|
|
#1 |
|
Zoals sommigen misschien al in FB hebben gelezen, dit jaar maak ik wederom banners die gebruikt kunnen worden voor in de wedstrijdtopics. Om het overzichtelijk te maken, zet ik ze allemaal in één topic. Misschien dat het sticky oid kan?
.Groep A: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep B: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep C: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep D: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep E: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep F: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep G: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep H: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Groep A:
[align=right] [/align][align=right] [/align][align=right] [/align][align=right] [/align][align=right] [/align][align=right] [/align]
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Held
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gaaf man
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik had de skills ook wel willen hebben
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
En sticky
.Zeer tof |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ziet er goed uit!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ben niet kapot van het font, maar de banners zijn erg mooi
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
tof
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Groep B:
[align=right] [/align][align=right] [/align][align=right] [/align][align=right] [/align][align=right] [/align][align=right] [/align]
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Held
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Groep C:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vette shit ouwe
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Hier missen die bekers van Argentinie. Edit: en aangepast zie ik nu.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Groep D:
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Netjes.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nu is NL aan de beurt.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Alleen die wereldbekertjes vind ik een beetje overbodig. Past beter alleen in de Clubtopics...
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sieht ja richtig gut aus!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Groep E:
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
2 wedstrijden om 13:30. Da's vroeg.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Niet bang dat mensen je plaatjes gaan jatten, en posten op andere fora?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Beetje wel, misschien was het verstandiger geweest om het beter te watermerken met het VBL-logo. Maar verwacht niet dat users hier op een ander forum posten. En als er nieuwe users komen, dan moeten we maar zorgen dat ze hier blijven
.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Helemaal mee eens, en als we ze ergens tegenkomen waar VBL afgeknipt is sturen we gewoon een mailtje naar de webmaster van de desbetreffende site :p
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bovendien heeft Ray de .psd files toch? Als 'bewijs'.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.
||
|
|
|
|
|
#28 | |
. Da's in ieder geval al genoeg bewijs .Prima werk. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik werk nog met CS2.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Groep F:
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
.Beetje tricky is het wel. Maar goed, op zich ook wel weer erkenning als ze ergens anders opduiken. .
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
nep-fries
|
, omdat het ze zelf aan inspiratie ontbreekt.Mooi banners en ik vind die font juist wel goed. Die strakke letters zijn zo saai! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sneaky op het shirtje van die luipaard VBLforum eronder zetten
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wow, gaaf man
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
goede bannerts
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Klasse Ray.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Klasse
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ja, nu klopt het logo nergens
.Anyway, ik moet nog een paar poules, maar heb geen goed werkende Photoshop meer, dus even wachten. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja sorry Ray.. was een geheimje
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
En iedereen vertelt geheimen door.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
waterdichte crew!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ray, vblforum linkt gewoon door
Je hoeft dus niets te veranderen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mooi hoor.
Hoe lang ben je bezig geweest al die wedstrijden over te nemen?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Groep G:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Groep H:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vergoeding verwacht ik op mijn rekeningnummer die ik Nico gepm-d hebt. Ik heb het graag gedaan.
|
|
|
|
![]() |
||
WK Wedstrijd Banners
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|