Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27-04-10, 22:27   #1

Bjoro's Voetbal Forum schermafbeelding

Op vrijdag 21 mei a.s. wordt er bij mijn cluppie HBC in Heemstede 'de Grote WK Quiz' voor de regio Haarlem georganiseerd.
Vragen komen van Hans-Jorgen Nicolai (bij vele quizzers wel bekend, mede door zijn boek samen met Hugo Borst) hetgeen garant staat voor een goed niveau.

(Meer info vind je op http://www.wkquiz2010.nl/ )

Doen ze bij jullie club of bij jou in de kroeg ook zo iets ? Misschien leuk om even te melden, zodat mensen die in de buurt wonen wellicht een poging kunnen wagen.
Bjoro is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 06-05-10, 21:33   #2
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Ziet er leuk uit. Ik wil ook wel eens meedoen aan een voetbalquiz, doe nu alleen maar mee met Pub Quizes, maar daar wordt haast nooit iets over voetbal gevraagd. Is deze quiz van hoog niveau en een beetje toegankelijk?

Oud 07-05-10, 14:04   #3

Bjoro's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania
Ziet er leuk uit. Ik wil ook wel eens meedoen aan een voetbalquiz, doe nu alleen maar mee met Pub Quizes, maar daar wordt haast nooit iets over voetbal gevraagd. Is deze quiz van hoog niveau en een beetje toegankelijk?
ik denk dat de vragen wel pittig zijn maar wel enigszins te doen voor een kenner zoals jij en qua toegankelijkheid denk ik dat er veel voetballers/liefhebbers uit de regio op af komen. Al met al zou het ook best eens gezellig kunnen worden
Bjoro is offline   Met citaat reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site