|
|
#1 |
|
|
Ik vrees die vieze Klose.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Luis Fabiano.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Torres
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wayne Rooney
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pi-air! Of anders gewoon Van Persie
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Rooney of Torres
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Engeland komt niet ver genoeg denk ik, dus minder wedstrijden en minder doelpunten voor Rooney. Anders geef ik die zeker een kans.
Maar het wordt gewoon David Villa natuurlijk. Scoort veel makkelijker bij Spanje dan Torres. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zal maar niet weer voor Mario Gomez gaan
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Of allemaal weer meegaan met de hype die Toni heette. Wat was die toen slecht zeg
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Messi of Villa.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Huntelaar
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
David Villa.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Podolski, dankzij Nieuw Zeeland.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Als Huntelaar 1e spits is maakt hij grote kans.
Normaal gesproken zou ik zeggen Fabiano. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Henry, 1 met z'n rechterbeen, 2 met het hoofd en 4 met de hand
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Seedorf
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
van Nistelrooy.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Kijkend naar de poules zeg ik: een Spanjaard, een Duitser, een Engelsman of een Fransoos.
Ik ga voor Jermain Defoe |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Wesley Sneijder.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het wou toch wel erg prettig zijn als Huntelaar meer in vorm komt nog. We kunnen het ons niet veroorloven om Kuyt in de spits te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Alberto Gilardino
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Benzema.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Marko Pantelic.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Golzalo
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pato.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
De beste spits ter Wereld is er niet, dus die valt af. Dan komt een brede groep achter de Zlatan die kort bij elkaar zit en vooral afhankelijk zal zijn een enkele topscore. Wie weet scoort Drogba 4 keer tegen de DEMOKRATISCHE VOLKSREPUBLIEK Korea en wordt hij topscorer. Of Villa/Iniesta/zeghetmaar tegen Honduras.
De laatste mogelijkheid is een complete verrassing. Wat ik van dit topic vanaf nu verwacht is dan ook iemand die een echte verrassende naam gaat noemen en bovendien een gedegen onderbouwing gaar geven van de reden waarom hij het gaat worden. Game on. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gekas..
Is natuurlijk topfit omdat ie bij z'n club nauwelijks speelt en het in het Griekse elftal prima doet. Topscoorder uit de voorbereiding met 11 goals. Hij gaat een hattrick scoren tegen Zuid-Korea, fopt alle Nigerianen en scoort ook minimaal 1x en na z'n goal tegen Argentinie loopt hij op Maradona af in 1994 stijl. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sneijder zal het lastig krijgen tegen Kameroen (Enoh, Makoun) en Denemarken (Poulsen), maar zal tegen Japan zeker een doelpunt meepikken. Als ik uitga van een droomscenario word Japan met 4-0 aan de kant gezet. Mijn voorspelling is dan ook dat Sneijder er twee maakt. Na de groepsfase staat Wesley op drie goals en in de tweede ronde tegen Italië zal hij weer trefzeker zijn. Tegen Portugal in de kwartfinale redt een ander persoon onze eer. In de halve finale treffen we opnieuw de verrassing van het toernooi, Denemarken. Sneijder schiet Nederland naar een 1-0 overwinning na verlengen. Hiermee staat de teller op 5, en met de finale tegen Duitsland in het verschiet staat hij gelijk met verliezend halve finalist Wayne Rooney. Rooney speelt met Engeland tegen Denemarken voor de derde plaats en komt tot scoren in de 3-1 nederlaag voor zijn ploeg. De toekomst zal moeten uitwijzen of we wereldkampioen worden tegen de eeuwige rivaal. Maar de belangrijkste vraag is uiteraard; Word Sneijder topscorer van het toernooi?
Zo goed? |
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() @ El Pistolero: ja, nice!
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Verder heeft engeland een makkelijke poule waar waarschijnlijk veel wordt gescoord en zie ik engeland ver komen op wk. Daarom denk ik dat rooney of defoe topscorer wordt en laat ik nou eens als wilde gok jermain defoe kiezen. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Het wordt gewoon Villa. Als je kijkt naar de poule waarin Spanje zit, kan hij er als het een beetje meezit al vijf of meer in hebben liggen voordat we überhaupt aan de knockoutfase zijn begonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Diederik Drogba, omdat ze gunstig geloot hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Podolski ondanks dat die in de Bundesliga tegen valt dit seizoen zal die het wel weer goed gaan doen op het WK.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik ga eens gek doen: Forlan.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Luis Fabiano denk ik toch..zou ook zomaar Mario Gomez kunnen worden als hij eindelijk zijn eigen niveau ook in de Mannschaft kan halen.
Gilardino is ook nog een mooie dark horse, net als Drogba. Als er een Afrikaans land kan gaan stunten is het Ivoorkust wel. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
David Villa.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
David Villa
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Van Persie nog niet genoemd? Bij deze...
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Landon Donovan.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|