![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Zou jij meedoen als er op het VBL Forum een WK Poule werd gehouden? | |||
| Ja |
|
31 | 86,11% |
| Nee |
|
5 | 13,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Komende zomer heb ik vrij veel tijd over, en organiseer ik dan ook een WK Poule op inmiddels 3 plaatsen. Dit zou ik uiteraard hier ook wel willen doen, mits er genoeg animo is. Ik ben uiteraard slechts een student, dus het is alleen voor de eer
Bij deze dus een interessepeiling: zouden jullie meedoen aan een WK Poule hier op het VBL forum. Overigens gaan alle poules die ik tot nu toe opzet met een complete voorspelling t/m de finale voor de start van het WK |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mits je natuurlijk kekke prijzen weggeeft.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zeker voor
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik had ook al gedacht om een toto te beginnen met het bekende concept. Poule is altijd leuk
.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sowieso is de crew ook al met een spelletjes opzet voor het Wk2010 bezig, alleen zal dat geen poule zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik zal morgen wel even posten wat ik in gedachte had (dat is de opzet voor de andere poules die ik organiseer), dan wordt het wat duidelijker
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Een poule is alleen leuk met inzet.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
We kunnen natuurlijk allemaal 2 euro inzetten, en dat storten op iemands rekening, dat maakt het wat spannender. Alleen dan hopen dat de rekeninghouder niet met al het geld naar Curaçao gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Zat dus nog even met de vraag of mensen inderdaad bereid zijn een paar euro in te zetten. ![]() Prijzen voor de nummers 1 t/m 3 ofzo. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja precies, gewoon klein inleggeld ofzo. Ik vertrouw je verder uiteraard, maar het risico is klein dat je dan een hoop geld kwijt bent.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() Als het te regelen is, zou ik persoonlijk best bereid zijn om een paar euro in te zetten |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik waardeer je initiatief natuurlijk enorm. De bedoeling was sowieso dit weekend de boel online te gooien en mensen alvast even een kans te geven na te denken over invullen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
1tje op nee
![]() Of er moet een hoge winst mogelijk zijn
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heb wel interesse!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik doe mee en een paar Euro kan er ook wel vanaf.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoi
|
Lijkt me wel lachenn!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Ik ga niet meedoen. Ik doe alleen mee aan de poule van mijn werk. Deze organiseer ik ook.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoi
|
Op werk is idd wel leuker, bij mijn huidige werkgever is er te weinig animo voor.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee doe al met 2342 poules mee dalijk en het is niet origineel. Hoop wel dat er weer zo'n Nostradamus poule komt. Dat is wel leuk.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
En DD zal wel weer met een poule komen, die is ook altijd wel geinig.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik doe in ieder geval weer mee met die van DD, als dat weer kan. Verder ben ik wel selectief, er moet in ieder geval wel wat meer dan eer op het spel staan.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
altijd leuk idd
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Goed idee.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nee. Ik doe al aan 5 mee en meer trek ik echt niet.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Altijd leuk, even bijhouden dit topic.
|
|