![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Voorlopig zijn het er nog maar 2. Die van Nederland, die heet Bert. En die van Australie en die heet Pim.
Maar er is wel kans dat het er nog meer worden. Zuid Afrika bijvoorbeeld, zou nog wel eens een nieuwe coach kunnen aantrekken. Ruud Gullit heeft openlijk gesolliciteerd, meestal is dat een garantie om het niet te worden. Foppe zegt niet te willen maar niets zo flexibel als een Fries. Komen er nog meer Nederlandse coaches bij of houden we het bij het schamele aantal van 2? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hiddink en Gullit werden toch ook genoemd voor Nigeria?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik zie Hiddink nog wel ergens opduiken.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben ook wel benieuwd of Guus nog een plekje vindt om zelf wel naar het WK te gaan
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Als Maradona exit gaat zie ik Van Gaal of Hiddink het wel doen!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik zou het van Hiddink wel slap vinden om nu ergens anders in te stappen. Je hebt je gewoon niet geplaatst, take it.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maar als een land je nu vraagt of je alleen het WK wilt doen? Moet ie dan nee zeggen omdat die Russen van hem gefaald hebben? Lijkt me een beetje overdreven.
Zo'n Nigeria kun je zo instappen, WKtje doen en weer weggaan. Die Nigerianen hebben toch elk toernooi een andere trainer. In de kwalificatie staat er weer een Nigeriaan en op een eindtoernooi een Europeaan
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik zou het wel heel opportunistisch vinden. Gullit bij Nigeria zou wel leuk zijn, erg exotisch en grappig.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() |
||
|
|