![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
- Stijn Schaars Ridder in de Orde van Oranje Nassau
- Wolter Kroes voor een eeuwigheid materiaal aan kutnummers - Het 'André Ooijer' College - Maxime Verhagen claimt dat dit succes te danken is aan hun solide politieke beleid - 'Bert van Marwijk, grootste Nederlandse trainer van de 21ste eeuw' - Yolanthe Cabau van Kasbergen, Yolanthe Cabau van Kasbergen, Yolanthe Cabau van Kasbergen, totdat we er dood bij neervallen - Jack van Gelder die elk voetbalnieuwsfeitje koppelt aan die geweldige zege in Johannesburg - Dirk Kuyt als vaste analist van elke interland na zijn loopbaan - Het einde van de verafgoding van Clarence Seedorf (Dat is eigenlijk een reden waarom Nederland juist wel wereldkampioen moet worden) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bert Maalderink
Gebroeders Ko |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Omdat wij massaal onze kater van 12 juli door al die hoeveelheden drank nooit meer te boven zullen komen
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
- Twitterbericht van Babel: 'We are master man! Just became World Champions with my homies from the Dutch team!!!!!!!!'
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Maar het zou 'm kunnen jumpstarten dus ok. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
- Idiote mongolen die op Hart van Nederland hun reactie komen geven.
- Heel Schiphol vol met van die paupers die Oranje komen onthalen - Wannabe voetbalfans/analisten die in Pauw en Witteman of DWDD komen |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Omdat men dit elftal dan hoger gaat waarderen dan het team in '74. Sneijder wordt boven Cruijff gezet en ga zo maar door
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Omdat ik godverdomme waarschijnlijk achter de bar sta tijdens de finale ipv ervoor!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
- Het 'André Ooijer' College
Vind ik wel een goede naam voor een tokkie school/ |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nog meer saaie afleveringen van Studio Voetbal waarin de schoenenpoetser van Robin van Persie wordt uitgenodigd omdat ie erbij was
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Voetbal International dat nog maanden lang over Oranje gaat.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dan heeft Johan Derksen niks meer te zeiken...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Omdat ik in Australië zit tijdens dit WK.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Omdat we dan Duitsland niet meer inkunnen na de 6-0 overwinning in de finale.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Ik neem het allemaal voor lief, ze moeten het gewoon een keer worden...
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dus..
|
-Omdat ik dan waarschijnlijk zoveel bier drink dat ik dat met mijn leven moet bekopen.
-Ze worden gewoon wereldkampioen! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
omdat we portugal weer gaan tegenkomen
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
dat zou heel apart zijn, en dat mag niet....
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Portugal kan ook één worden
En met ons geluk zal het wel zo lopen |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Omdat oranje vloekt bij roze.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bert Maalderink.
Geen passie. De fans. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
waarom wel..?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Omdat je de rest van het jaar de radiofragmenten van het gehuil van Jackie van Gelder hoort als er in de laatste minuut de winnende treffer wordt gescoord door Oranje in de finale.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Omdat oranje een kutkleur is.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Oja, en het hoempapapubliek verdient het niet.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Reden van wel:
- Voor eeuwige inspiratie voor Spaan en Van Muiswinkel. reden van niet: - Omdat de woonboot eigenaren in Amsterdam rustig willen wonen. - Omdat we dan nog meer kans krijgen op 2018 of 2022 - Evert Ten Apel dan een cliche overdosis te voorduren krijgt. - Heitinga en vlaar als beste verdedigers ooit, Stekelenburg als beste keeper en Huntelaar dan beste spits... - C1000 komt met een of andere kutactie die 10 jaar gaat duren met dat grafwijf uit de reclame uitgedost in carnevalesque oranje outfit. - Iedereen wordt ontslagen na een collectieve preventieve kater. ach we worden het toch niet. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Want zelfs als we verliezen lopen ze polonaise en als je dan zeg dat je je kut voel na een onterechte nederlaag wordt er dood leuk gezegd loop niet zo te zeiken kom op volgende keer beter
|
|
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Anonymous/Prizzle
|
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Omdat Robben dan te vaak in beeld komt zoals in Anonymous avatar.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Omdat we dan nooit meer kunnen denken hoe het zou zijn als we wereldkampioen zouden worden.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
- Een nieuwe babyboom een laf excuus is om weer de belasting te verhogen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Alles wat genoemd is in dit topic neem ik graag voor lief als ik denk aan wat er gebeurt als we het worden.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
omdat Sno niet mee mag
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Omdat Griekenland het dan niet is geworden
.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Omdat we dan het rest van het jaar een groot bier-tekort hebben.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Omdat de halve selectie ongeinteresseerd en twitterend die medailles om laat hangen.
"you must zeg Goldmedal Greg from now dudes" |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Omdat op weg van Schiphol naar de huldiging in Amsterdam de Cup vanuit het dakraam van de bus onthoofd wordt bij een viaduct.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Omdat Beatrix een reus lijkt naast Sneijder.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Omdat ik dan wel kan stoppen met voetbal kijken, beter dan 2 kampioenschappen in 3 maand tijd wordt het toch niet.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
waarom wel..?
Nederland..
|