![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Redactie
|
de halve finale kijk ik bij mijn vader en de finale bij mijn moeder. is best gezelig
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Morgen gewoon weer lekker thuis.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Zoals altijd in (of beter voor) dezelfde kroeg. Dinsdag wel wat minder bier dan de vorige wedstrijden
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Ik ben woensdag vrij toevallig, dus ik kan optimaal zuipen
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
In '98 zouden we met school naar Euro Disney, was maanden van te voren geplanned. Vrijwel iedereen ging mee, ik niet, want het zou op de dag van de halve finale zijn. Werd door iedereen uitgelachen. Maar zij zaten tijdens Nederland - Brazilië in de bus terug afgesloten van de buitenwereld en ik in de kroeg
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Morgen en zondag Enschede denk ik.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Normaal altijd thuis kijken, maar vrijdag toevallig op het Museumplein, dat ging zo goed dat we het nu gewoon weer doen. Heb m'n kleren van die dag niet gewassen en die gaan ook gewoon weer aan. Niets aan het toeval overlaten he!
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Deze halve finale pleintje in de stad ergens gok ik. Eventuele finale in Amsterdam.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
.
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
#162 | |
...Die van mij stonk zo erg, het leek net of 'ie in een dag in een vat bier had gedreven.Overigens mooi verhaal van afgelopen vrijdag: Ik had een hele tijd geleden een date gepland op die avond om 21.30 uur, op het Neude. Ik dacht, is lang genoeg na de wedstrijd, ben dan wel weer bij zinnen. Goed, na de wedstrijd natuurlijk verder gaan zuipen, en om 20u was ik zo teut als een aap. Ben toen naar huis gegaan om te douchen en wat te eten, want ik stonk echt naar zweet en bier. Word ik om 21.45u wakker gebeld, dat wijf: "Ja ik sta al een kwartier te wachten, waar blijf je?" Ik keek naar mezelf, vond mezelf languit op de bank, zag een bak gesmolten ijs op m'n buik liggen, had m'n schmützige Oranjeshirt nog aan, was helemaal de kluts kwijt. Weet niet meer wat ik precies heb zitten bazelen in die telefoon maar het kwam erop neer dat die date niet meer doorging. Wijze les voor jullie allen: Ga niet afspreken met een wijf na een kwartfinale op een WK. En als je het dan toch doet, was je oranje shirt vantevoren even.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Haha je moet zo'n avond sowieso vrij houden man
.Dat shirt van mij zal ook alles behalve lekker ruiken, maar dat interesseert me geen reet. Die gaat hopelijk exact een maand later pas in de was .
|
|
|
|
|
|
#164 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
Morgen ook maar wat minder zuipen dan afgelopen vrijdag
Damn.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Go Your Own Way
|
Ik ga m'n shirt toch maar niet wassen, want ik besef net dat ik de kwartfinale gekeken heb (ook ongewassen) , dus dan kan het niet anders. Dan maar meuren.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Daarom kijk ik nu ook thuis, heb van de afgelopen WK's eigenlijk te veel gemist omdat je laveloos in de kroeg staat. Of je bent het de volgende dag weer vergeten.
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Die beelden van het Museumplein zijn wel geweldig zeg
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
#172 | |
.
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
Al weet ik nog niet of ik de finale ook op t Museumplein ga kijken.
Gisteren was heel tof maar kon niet altijd de wedstrijd goed volgen ![]() En mijn bier was op een gegeven moment lauw
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Ik ga gewoon weer op het plein in Almelo kijken. Niet zo druk dat je het niet kan volgen, maar druk genoeg om een massa te vormen
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Bier halen is wel lastig op het Museumplein lijkt me. Ik ga de finale in Utrecht kijken, want was afgelopen dagen super.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Iemand die weet of er schermen in de binnenstad van Nijmegen zullen zijn?
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
|
|
![]() |
||
Waar ga jij Oranje (en de rest) bekijken?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|