|
|
#1 | ||
|
We hebben natuurlijk wel de NOS. Maar als het kan krijgt de BBC toch de voorkeur.
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb er zin in
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuk dat Klinsi en Seedorf er zitten. Puik commentaar ook vaak, zeker als NL goed speelt.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De promo is ook dik in orde:
http://www.youtube.com/watch?v=71ezSA46WtY |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Niets boven Match of the Day.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sowieso vind ik Engelse zenders vele male prettiger om naar te luisteren dan het commentaar in NL.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Toch jammer dat 2 van de poule wedstrijden van Engeland bij ITV zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik verheug erg op de wedstrijd van Engeland zaterdag. Met Johnathan Pearce hopelijk?
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Das mooi klote dan. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
. Zie OP voor het schema van de BBC |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Helder nu, Boris.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Clyde als commentator dan
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zodra de loting bekend was begonnen ze bij Football Focus al over wie Engeland in de kwartfinale tegen kon komen. Kan dus niet wachten op de uitschakeling
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Schuift O'Neill dit keer ook weer een aantal keren aan?
So far bestaat het gezelschap uit het vaste trio Shearer, Hansen & Lawrenson. Daarnaast zullen Seedorf en Adebayor ook aanwezig zijn. Verder nog? __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Thanks BS.
Uitstekende line-up. Heb er godsgruwelijk veel zin in. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik kan me herinneren dat ze in het verleden zo'n vervelende Italiaan hadden. Die zie ik er gelukkig niet bijstaan nu.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mick McCarthy als co commentator, echt te geniaal. Fuckin zware stem en dan dat accent erbij
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heb momenteel geen signaal op BBC. Lekker dan.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Heb BBC niet in HD, NOS krijgt sowieso de voorkeur dus. Al vind ik dat sowieso een prima keuze.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gary Lineker
![]() Ik kijk nu bbc met radio 5 commentaar.. minder viezevulva's __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Motty doet ook nog wat --> BBC - World Cup Motty
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Fc Twente
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Wanneer zit Seedorf er? Ik kan de BBC-verslaggeving altijd erg waarderen. Maar als Mick McCarthy de co-commentator is en Alan Shearer de analyticus, dan wordt het me wat te gortig. Dan wordt het teveel 'good old 4-4-2', de Dunkirkspirit, mouwen opstropen en dat soort gelul.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Is het de moeite waard om straks op de BBC in te schakelen?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik kan toch niet begrijpen dat mensen liever naar de NOS kijken dan naar de BBC, zo hoort commentaar te zijn. Niet gewoon wat namen opnoemen (en belachelijke oninteressante feitjes vertellen a la Frank 'imbeciel' Snoeks)
__________________ Extra medication for ALL! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Yup, ook bij Algerije - Slovenië oprecht enthousiasme bij kansen en doelpunten. Bovendien zijn twee commentatoren zwaar superieur aan één...
En de hilariteit na de blunder van die Algerijn in combinatie met Green achteraf is ook ok, zul je in Nederland ook niet zien. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Voor zover de wedstrijden er uitgezonden worden kijk ik ook BBC. Commentaar bevalt gewoon een stuk beter, de niet Engelse pundits zijn vaak wat minder maar als geheel is ook dat nog stukken beter dan Fons Groenendijk
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mick McCarthy bij de BBC
![]() Hoe verzinnen ze het. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik weet niet waarom, maar ik lig al 20 seconden dubbel om dat gifje
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Haha perfect
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
hee die poste ik bij WTF xD
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#40 |
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Seedorf moet er nog een beetje inkomen, volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Crosspost:
Tom English: 'The level of punditry is patronising and insulting' - The Scotsman Interessant stuk over de analisten van de BBC. Best goed om te lezen. Via Mark van Rijswijk overigens. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Highlights Show nu @ BBC 1 met Seedorf en Dixon.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
1/8ste finales bij de BBC
- Vandaag beide wedstrijden - Maandagmiddag - Dinsdagavond |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mooi mooi Engeland kijken op de BBC
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En zo af en oe naar de ARD/ZDF zappen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gary
![]() ''For the first time in my life i wish i was Alan Hansen'' |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Shit zeg, waar komt dit vertrouwen in Engeland vandaan
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
![]() |
||
WK voetbal bij de BBC
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|