![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Op rechtsvoor komt waarschijnlijk Robben dan komt Van Persie in de spits en Sneijders daar achter.
Wie moet op links. Van der Vaart niet een man voor de zijlijn. Kuyt met vrije rol naar binnen. twijfelaar Babel. Elia? Lens? Affelay uit vorm? Ik ga voor Urby Emmanuelsen met een open linkerkant zo werden we ook Europees kampioen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
van der Vaart.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Niemand, aangezien we met 1 spits gaan spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat zou dan Elia moeten worden.
VdV zie ik het liefts op 10. Robben uiteraard op rechts. Het is alleen wel zo dat Elia al een lange tijd geblesseerd is, dus het maar de vraag of hij de vorm te pakken krijgt. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Robben links, Kuijt rechts.
lijkt me duidelijk. Elia back up. Lens en Babel kunnen beter helemaal thuisblijven..
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Overigens zou het me niet verbazen dat Robben daar gaat spelen
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het liefst zie ik nog gewoon 2 pure buitenspelers, maar van der Vaart is ook een te goede voetballer om eruit te laten eigenlijk. Dilemma.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Helaas is Elia niet fit, dus ik zie de bui al hangen dat Kuijt in de basis komt
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eliaaaaaatjeeeeeeeeeeeeee
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
Eliaaaatjeeeeeeee |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Van der Vaart.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Robben uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Van Persie, Sneijder, Van der Vaart en Robben gaan van positie wisselen en er speelt telkens iemand anders op links.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als je het viertal Van Persie, Robben, Sneijder en Van der Vaart wilt opstellen, is het denk ik veel slimmer om Van der Vaart op de tien neer te zetten en Sneijder op links. Van der Vaart is namelijk helemaal niets op links. Hij is er niet de speler naar om te versnellen, zijn mannetje voorbij te gaan en dan een voorzet te geven, en omdat hij links is kan hij ook niet naar binnen kappen om een schietkans te creëren of een steekbal te geven. Hij komt veel beter tot zijn recht in de as van het veld.
Sneijder daarentegen komt bij Inter wel vaker van links (dit weekeinde bijvoorbeeld nog) en heeft ook op het EK nog vanuit die positie gespeeld. Hij heeft door zijn tweebenigheid veel meer opties aan die kant en hij heeft ook een beter afstandschot dan Van der Vaart, wat belangrijk is als je een aanvallende middenvelder aan de zijkanten opstelt. Als vergelijkingsmateriaal kan je naar Engeland kijken, waar ze (een beetje) een zelfde soort probleem hebben met Lampard en Gerrard. Capello heeft er daar ook voor gekozen om Gerrard aan de linkerkant te posteren, vanwaar hij naar binnen kan trekken om zo gevaar te stichten. Verder heb je in het clubvoetbal nog Iniesta bij Barcelona en Ribéry bij Bayern, twee rechtsbenige aanvallende middenvelders die ook van de linkerkant spelen. Dat zijn niet precies dezelfde type spelers als Sneijder, maar Sneijder kan wel een stuk beter zo'n rol vervullen dan Van der Vaart. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Ik kan me helemaal vinden in de post van NumberNine.
Oh, en Koekebakker. Een midvoor is hetzelfde als een spits natuurlijk, dus dat je die term voor "10" gebruikt vat ik niet helemaal. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
sneijder is natuurlijk ook een man met weinig diepgang. meestal loopt er nog iemand voor hem aan de linkerkant. het is niet de diepste man aan de linkerzijde, wat hij in oranje wel zou zijn.
ik zou als ik het voor het zeggen had zo spelen: -----------------------------Mulder----------------------------- VdWiel----VanBommel-----Maduro------Schaars -----------------De Jong------VanderVaart---------------- ----------Robben------Sneijder-------Elia----------------- --------------------------VanPersie-------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
WTF, koekebakker, doe ff normaal man
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Vd Vaart, Robben en Sneijder die wisselen toch zo vaak van positie dat ze allemaal is op links komen te staan
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Overigens is het een beetje onzinnig om dingen te roepen als: :vd Vaart moet op links".
Dat hangt namelijk helemaal van de tegenstander af imo. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Stekelenburg, Vorm, Velthuizen, Ten Rouwelaar en Boschker zijn allemaal beter dan hem. Kom op zeg, het knaapje heeft net een paar wedstrijden in het eerste gespeeld waarin hij een aantal keer pijnlijk de fout in ging. Stekelenburg is een van de beste keepers uit de eredivisie dit seizoen .Verder is Heitinga een van de beste spelers van Everton, is Mathijsen onbetwist de leider achterin bij HSV en staat Van Bommel nooit centraal achterin. Schaars als linksback, .Jij hebt echt 0,00000 verstand van voetbal he? |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Simpel, Elia
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
Ik denk dat Van Bommel een prima man achterin kan zijn. Zoals Cocu dat soms was. Voordeel van helemaal achterin staan is ook dat je niemand in je rug laat lopen en als dat toch gebeurt staat ie buitenspel. Lijkt me top voor van bommel |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Overigens, als we de toch a la Voetbalzone opstellingen gaan maken...
----------------Steek------------------- Van der Wiel---Heitinga---Mathijsen---Gio -------Von Bommel---------------------- ---------------------Van der Vaart------ --------------Sneijder------------------- Robben------------------------Van Persie -------------Huntelaar------------------ Anders Van Persie in de spits en dan Elia/Urby op links. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
Ook al staat hij daar kort voor de verdediging, centraal achterin heeft hij ook meer dan uitstekende wedstrijden gespeeld. Zoals tegen ManU toen. |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
Dan gaat het dus om geschiktheid. En Sneijder kan wel heel erg goed voetballen en het overzicht bewaren gaat ook steeds beter, op de as achter de spits heb je juist een speler nodig met echt spelinzicht. Sneijder is meer van draaien en meteen passen. Leuk voor countervoetbal, maar als je wilt aanvallen en combineren moet je daar een speler hebben lopen die het spel heel goed ziet, en die een paar passes vooruit kan denken. Dat zit er bij Sneijder gewoon niet in. Maar Elia moet gewoon op links, als die blessure weg is kan hij het niveau echt wel aan. Als je echt aanvallend combinatievoetbal speelt wordt het toch een 4-3-3 en moet je de cornervlag opzoeken om ruimte te maken. Sneijder kan dan op linkshalf ipv De Jong, als dat verdedigend lukt, en anders maar op de bank. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Elia op links en Robben op rechts. RVP op 9 en Kabouter Wesley op 10. Ik mail het even naar Bert
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Ik snap niet dat mensen sneijder niet op de bank durven te zetten. hij past niet in het team net zoals seedorf dat niet doet.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
bommel - de jong
kuyt -vdv-robben rvp |
|
|
|
|
|
#41 | |
Ja, dat zagen we op het EK. .
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
Maar tegen bepaalde landen lijkt het me beter om met het blok de Jong en Bommel te spelen. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
ik snap het hele punt niet zo.
Robben-v. Persie-Kuijt Sneijder is de beste aanval binnen je mogelijkheden, en daarmee heb je niks te klagen. maar nee er moet maar eindeloos naar een betere optie gezocht worden..
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Maar ik heb weinig vertrouwen in de fitheid van Elia. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
Kuijt op rechts en Robben op links, beter kan niet. Elia is leuk al reserve.. |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
Daardoor komt er veel meer ruimte in het centrum voor van Persie en Sneijder. |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
heb wel mijn twijfels over of hij de 90 minuten vol kan maken. meestal wordt vdv gewisseld, hoe goed hij ook speelt. misschien heeft het daarmee te maken |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
|
|
|