![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Moet Van Bronckhorst in de basis? | |||
| Ja |
|
62 | 59,62% |
| Nee |
|
42 | 40,38% |
| Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
In navolging van de "zeg NEE tegen Kuyt" en "zeg NEE tegen Sneijder" topics, nu de "zeg nee tegen Van Bronckhorst" peiling.
Imo heeft deze man zijn beste tijd gehad en mag hij tevreden terugkijken op een prima carrière. Aan alles komt helaas een einde. Van Bronckhorst is zonder meer de zwakste plek van het nederlands elftal. In de eredivisie heeft hij het defensief vaak zeer moeilijk tegenwoordig, laat staan tegen betere tegenstanders op het WK (en dan niet eens van het kaliber Spanje of Brazilië). Tegenwoordig zijn te vaak dit soort foto's te bewonderen: ![]() ![]() ![]() Het lijkt me kortweg zinvol om te kijken naar een vervanger voor deze gewaardeerde man, zeker als hij tegenover een fitte directe tegenstander komt te staan. Maar wie is het alternatief? Dat is een beetje het probleem... misschien desnoods een rechtsbenige neerzetten op die plek? Nog even voor de helderheid: de vraag is of de huidige aanvoerder een basisplek verdient, niet zozeer of hij mee moet. Ook dient benadrukt te worden dat hij een fantastische carriere heeft gehad |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gio gaat nog 1 keer vlammen en zal ons daarna verlaten. Er zijn ook geen alternatieven beschikbaar. Dus ja.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Doe toch maar wel, ondanks de gebreken
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Voor de Nee stemmers: Kom met betere alternatieven...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wie is eigenlijk back-up? Kan het me zo ff niet bedenken.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
Alle 3 (nog niet) geschikt voor het grotere werk. Patrick van Aanholt kan ook linksback spelen maar die moet maar eerst ervaring op gaan doen. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij is nog steeds de beste linksback van NL.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zit dan toch te denken aan Urby of Anita, puur als back-up mee... die spelen tenminste bij hun club.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pieters, die kan echt niet mee hoor. Anita is ook niet goed genoeg voor het NL elftal...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Op dit moment is er inderdaad niets beters. Gewoon laten staan dus.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
In principe nee, maar....
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Braafheid NIET in elk geval
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
fiftyfifty nu
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij staat wat mij betreft in de basis, maar alleen omdat we niets beters hebben. We moeten maar hopen dat hij nog een keer boven zichzelf uit kan stijgen, net zoals hij eigenlijk al op het EK deed.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Ik zeg Nee. Vervanger: geen idee.
Met deze zin is dit rijmpje gezet, ik poets nu mijn tanden en ga naar bed. Spoiler
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik klikte eigenlijk automatisch op nee omdat ik hem echt niet goed genoeg meer vind, maar ja, dan ga je nadenken wie dan wel en dan komt er bij mij ook niet zomaar iemand naar voren.
Als tegenstander van Nederland zou ik het wel weten over welke kant ik zou aanvallen. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
over 2 jaar zal Blind vaste speler zijn op die stek
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik zeg ja, want we hebben niks beters. Van de huidige top 3 zou ik dan Tiendalli aanwijzen als beste back-up. Anita is gewoon te klein om tegen internationale top te spelen. Pieters wil ik geen eens woorden aan vuil maken.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gewoon Urby neerzetten, minder dan Gio kan toch niet.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Er is niet eens een serieus alternatief. Wat een kut topic
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wat vreemd dat er eigenlijk geen acceptabele vervangers zijn. Ik had dus hetzelfde als Suijk, automatisch nee stemmen en daarna pas verder kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Aangezien het bijna 50-50 is en niemand nog een alternatief heeft aangedragen denk ik dat meerdere mensen dat probleem hadden
.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Lastig inderdaad. Hoewel van de top 5 er 4 ploegen met een Nederlandse linksback spelen zijn deze geen echte opties. Ik zou misschien toch gewoon de allemaal (Anita, Urby, Gio, Pieters, Tiendalli en dan ook maar Braafheid) gewoon een keer laten meespelen/trainen in Oranje om te kijken of er toevallig 1 goed in het team past. Van Bronckhorst was in 07/08 ook niet met een denderend seizoen bezig, maar op het EK08 was hij prima tegen Italie en Frankrijk.
edit: Speelt Bouma tegenwoordig alweer? Want ik denk dat ik hem nog het beste alternatief vind. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Ik vind Urby meer aanvallend brengen dan dat hij verdedigend onderdoet voor Gio.
Denk dat hij beter is, mits er een speler linkshalf staat die zijn positie kan overnemen. En met een balleninleverende Robben voor zich is dat nu niet echt het geval. Zou bv. Kuyt linksvoor spelen zou ik Urby een betere optie vinden. |
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Drenthe hebben we natuurlijk ook nog.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gaan we voor elke speler zo'n topic aanmaken?
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
Spoiler
||
|
|
|
|
|
#49 | |
Bronckhorst is van nature ook geen linksback. Nederland heeft al jaaaaren geen linksback meer gehad. Zoals aangegeven hebben gemaakte verdedigers zoals bouma, zenden, davids en zelfs frank de boer heeft ooit linksback gespeeld in oranje. één van de beste linksbacks aller tijden, ruud krol, was trouwens rechtsbenig! Het zit er dik in dat Nederland in de kwartfianle óf spanje tegenkomt óf brazilië. Dat wordt echt kermis als hij tegenover maicon, ramires, iniesta of navas komt te staan. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
[size=large]Nederland[/size] |
||
|
|
|