5 Glenn Loovens 5 Ibrahim Afellay 10 Mark van Bommel 10 Orlando Engelaar 5 Nigel de Jong 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 5 Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Maarten Stekelenburg 10
![]() Michel Vorm 10 Edson Braafheid 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Ibrahim Afellay 10 Mark van Bommel 10 Wout Brama 10 Orlando Engelaar 10 Nigel de Jong 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Sander Boschker 10 Michel Vorm 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Vurnon Anita 10 Khalid Boulahrouz 10 Ibrahim Afellay 10 Mark van Bommel 10 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Jeremain Lens 10 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Ibrahim Afellay 10 Mark van Bommel 10 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Vurnon Anita 10 Mark van Bommel 10 Orlando Engelaar 10 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen 10 Michel Vorm 10 Edson Braafheid 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Vurnon Anita 10 Ibrahim Afellay 10 Mark van Bommel 10 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid 5 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 5 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers 10 Vurnon Anita 5 Glenn Loovens Ibrahim Afellay 10 Otman Bakkal Mark van Bommel 10 Wout Brama Orlando Engelaar Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 5 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Theo Janssen 5 Clarence Seedorf 5 David Mendes da Silva Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 5 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Ruud van Nistelrooij 5 Jeremain Lens |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer Ron Vlaar Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers Vurnon Anita Glenn Loovens Ibrahim Afellay 10 Otman Bakkal Mark van Bommel 10 Wout Brama Orlando Engelaar 10 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw Theo Janssen Clarence Seedorf David Mendes da Silva Ryan Babel Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Ruud van Nistelrooij Jeremain Lens |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers Vurnon Anita 10 Glenn Loovens Ibrahim Afellay 10 Otman Bakkal Mark van Bommel 10 Wout Brama 10 Orlando Engelaar Nigel de Jong 10 Stijn Schaars Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Theo Janssen Clarence Seedorf David Mendes da Silva Ryan Babel Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Ruud van Nistelrooij Jeremain Lens 10 Ik denk dat Ooijer mee mag voor de ervaring maar weinig zal spelen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers Vurnon Anita Glenn Loovens Ibrahim Afellay 10 Otman Bakkal Mark van Bommel 10 Wout Brama Orlando Engelaar Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Theo Janssen Clarence Seedorf David Mendes da Silva Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Ruud van Nistelrooij Jeremain Lens |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen 5 Michel Vorm 10 Sander Boschker 5 Edson Braafheid 5 Giovanni van Bronckhorst 5 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers 5 Vurnon Anita 5 Glenn Loovens Ibrahim Afellay 5 Otman Bakkal 5 Mark van Bommel 10 Wout Brama 5 Orlando Engelaar Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Theo Janssen 5 Clarence Seedorf David Mendes da Silva Ryan Babel Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Ruud van Nistelrooij 5 Jeremain Lens 5 Lijkt me redelijk. Wat mij betreft krijgt Janssen een 10 achter z'n naam, maar goed, die is drie jaar geleden voor het laatst opgeroepen dus lang niet zeker. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid5 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers Vurnon Anita 5 Glenn Loovens Boulahrouz 10 Ibrahim Afellay 10 Otman Bakkal Mark van Bommel 10 Wout Brama Orlando Engelaar Nigel de Jong 10 Stijn Schaars Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Theo Janssen Clarence Seedorf David Mendes da Silva Ryan Babel5 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Jeremain Lens5 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Piet Velthuizen Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers Vurnon Anita Glenn Loovens Ibrahim Afellay 10 Otman Bakkal Mark van Bommel 10 Wout Brama Orlando Engelaar 10 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw Theo Janssen Clarence Seedorf David Mendes da Silva Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Ruud van Nistelrooij Jeremain Lens |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Maarten Stekelenburg
Michel Vorm Sander Boschker Edson Braafheid Giovanni van Bronckhorst John Heitinga Joris Mathijsen Andre Ooijer Ron Vlaar Gregory van der Wiel Mark van Bommel Orlando Engelaar Nigel de Jong Stijn Schaars Wesley Sneijder Rafael van der Vaart Demy de Zeeuw Ryan Babel Eljero Elia Klaas-Jan Huntelaar Dirk Kuijt Arjen Robben Robin van Persie __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Maarten Stekelenburg 10
Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 Ron Vlaar 5 Gregory van der Wiel 10 Vurnon Anita 5 Khalid Boulahrouz 10 Ibrahim Afellay 10 Otman Bakkal 4 Mark van Bommel 10 Wout Brama 10 Orlando Engelaar 4 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 2 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Ryan Babel 7 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Jeremain Lens 3 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Eerste 30 punten zijn binnen
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dit zijn de 30 spelers geworden waar er 23 uit gekozen moeten worden:
Keepers: Maarten Stekelenburg (Ajax) Michel Vorm (FC Utrecht) Sander Boschker (FC Twente) Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart) Gregory van der Wiel (Ajax) Vurnon Anita (Ajax) Ron Vlaar (Feyenoord) Edson Braafheid (Celtic) John Heitinga (Everton) Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord) Joris Mathijsen (HSV) André Ooijer (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV) Otman Bakkal (PSV) Mark van Bommel (Bayern München) Wout Brama (FC Twente) Orlando Engelaar (PSV) Stijn Schaars (AZ) Wesley Sneijder (Inter) Rafael van der Vaart (Real Madrid) Demy de Zeeuw (Ajax) Nigel de Jong (Manchester City) David Mendes da Silva (AZ) Aanval: Dirk Kuyt (Liverpool) Jeremain Lens (AZ) Robin van Persie (Arsenal) Arjen Robben (Bayern München) Ryan Babel (Liverpool) Eljero Elia (HSV) Klaas Jan Huntelaar (AC Milan) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Keepers:
Maarten Stekelenburg (Ajax) 10 Michel Vorm (FC Utrecht) 10 Sander Boschker (FC Twente) 10 Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart) 10 Gregory van der Wiel (Ajax) 10 Vurnon Anita (Ajax) Ron Vlaar (Feyenoord) Edson Braafheid (Celtic) 10 John Heitinga (Everton) 10 Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord) 10 Joris Mathijsen (HSV) 10 André Ooijer (PSV) 5 Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV) 5 Otman Bakkal (PSV) Mark van Bommel (Bayern München) 10 Wout Brama (FC Twente) 5 Orlando Engelaar (PSV) 10 Stijn Schaars (AZ) 5 Wesley Sneijder (Inter) 10 Rafael van der Vaart (Real Madrid) 10 Demy de Zeeuw (Ajax) 10 Nigel de Jong (Manchester City) 10 David Mendes da Silva (AZ) Aanval: Dirk Kuyt (Liverpool) 10 Jeremain Lens (AZ) 5 Robin van Persie (Arsenal) 10 Arjen Robben (Bayern München) 10 Ryan Babel (Liverpool) 5 Eljero Elia (HSV) 10 Klaas Jan Huntelaar (AC Milan) 10 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Keepers:
Maarten Stekelenburg (Ajax) 10 Michel Vorm (FC Utrecht) 10 Sander Boschker (FC Twente) 10 Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart) 10 Gregory van der Wiel (Ajax) 10 Vurnon Anita (Ajax) 10 Ron Vlaar (Feyenoord) Edson Braafheid (Celtic) John Heitinga (Everton) 10 Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord) 10 Joris Mathijsen (HSV) 10 André Ooijer (PSV) 10 Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV) 10 Otman Bakkal (PSV) Mark van Bommel (Bayern Munchen) 10 Wout Brama (FC Twente) Orlando Engelaar (PSV) Stijn Schaars (AZ) 10 Wesley Sneijder (Inter) 10 Rafael van der Vaart (Real Madrid) 10 Demy de Zeeuw (Ajax) 10 Nigel de Jong (Manchester City) 10 David Mendes da Silva (AZ) Aanval: Dirk Kuyt (Liverpool) 10 Jeremain Lens (AZ) 10 Robin van Persie (Arsenal) 10 Arjen Robben (Bayern Munchen) 10 Ryan Babel (Liverpool) Eljero Elia (HSV) 10 Klaas Jan Huntelaar (AC Milan) 10 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik zie al wat afhakers na het wegvallen van Piet!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Ik wacht nog ff een paar dagen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Morgen maar even opnieuw doen nu de voorselectie bekend is.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nog maar een keer doen een keertje
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ray is trouwens ook een mooie met z'n ik pas het later wel aan, die weet nu al zeker dat Piet niet mee gaat
.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Keepers:
Maarten Stekelenburg (Ajax) 10 Michel Vorm (FC Utrecht) 10 Sander Boschker (FC Twente) 10 Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart) 10 Gregory van der Wiel (Ajax) 10 Vurnon Anita (Ajax) 10 Ron Vlaar (Feyenoord) 10 Edson Braafheid (Celtic) John Heitinga (Everton) 10 Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord) 10 Joris Mathijsen (HSV) 10 André Ooijer (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV) 10 Otman Bakkal (PSV) Mark van Bommel (Bayern München) 10 Wout Brama (FC Twente) Orlando Engelaar (PSV) 10 Stijn Schaars (AZ) Wesley Sneijder (Inter) 10 Rafael van der Vaart (Real Madrid) 10 Demy de Zeeuw (Ajax) 10 Nigel de Jong (Manchester City) 10 David Mendes da Silva (AZ) Aanval: Dirk Kuyt (Liverpool) 10 Jeremain Lens (AZ) Robin van Persie (Arsenal) 10 Arjen Robben (Bayern München) 10 Ryan Babel (Liverpool) 10 Eljero Elia (HSV) 10 Klaas Jan Huntelaar (AC Milan) 10 |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Die 3 had ik ook
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Ga ik toch even in de fout.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Of is de limiet al verstreken ?
Maarten Stekelenburg 10 Piet Velthuizen Michel Vorm 10 Sander Boschker 10 Edson Braafheid Giovanni van Bronckhorst 10 John Heitinga 10 Joris Mathijsen 10 André Ooijer 10 Ron Vlaar 10 Gregory van der Wiel 10 Roel Brouwers Vurnon Anita Glenn Loovens Ibrahim Afellay 10 Otman Bakkal Mark van Bommel 10 Wout Brama Orlando Engelaar 10 Nigel de Jong 10 Stijn Schaars 10 Wesley Sneijder 10 Rafael van der Vaart 10 Demy de Zeeuw 10 Theo Janssen Clarence Seedorf David Mendes da Silva Ryan Babel 10 Eljero Elia 10 Klaas-Jan Huntelaar 10 Dirk Kuijt 10 Arjen Robben 10 Robin van Persie 10 Ruud van Nistelrooij Jeremain Lens |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Rekenen maar :p vanavond 17:00 is het definitief bekend.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Afvallers: Ron Vlaar, Vurnon Anita, Orlando Engelaar en Jeremain Lens
Telegraaf.nl/__ANITA_VALT_AF_BIJ_ORANJE |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
25 punten mis
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
10 puntjes mis
.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volgens mij win ik samen met neilpad
.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
.Overigens had ik dan ws ook voor Vlaar gekozen hoor. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Doel Maarten Stekelenburg (Ajax), Michel Vorm (FC Utrecht), Sander Boschker (FC Twente).
Defensie Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Edson Braafheid (Bayern München, Dui), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart, Dui), John Heitinga (Everton, Eng), André Ooijer (PSV), Joris Mathijsen (Hamburger SV, Dui), Gregory van der Wiel (Ajax). Middenveld Mark van Bommel (Bayern München, Dui), Nigel de Jong (Manchester City, Eng), Demy de Zeeuw (Ajax), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Internazionale), Rafael van der Vaart (Real Madrid, Spa) , Ibrahim Afellay (PSV). Aanval Dirk Kuijt (Liverpool, Eng), Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan, Ita), Eljero Elia (Hamburger SV, Dui), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Arjen Robben (Bayern München, Dui), Ryan Babel (Liverpool, Eng). |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Aangezien ik helaas niet meegedaan heb aan de voorspelling, doe ik bij dezen dan maar een gokje m.b.t. de rugnummers
![]()
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
210 punten!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Maar volgens Bertje moet je wel veel gespeeld hebben om erbij te blijven
!Boulahrouz, Ooijer, Babel hebben inderdaad 30 wedstrijden gespeeld! __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|