![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Voor diegenen die bekend zijn met de Fantasy Premier League/Champions League behoeft dit spel geen introductie. Voor de leek:
Fantasy football is a game based around picking a squad of football players competing in the 2010 FIFA World Cupâ„¢ Finals. When your selected players play in a 2010 FIFA World Cupâ„¢ match, you will score points depending on their performance. EDIT: Hierbij een lijstje met Fantasy Games waar ik me voor heb ingeschreven en een league heb gecreerd voor VBL. Ik neig toch om mij specifiek bezig te houden met de eerste twee, van wat ik tot dusver heb gezien, aangezien ik hier meer uitdaging in vind zitten mbt de selectie. Update met league codes/passwords: ESPN: VBLfantasy FoxSports: 14762-3069 Fantasy Football: League Number : 92545 League Password : VBL2010 FIFA/McDonalds: 30056-7021 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
wie weet
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Nice!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ga me nu aanmelden.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Hier ga ik zeker aan mee doen. Als er ik tegen die tijd nog aan denk
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Gianluigi Buffon
William Gallas Aleksandar Kolarov Philip Lahm Philippe Senderos Luis Suarez Cristiano Ronaldo Steven Gerrard Robin Van Persie Alexandre Pato David Villa |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Zou FIFA zelf op de website trouwens ook niet nog met zoiets komen? Dit is zonder budget, das mij dan te makkelijk
![]()
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ja, daar was ik ook al naar op zoek. Met budget is inderdaad veel leuker. Er lijkt alleen geen schot in te zitten en er staat geen enkel nieuws mbt een release of iets dergelijks.
http://www.fifa.com/games/worldcupfantasyfootball/news/index.html |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Of deze, die in een week ofzo meer te bieden heeft
http://www.dreamteamfc.com/worldcup/ |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik doe mee.
Spoiler
met budget zou leuker zijn. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Dat is waar
Dan wachten wij gewoon nog even, want met budget is gewoon véél leuker mbt keuzes maken.Na ja, er is in ieder geval awareness gecreeërd! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I'm in!
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Smeich dat je me niet even een PM stuurt!! ah ik snap het al pok pok pok
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik zal vandaag ook eens een kijkje nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja, doe ook wel mee.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heb er ook wat in gegooid
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
I'm in!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik wacht eigenlijk ook liever op een editie met budget. PMd iemand me als er zeker is waar men mee doet?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
![]() http://www.fifa.com/games/worldcupfantasyfootball/news/newsid=1210382/index.html#fantasy+opens+doors Vanaf 4 juni dus ben je in staat om je team samen te stellen. League code voor VBL: 30056-7021 |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ik heb het gezien ja. Een keer wat anders :p Anders openen we gewoon twee/drie van deze fantasy spellen en see from there
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ingeschreven voor die van fifa.com
Leuk altijd wel, al zuig ik er keihard in.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik die van de FIFA maar ruk vind nadat ik de spelregels nog beter heb bekeken. Zoals DemonCleaner al had gestate, hoe vaag en complex zeg! Naast dat je 23 (!!) spelers moet kiezen, is dit toch wel het dieptepunt mbt de captaincy
Wat ik hieruit opmaak is dat als je de speler die jij als captain hebt benoemd een slechte pot heeft gespeeld, dat je de armband dan bij deze speler weghaalt en vervolgens kunt geven aan iemand die op de bank zit voordat deze gespeeld heeft naast dat ik er ook uit opmaak dat je sowieso dus al zomaar spelers kunt wisselen tijdens de groupsrondes.... ![]() Ik ben benieuwd naar die van Fox Sports waar nog weinig tot niets van bekend is en deze van ESPN ziet er toch ook wel leuker/beter uit dan die van FIFA met 'r stomme onzinne regels en lijkt enigszins het meeste op die van de FPL (al is 8 punten voor een scorende verdediger toch wel aardig veel vergeken met die van een andere veldspeler exclusief de goalie in dit geval) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Ik heb net mijn team samengesteld voor de initiële site die ik had gelinkt. Gewoon, omdat het kan.
Wel leuk om één speler van een enkel land te kiezen, ik denk dat dit de selecties van iedereen erg verschillend maakt
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
5 teams nog maar
![]() we kunnen nog geen team samenstellen? |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Die van ESPN lijkt me eigenlijk nog het leukste van de mogelijkheden hier. Sky heeft er ook één maar die is ook zonder budget. Kan ook goed zijn dat ik er meerdere invul
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
ook een team gemaakt
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
van de partij
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Deze ziet er zo op het oog wel goed uit qua regels en budget e.d.
http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/M/rules.mc Heb me nog niet aangemeld of de boel nauwkeurig doorgelezen, maar is misschien een alternatief. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Net maar even een team gebouwd. Toch altijd weer moeilijk dan je denk achteraf
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Die van FIFA ook maar even ingevuld. Puntentelling vind ik nog steeds een beetje krom, maar dat wisselen icm die hele selectie die je moet opgeven is wel leuk.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
ich bin dabei
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Hierbij een lijstje met Fantasy Games waar ik me voor heb ingeschreven en een league heb gecreerd voor VBL. Ik neig toch om mij specifiek bezig te houden met de eerste twee, van wat ik tot dusver heb gezien, aangezien ik hier meer uitdaging in vind zitten mbt de selectie.
Update met league codes/passwords: ESPN: VBLfantasy FoxSports: 14762-3069 Fantasy Football: League Number : 92545 League Password : VBL2010 FIFA/McDonalds: 30056-7021 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kunnen we even beslissen welke we nu echt gaan doen?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik ben erbij bij die van FIFA.
![]() Vrij aardig team dacht ik zo, al krijg je ook wel voldoende geld om dat te maken
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
In ieder geval Iker op goal Weebl.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nee volgens mij heb ik Neuer in de goal
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Francisco Rodriguez komt bij mij als eerste in actie en vanavond Ribery en Suarez.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik heb vandaag alleen Ribéry in de basis. Op mijn bank zit Sagna, maar nog achter Van der Wiel dus ik denk niet dat Sagna in actie komt in mijn team.
Van Mexico zit Javier Hernández op mijn bank, maar die zit zometeen ook op de bank. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Pienaar en Marquez in actie!
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wel verdomme, m'n stream klapt er uit. Moet ik straks beneden gaan kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Mijn excuses, ik was deze week niet online (héérlijk!) en had ook niets door van de wijziging van forum. Na ja, ik zie dat die van Fox Sports niet populair is (lees 0 behalve ikzelf) onder de VBL'ers (Wij Zijn Voetballers?) , we hebben er 8 bij FSPORTS : Fantasy Football - 2010, 3 bij ESPN dus ik ga er vanuit dat dit topic vanaf nu aan dan alleen maar over die van de FIFA/McDonalds gaat met dertien.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gefeliciteerd met de dubbel DC
![]() 1 Gymlee XI DemonCleaner 55 521 2 Carefree mcyodogg 52 510 3 FC BoerBert Xnimez 63 481 4 The R's Dutch_Heroes 36 456 5 FC Clesar03 Clesar03 23 416 6 Conundrum XI Conundrum 65 404 7 Wee Bulls Wee_Bull 11 403 8 VBL Brord92 56 391 9 vitessezuid113 vitessezuid 19 376 10 FC. Stickvis Stickvis 26 352 11 Vinnie vinnie06 13 347 12 From4Corners From4Corners 19 326 13 steven gerrards army Stevíeg'army 7 303 World Cup Mode Final DemonCleaner 55 - 52 mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
ah verdomme na week 1 alweer vergeten
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het is dat een aantal spelers er geen aandacht meer aan besteedde, anders was ik nooit derde geworden. Ik heb echt lang laatste gestaan
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
nooit meer naar gekeken
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Ik ook nooit meer naar gekeken na snel een elftal in elkaar geflanst te hebben
Was veels te druk met van alles en nog wat
|