![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Simpel: Met wie ga jij de wedstrijden van Nederland (of de andere landen natuurlijk) kijken? Regelt je straat iets? Ga je in de kroeg kijken, met vrienden of wildvreemden? Zit je zelf in Z-A? Thuis of bij vrienden?
Ik ga of in een kroeg kijken of met vrienden die wél verstand van voetbal hebben. Heb me doodgeërgerd toen ik met vrienden die alleen het EK/WK volgen Nederland - Rusland keek. Helft van de wedstrijd volgden ze niet eens.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Met vrienden in de kroeg uiteraard, dagen en tijdstippen maken me niet uit. Bier moet er vloeien!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Met een ieder die zich in de kroeg bevindt.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Niet in de kroeg denk ik. Liever met een groep vrienden ergens thuis. In de kroeg kun je het zo slecht volgen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
In de kroeg
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wellicht dat ik dan weer in Praag werk. EK vorig jaar daar was echt zooo tof!
Sportsbar, Old Town Square, Cafe Amsterdam, Biergarten, Letna Park, etc! Toplocaties en altijd wel mensen van de teams te vinden in de stad.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Niet in de kroeg
![]() Allemaal van die debielen die 1x per 4 jaar voetbal kijken en er geen ruk van snappen. En dan als we verliezen zo'n kut DJ die zegt: "Ja we hebben dan wel verloren, het feest gaan gewoon door!!!" Sterf ![]() Liever met wat vrienden, ook al hebben die ook niet echt verstand van voetbal
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Met vrienden in de kroeg
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Nederlands elftal: kroeg
Andere wedstrijden: thuis, op de bank. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kroeg of thuis met een bult vrienden
![]() De niet-NL wedstrijden lekker thuis, finale misschien ook kroegje. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
In mijn eentje op mijn slaapkamer
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Al die bazen hier zitten gewoon thuis met hun ouders en zusje
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gewoon in de kroeg, kan me dan ook geen fuck schelen dat de helft daar normaal niks met voetal heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ergens waar er bier en bitterballen zijn. Voor de rest kan het me weinig schelen ;p
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Met (een deel van) de buurt, BBQ aan, biertje erbij. Andere wedstrijden gewoon thuis op de bank, hooguit voor Engeland naar de pub.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hoi
|
Thuis op de bank met m'n stiefvader.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gezien de graftijden vrees ik dat het gewoon thuis wordt
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Ik kijk lekker thuis, misschien wat schoonfamilie over de vloer of een enkele match daar kijken. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lekker om half 2 op maandagmiddag in de kroeg
![]() Aan de reacties te zien heeft de helft van de mensen niet door wat een graftijden het zijn.. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
ontopic; Geen idee, tis januari en heb mijn glazen bol stuk laten vallen... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Met vrienden. Al zal dit toernooi wel vlak voor mijn tentamens zijn
. Wanneer is de eerste pot. Begin Juli of eerder al?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ga of in een kroeg kijken of met vrienden. waarschijnlijk eerst met vrienden en dan door naar de kroeg, kan ik het tenminste goed volgen
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nederland in de kroeg
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
In ieder geval zeker met Wouter, Ruben en Chris. Waarschijnlijk dat Nathan ook wel meekijkt, maar die interesseert het niet zo veel altijd, pas vanaf de halve finale waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
In ieder geval niet met mensen die haast niks van voetbal weten, er ook eigenlijk geen interesse in hebben, maar het wel 'gezellig' vinden om naar Oranje te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Alleen thuis.
![]() Turkije doet niet mee, en mijn Nederlandse matties gaan allemaal in de stad kijken. Ik ga nog liever dood dan dat ik me tussen dat volk bevind.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
![]() Dat is nog het mooiste aan het hele toernooi. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
Het heeft wel wat, zat zelf in Turkije tijdens het WK in 2002 dan valt het met die toeters hier nog wel mee.
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die middagwedstrijden moet ik uberhaupt nog vrij zien te regelen op m'n halfjaarlijkse baan dan
. Anders gewoon thuis. Avondwedstrijden met de massa op het traditionele plein . En dát is leuk .
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Op straat uiteraard op een van de vele feestelijke pleinen!!
Zou eigenlijk een feestdag moeten zijn als Nederland op het WK/EK een speeldag heeft
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nederlands elftal: waarschijnlijk in kroeg of bij vrienden
Andere wedstrijden: thuis |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Tja. En dan zeuren ze dat je zo'n chagrijn bent.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Het liefste thuis, met 2-3 man. In de kroeg kijken vind ik helemaal niets, je krijgt amper iets van de wedstrijd mee (met pech ook teveel carnavalsfeer) en doordrinken lukt ook niet (en het rookverbod helpt ook niet echt mee!)...
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
TT is duidelijk genoeg.
Ben benieuwd waar jullie de wedstrijden van Nederland gaan kijken. De eerste wedstrijd is op een maandag om 13:30, niet ideaal dus. Ik ga waarschijnlijk, zoals het eigenlijk hoort, in de kroeg kijken. Andere wedstrijden zal ik denk ik gewoon thuis kijken. Jullie? !
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat zal wel in de kroeg worden.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nederland dan he. De andere wedstrijden thuis op de bank waarschijnlijk....
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Die 13:30 wedstrijd is geweldig!
.Ik denk Oranje in m'n (stam)kroeg en de rest als ik kan kijken thuis.... |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
in een engelse pub
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dus..
|
eerste wedstrijd ben ik aan het werk
kon geen vrij krijgen. Rest allemaal inde kroeg.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Eerste wedstrijd thuis denk ik. Tweede wedstrijd in Dusseldorf (waarschijnlijk veel Jappies daar) en tegen Kameroen in de kroeg.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
laatste keren dat ik een kroeg keek lagen ze ook gelijk eruit (portugal, rusland), dus kijk voortaan met vrienden thuis. Brengt geluk
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
De overige duels(Niet oranje duels) iig vanaf de bank
. Ben het complete toernooi vrij en ga in principe alles kijken. ![]() Heb verder nog niet echt plannen met wie/wat/waar. Komt tzt wel goed. |
|
|
|
|
![]() |
||
Waar ga jij Oranje (en de rest) bekijken?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|