![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Op vrijdag 21 mei a.s. wordt er bij mijn cluppie HBC in Heemstede 'de Grote WK Quiz' voor de regio Haarlem georganiseerd.
Vragen komen van Hans-Jorgen Nicolai (bij vele quizzers wel bekend, mede door zijn boek samen met Hugo Borst) hetgeen garant staat voor een goed niveau. (Meer info vind je op http://www.wkquiz2010.nl/ ) Doen ze bij jullie club of bij jou in de kroeg ook zo iets ? Misschien leuk om even te melden, zodat mensen die in de buurt wonen wellicht een poging kunnen wagen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ziet er leuk uit. Ik wil ook wel eens meedoen aan een voetbalquiz, doe nu alleen maar mee met Pub Quizes, maar daar wordt haast nooit iets over voetbal gevraagd. Is deze quiz van hoog niveau en een beetje toegankelijk?
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
en qua toegankelijkheid denk ik dat er veel voetballers/liefhebbers uit de regio op af komen. Al met al zou het ook best eens gezellig kunnen worden
|
||
|
|
|
![]() |
||
Speciale WK-Quizzen bij club of in kroeg
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|