![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Volgens France voetbal is dit hun top 10 van veelbelovende jongelingen op het komende WK (Achternaam, voornaam, land, club, leeftijd, positie):
Davide Santon bijvoorbeeld speelt momenteel niet bij Inter (hoewel hij wellicht weer wat kansen kan krijgen met de blessure van Chivu). Dus de vraag zal zijn of hij uberhaupt wordt opgeroepen en zal spelen. Bij een speler als Hamsik zal die vraag er niet zijn, Hij is gewoon de vaste pingel nemer voor Slowakije en daar al 1 van de groten van het elftal. Maar een half jaartje voor aanvang wel een leuk lijstje om eens in de gaten te houden wat er van gaat komend op het WK. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Misschien een leuk idee om zelf wat namen te droppen van B- of A spelers, ik zie de jeugd alleen nooit spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Van der wiel
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ninis
.Ja, die gaat mee.. Maar of good ol' Otto hem veel minuten gaat geven, ik betwijfel het. Hij is nog steeds, sja, erg voorzichtig met jonge spelers. TE voorzichtig als je het mij vraagt. Hij heeft pas 3 interlands (wel 1 goal). En is dit seizoen eindelijk eens blessurevrij *afklopt* De "Griekse Kaka" gaat dus mee, als ie heel blijft.. Of ie speelt? Vrij weinig, denk ik. Jammer wel. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Is Pato al een te gevestigde naam om niet meer in die lijst voor te komen?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat lijstje gaat toch over het komende EK?
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het feit dat dit topic in het subforum WK2010 staat zei je ook niets?
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Maargoed, ben erg benieuwd hoe Van der Wiel, mits basisplaats, zich staande gaat houden op het komende WK. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
Otto speelt echt heel ouderwets, Ninis is een hele goede 10. Maar daar speelt Griekenland niet mee. Wellicht dat ie als rechtsbuiten kan gaan spelen. Ik denk dat ie wel als eerste wissel gebruikt gaat worden als er iets geforceerd moet worden. Aan de andere kant, Otto staat in Griekenland wel bekend om het negeren van namen die het goed doen. In 2004 liet ie Zikos ook links liggen, terwijl hij het echt heel goed deed bij Monaco. Nu ga ik niet klagen over 2004 ( . ), maar opmerkelijk was het wel.Ik denk dat een coach als Advocaat echt goed zou zijn voor Griekenland, die herkent talent. En Griekenland heeft echt een onwijs getalenteerde jonge generatie met op elke linie 1 of 2 grote talenten. Maar Otto houdt vast aan wat hij kent. En terecht, onder zijn bewind hebben we 3 grote toernooien gehaald (in het pre-Otto tijdperk waren we aanwezig op 1 EK en 1 WK) en hebben we er 1 gewonnen. Toch hoop ik dat ie na dit WK het stokje overgeeft aan iemand anders. Denk dat het ook nodig is om de talenten door te laten stromen. En daar wordt het wel tijd voor inmiddels. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jerome Boateng,Centrale verdediger, HSV, 21 jaar. Duitsland.
Neven Subotic, Verdediger, Bor. Dortmund, 21 jaar. Servië. Banega, Middenvelder, Valencia, 21 jaar. Argentinië. Di Maria, Middenvelder, Benfica, 21 jaar, Argentinië. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zal Banega mee gaan dan?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mats Hummels verdediger, Borussia Dortmund net 21 jaar, Duitsland
Geef ik ook een goed kans, als die mee gaat. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Osei
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wout Brama.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Van Ozil verwacht ik veel bij Duitsland.
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
__________________ PSV | THFC |
|||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fc Twente
|
Elia!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jozy Altidore, dat is toch die spits die na 15 wedstrijden PL nog steeds niet gescoord heeft?
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lucas Barrios > Paraguay
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Nog even een excuus-amerikaan erbij gedaan.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lacina Traoré (Ivoorkust), als hij meegaat tenminste.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
Had een topic gemaakt met tip hier je speler maar met dit topic wordt het een beetje dubbel. , zodoende dat ik hem hier maar ff bij heb gezet. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Toekomstige toppers:
Marek Hamsik 22 jaar, Slowakije Javier Hernandez 21 jaar, Mexico Nicolas Otamendi 22 jaar, Argentinië Bij Duitsland zijn Tony Kroos, 20 jaar en Marko Marin, 21 jaar ook de moeite waard. En bij Ivoorkust Gervinho, 23 jaar. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Alexis Sanchez van Udinese, Chili
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gaat die wel mee ? Groot talent inderdaad, de nieuwe Adebayor. Mja, áls hij al meegaat... met Drogba als eerste keus zal hij niet aan spelen toekomen. Ben benieuwd naar welke club hij gaat, want Cluj is natuurlijk te klein geworden voor hem.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jammer dat Pjanic nou net een Bosniër is. Had hem graag gezien op dit podium.
Verder ga ik de namen die hier genoemd zijn en ik nog niet kende eens in de gaten houden. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bosnië heeft wel meer mooie spelers met Misimovic, Dzeko en Ibisevic. Als ik aan Bosnië denk, denk ik altijd een beetje aan de Ajax school.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Traore gaat overigens niet mee. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sowieso als het EK in 2016 24 landen bedraagt zal Bosnië er bij moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Santon uit de OP gaat dus niet mee voor Italie en dat kan ook niet verrassend zijn, na afgelopen seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Fabio Coentrao, Portugal
René Khrin, Slovenië Als ze spelen. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Of het een veelbelovend talent is, is maar zeer de vraag. Maar ik hoop toch dat Chu-Young Park van Zuid-Korea (en AS Monaco) leuke dingen kan laten zien.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Papastathopoulos heeft denk ik wel een basisplaats, die gaat vlammen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Inmiddels hebben enkele genoemde spelers ook al 'n topclub gevonden. Hernandez naar United en Boateng naar City.
Ik ben benieuwd wat voor revelaties we te zien gaan krijgen, ik ga vooral genieten van Hamsik denk ik
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hamsik is meesterlijk inderdaad. Zowaar een bedreiging voor Italië in hun poule !
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik hoop dat Ozil veel ruimte zal krijgen om z'n kwaliteiten te etaleren.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Enevoldsen natuurlijk!
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|