![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De gestelde vraag lijkt me vrij simpel.
Om er een beetje een geordende discussie van te makken deel ik het op naar aparte (breed) geformuleerde posities. Dus: Keepers Rechtsbacks Linksbacks Centrale verdedigers Vleugelspelers Verdedigende middenvelders Aanvallende middenvelders Aanvallers Ik weet dat het arbitraire categorieën zijn en spelers soms niet helemaal passen in 'een hokje' maar het is om te voorkomen dat zomaar wat geroepen gaat worden en alleen maar aanvallers worden genoemd ![]() Ikzelf zal ook wel een suggestie doen. Laat ik in ieder geval zeggen dat ik ook wel wat verwacht van spelers bij de kleinere landen zoals bijvoorbeeld een Kolarov van servië |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
HANGT ERVAN AF WIE ER VER KOMEN HE?
SJONGEJONGE |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Ga ik later sowieso invullen, nu nog niet (die Kolarov ken ik al niet, dus verwacht van mijn bijdrage niet te veel)
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Rechtsbacks | Christian Maggio, Gregory van der Wiel
Linksbacks | Joan Capdevila Centrale verdedigers | Giorgio Chiellini, Per Mertesacker Vleugelspelers | Arjen Robben, Siphiwe Tshabalala, Tranquillo Barnetta Verdedigende middenvelders | Michael Essien, Eyong Enoh Aanvallende middenvelders | Wesley Sneijder, Marko Marin, Marek Hamsik Aanvallers | David Villa, Wayne Rooney, Grafite |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hoi
|
Goed topic,
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Keepers
Stekelenburg, Handanovic Rechtsbacks Van der Wiel .Linksbacks Atouba ![]() Centrale verdedigers Chiellini, Terry, Thiago Silva Vleugelspelers Dani Alves Verdedigende middenvelders de Jong, Sissoko, Aanvallende middenvelders Sneijder, van der Vaart, Eriksen Aanvallers Robben, Donovan. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sneijder en Huntelaar
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik verwacht trouwens ook veel van Gourcuff.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
kick
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Waarvan 2 backs.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Julio Cesar, Robinho, Kaka, Maicon, Sneijder, van persie, Robben, David Villa, Frank Lampard, Joe Cole, Milito.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Het leuke aan dit toernooi is juist dat er mensen door het ijs zakken, of in hun uppie of een slecht draaiend elftal het verschil toch net niet kunnen maken (of wellicht blijkt Messi echt de nieuwe Maradona, dat zou geweldig zijn!) en (en dit vind ik het leukste stuk) dus mensen die zich ineens in de kijker spelen. Wie had er van tevoren gehoord van Roger Milla of Toto Schillaci, die nog niet een keer had gespeeld voor Italië toen hij werd geselecteerd.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Zou wel leuk zijn als er een Afrikaan flink gaat verbazen. Of misschien gaat de spits van Nieuw-Zeeland, Shane Smeltz, de wereld wel verbazen. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Keepers: Barry Copa Boubacar, Vladimir Stojković.
Verdedigers: Isaac Vorsah, Sokratis Papastathopolous, Juan. Middenvelders: Rafael van der Vaart, Xavi, Yoann Gourcuff. Aanvallers: Luis Fabiano, Alexis Sanchez, Wayne Rooney. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Alexis Sanchez inderdaad!!
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Van Persie natuurlijk
|
|
|
|
|
![]() |
||
Wie worden de beste spelers van het toernooi?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|