![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ts begint. Amerika gun ik het minste de wereldtitel. Naar volk, gaan dan nog denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden ook.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moeilijk kiezen tussen Portugal en Duitsland... Toch Portugal!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Portugal of Amerika ja. :y
Amerika omdat het gewoon geen voetballand is en Portugal lijkt me duidelijk zat. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Amerika absoluut op nummer 1, Portugal nummer 2.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Brazilië, Italië en Duitsland denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Portugal
Amerika Frankrijk Brazilie Italie |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Portugal natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
oh en Frankrijk.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Frankrijk, Portugal en Italië.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dus..
|
Maradonna en Portugal!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
1. Portugal
![]() 2. Duitsland 3. Argentinië |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Portugal, USA, Frankrijk
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Engeland. Tyfuscompetitie, verneuken heel het voetbal en het is altijd mooi om de rellen te zien daar als ze het verneuken.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Portugal met stip op 1, op afstand gevolg door Duitsland...
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Portugal
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Portugal en Frankrijk
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Portugal, Frankrijk, Brazilie, Engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Portugal,Frankrijk en Italië
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Met lichtjaren voorsprong: Frankrijk
Daarna: Brazilie. Maar Domenech en het hele gebeuren sinds de finale van 2006 maken dat ik het land regelrecht wens uit te kotsen en helemaal niks gun. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hoi
|
Portugal en daarna Brazilië.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Duitsland natuurlijk. Jullie stellen me teleur...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Portugal.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hier ook Portugal
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Wat een Amerika-haat. Waar zijn jullie bang voor?
![]() Verder kan dit er natuurlijk maar één zijn:
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Duitsland, Portugal, Frankrijk mogen zsm worden uitgeschakeld.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Argentinie en Frankrijk. Vooral door de bondscoaches.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Portugal en Engeland.
Portugal moge duidelijk zijn. Engeland, ik hou niet van het land en de mensen. Lomp volk met precies hetzelfde soort voetbal. Zelfde geldt voor de spelers, voornamelijk lompe, fysiek sterke beren. De enige echte topspelers vind ik Rooney en Gerrard. Het ergste is nog dat ze denken dat Engeland on top of the world is. De PL is zo sterk, omdat het hele voetbal daar overgenomen is door Oliesjeiks, of Russische dan wel Amerikaanse miljardairs. Daarnaast wordt de competitie gedragen door buitenlanders. Kijk maar naar de top4. Die spelen allemaal met max 3 Engelse spelers. Man U uitgezonderd, zo af en toe. Ik kijk graag naar de PL omdat de intensiteit zo hoog is, de sfeer fantastisch etcetera. Maar voor echt goed voetbal moet je in Spanje zijn. Of bij Arsenal. Maar goed daar speelt dan ook niet 1 Engelsman .
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik vind dat ik Portugal ook even moet vermelden trouwens. En Mexico.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Portugal, natuurlijk. Snap niet dat mensen wat tegen de VS hebben. Van mij mogen ze winnen maar dat zie ik toch niet gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Portugal, Frankrijk en Brazilie.
Portugal: zodat we Ronaldo weer zien janken Frankrijk: geen idee, gewoon iets tegen dat land als geheel en ook nog eens onterecht aanwezig. Brazilie: Altijd maar dat hoge opgeven op het sambavoetbal wat ze al jaren niet meer spelen. Bovendien zijn ze voorlopg wel vaak genoeg kampioen geweest. De VS vind ik op voetbalgebied nog wel sympathiek eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Portugal: Dan kan Ronaldo uithuilen bij mij
![]() Frankrijk: Kotsland ![]() VS: Zolang die idioten het niet de naam geven die het hoort te hebben, mogen ze van mij iedere wedstrijd verliezen. ![]() Dat is voor mij trouwens wel zo ongeveer de enige reden dat ik ze niets gun. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
LOOOOOOOOOOOOOOOOL
![]() Handegg ![]() Verdomme man, ik moet hardop lachen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Handegg! Die had ik tijdens mijn tijd in Australië moeten kennen!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Rugby heette vroeger Rugby Football; De variant op voetbal uit het plaatsje Rugby. In Amerika werd deze sport aangepast, en zo maakte men er American Football van in plaats van Rugby Football. Daarna werd Rugby Football aangepast in 'Rugby', maar in Amerika vond men het niet nodig om de naam van 'hun' sport ook aan te passen; zo bleef het American Football.
Zo ingewikkeld is het niet. Maar goed, teams haten omdat ze het een andere naam geven dan een letterlijke vertaling van 'voetbal' is sowieso een beetje sneu als je 't mij vraagt. In Italië heet het ook calcio in plaats van futbol of iets dergelijks. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Verder kan ik me niet voorstellen dat het alleen door de naam komt; over Australië hoor je nooit iemand, terwijl het ook daar 'gewoon' soccer heet. De bijnaam van het nationale elftal is zelfs 'Socceroos'.
Verder, de VS is inderdaad geen voetballand. Maar dat zijn Australië, Nieuw Zeeland, Noord-Korea, Zuid-Korea en Japan ook niet. Oftewel; jullie zijn gewoon: http://www.youtube.com/watch?v=OysRumPjzqQ __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Hoi
|
! !!
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
1. Portugal
2. VS 3. Frankrijk 4. Brazilië 5. Argentinië Krijg de laatste jaren toch een beetje een zwak voor Duitsland
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
In Engeland werd Rugby Football en voetbal toen verdeeld in Rugby en Association Football. De Amerikanen hielden gewoon vast aan de naam die ze er al voor hadden; American Football dus. Om verwarring te voorkomen tussen American Football en Association Football werd de laatste toen aangeduind als 'soc', een afkorting van 'Association'. Dit is toen 'soccer' geworden. Ik snap ook wel dat football een mooier woord is dan soccer, maar is het nou echt een reden om een hekel te krijgen aan een voetballand?
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Portugal, dat land gun ik echt niks, helemaal niet na die wedstrijd op het WK, en de wedstrijden tussen Sporting en heerenveen.
Blegh, portugezen. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
kutvolk. Voetballend hoeven we niet te vrezen dat ze ooit wat gaan winnen. Ze nemen voetbal toch al niet serieus daar. portugal, duitsland, frankrijk, italie en ook brazilie gun ik helemaal niets deze zomer. Gaat nog lastig worden denk ik zo maar. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Handegg
__________________ PSV | THFC |
|
|