|
|
#51 |
|
ik wacht al maanden op mijn geld, je moet geduld hebben dus
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kan je tegenwoordig ook ik natura storten tegenwoordig??
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Quoted for later purposes.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Zo.. voor de Van der Wiel award?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banners kapoet?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik zie ze gewoon.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ik zie kruisjes
.Het screenshot van je Photoshop-activiteiten zie ik wél. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hm, en nu?
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Wiki was ook al verwijderd
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Beetje jammer dat ik ze niet kan zien...
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik host ze wel op mijn eigen site.
|
|
|
|
|
|
#64 |
die mooie banners horen er bij.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Hm, heb problemen met mijn host. Misschien dat Nico mij weer een accountje kan geven, maar dan op WZV?
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Zie OP!
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Hulde!
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Komt de wiki ook nog terug Nico?
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Uiteraard Maroow, dat ga ik vanavond meteen proberen te regelen.
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
hehe, ook voor de mijne
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Goed bezig ray!
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Mooi man Ray
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Prachtig
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
Overigens geen verwijt, maar gewoon ter informatie
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
#87 |
te grappig
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Nadat Nederland Brazilië had verslagen was dat toch al wel duidelijk?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Ray!!!
![]() Je bent net een inktvis!
|
|
|
|
![]() |
||
WK Wedstrijd Banners
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|