![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik denk dat het lage aantal verkochte kaarten vooral komt door de dure vliegtickets. Niet zozeer door de dure wedstrijdkaarten. Dat was in Duitsland immers ook geen probleem.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leg wat oranje doeken of zeiltjes over de stoeltjes. Het verschil merk je toch niet.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
tja.. 56 euro voor een WK wedstrijd. Op zich nog wel te doen, maar daarna ook nog honderden euro's voor een ticket plus overnachtingen. Nee bedankt.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Trap die spelers dan gewoon in een normaal hotel. Ipv zo'n 5 sterren hotel waar de gehele crew 5 weken lang ter beschikking staat van 23 omhooggevallen voetballers. Er zijn wielrenners die de Tour de France fietsen terwijl ze op de meest gruwelijke kamers moeten slapen, dus het argument over prestaties hoeven ze niet aan te dragen. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Je krijgt toch elke 2 jaar weer het gevoel dat óf de KNVB óf de spelers weinig trek hebben in het WK of EK.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
En 56 euro voor een kaartje heb ik nog wel over, alleen Zuid-Afrika ligt een beetje uit de route komende zomer
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hebben de Belgen ook nog een kans om naar het WK te gaan...
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
56 euro vind ik nog wel meevallen.
Kaartje voor een concert van een grote artiest kost nog meer.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die ticket prijs zal het grote probleem niet zijn, maar de overige kosten zijn ook fors natuurlijk, simpelweg omdat het niet om de hoek ligt en je wel in een beetje relaxte buurt wilt zitten. Tja, dan betaal je overal de hoofdprijs voor.
|
|
|
|
|
![]() |
||
KNVB: 'Verkoop WK-toegangskaarten valt erg tegen'
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|