![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
|
|
|
|
#252 |
|
Ik kom trouwens op 7 doelpunten uit van de 'nummers 8'
Tshabalala, Yakubu, Dempsey, Koren, Ozil, Ji Yun-Nam en Kalou |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
|
|
|
|
#254 | |
.Dit levert ook nog een verschuiving van een prijs op. De tiende plaats is nu voor DMJN. Sorry sjimmie! __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#255 |
|
Ach, aangezien ik toch bij DMJN in de buurt ga wonen hoop ik de DVD wel een keer van hem te lenen.
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Hmm, hier gedeeld 41e en in de poule ook...
![]() Feli aan de winnaars en hulde aan organisator dndiek!! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
#10 en winnaar van Voetbalblooper Ultimate Collection (3DVD) is DMJN (antwoord 178.697). Dat antwoord, wat een fail .... ik dacht ik tel er iets van 60000-70000 op bij het aantal van het aantal dat er al is... ik telde het alleen op bij het aantal van VBL ipv het WK-forum. En het schoot niet eens binnen dat 180 misschien............ best wel veel is. Al wist ik niet dat het archief niet werd meegeteld, dus het was sowieso niet een succesvol antwoord geweest. Gefeliciteerd iedereen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#258 |
|
Op welke termijn kunnen we de prijzen verwachten?
![]() Ik ga vrijdag op vakantie en hoop die bal nog mee te kunnen nemen |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Ik zal kijken of ik er spoed achter kan zetten voor je
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Hulde
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Ook gewonnen. Verrek.
Ik stel mijn prijs trouwens beschikbaar voor anderen. Ik heb hem al via de WK-poule, dus een van jullie mag hem hebben. Dndiek, nog ideeën hoe we mijn prijs aan iemand anders kunnen geven? __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Je hebt hem eerlijk gewonnen en als je hem weg wil geven dan mag je dat van mij best doen, misschien dat één van de andere prijswinnaars wil ruilen? Maar anders mag je best een prijsvraagje of loting onder geïnteresseerden houden.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
||
|
|
|
|
|
#264 |
|
Als ik zo vrij mag zijn mezelf beschikbaar te stellen. Ik heb een Studio Spaan dubbel dvd in de aanbieding die we kunnen ruilen?
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
Ik heb besloten een loting te doen: http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...aalderink.html
|
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
staat er al
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
pfff, ik had wel verwacht dat ik hem zou krijgen aangezien ik zo oneerlijk buiten de prijzen viel.
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...bula ni
![]() lekker zwabberen deze zomer ! __________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Hulde aan de organisatie!
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
omg 11e
Gefeliciteerd winnaars en bedankt organisatie !
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Laatste
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Organisatie, prima werk
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
![]() |
||
Het grote WK 2010-Nostradamus topic. Nu met prijzen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|