![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
![]()
__________________ AFC Ajax --- SL Benfica |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
Fucking huillies _
|
||
|
|
|
|
|
#153 |
|
Portugal
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
Nog meer gehuil van die flikkers.
Ronaldo: 'Arbiters zouden de beste spelers moeten beschermen' De beste voetballers hebben meer bescherming nodig van de arbitrage, vindt Cristiano Ronaldo. De Portugese vedette had dinsdag een lastige middag in het duel met Ivoorkust en had het zwaar te verduren tegen de fysiek sterke verdedigers. Ronaldo kan er niet bij dat de scheidsrechters niet steviger optreden tegen de stoppers. In plaats daarvan kreeg de Portugese ster tegen de Ivorianen zelf een gele kaart, omdat hij zich in de ogen van de leidsman liet vallen. “Soms begrijp ik de beslissingen van de scheidsrechters niet”, liet de aanvaller van Real Madrid naderhand weten in de Portugese media. “Ze zouden de beste spelers moeten beschermen.” Overigens kreeg Ronaldo bijval van de Argentijnse bondscoach Diego Maradona, die arbiters eveneens waarschuwde voor ‘overenthousiast verdedigen’. Argentinië speelt donderdag tegen het Zuid-Korea van trainer Jung-Moo Huh, die in 1986 als speler al tegenstander was van Pluisje. Huh denkt echter dat zijn spelers geen schoppartij nodig hebben. “In 1986 waren we nog niet ervaren”, aldus de coach. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Eens, maar alleen als de hoogopgeleide (lees: beste) Nederlanders ook beschermd worden (in de vorm van lagere belastingen)
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
volgens mij hebben die gasten echt een bord voor hun kop?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Potverdorie.. Ik ben er kats achter gekomen dat die KUT-PORTUGEZEN NIET DEUGEN!!
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Mijn Portugese collegaatje heeft het ook zwaar deze dagen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
Ik vind het zo vreemd dat geen enkel reclamebureau inspeelt op de aversie tegen de Portugezen. Ze blijven maar komen met die anti-Duitse reclames.
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Misschien wordt zoiets dan weer niet door iedereen begrepen Barnet_Bee. Hoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat mensen geen aversie jegens Portugal hebben.
Overigens zijn die anti-Duitsland reclames wel ontzettend passe. Ik vind het te makkelijk, flauw en vooral niet grappig. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Dat marketingbureau wat achter de campagne van de C1000 zit kunnen ze sowieso beter direct opheffen. Of een enkeltje Portugal geven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
Ze zijn wederom vervelend.
__________________ Itali is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Ik ben natuurlijk bevooroordeeld , want we hebben zo vaak verloren van die gasten . Het voetbal is hard en de schwalbes zijn niet te tellen in een wedstrijd van Portugal en daar kunnen wij gewoon niet in mee om gaan .
Dat zit gewoon niet in ons voetbalcultuur . ( Alleen van der Sar deed dat tegen die Argetijnen ). Ik heb nu 3 wedstrijden van het Nederlands elftal gezien en ik heb nog niet 1 schwalbe gezien , terwijl bij die Portugezen je aan het lopende band ziet en dat aanstellerij is ook erg om te zien . Voetballen kunnen ze zeker en ik doe ze te kort als ik zeg dat wij alleenmaar verliezen door matennaaien , maar dat is wel degelijk een punt die wij niet hebben en zij wel . Ja, ik heb hekel aan ze en dat zal wel met al die nederlagen te maken hebben . Uit mijn hoofd hebben we 14 keer ontmoet of zo en maar 1 keer gewonnen . Zo slecht hebben wij het tegen niemand gedaan en Portugal is onze angstgagner , zonder twijfel ( Ook in clubverband is het schrikbarend ) , maar ik kan me troosten met de gedachte dat zelfs Duitsland een angstgagner heeft en die heet Italie . Nog nooit hebben de Duitsers in een wedstrijd op een EK of een WK van de Italianen gewonnen . Ja, ik heb een hekel aan Portugeze voetbal . Reden staat hierboven . Daar kan ik niets aan doen . Bleeeeeeeeh ....... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
Portugal
![]() gelukkig treffen ze spanje zie ze nog wel doorstomen tot finale echter... |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Dat is zeker raar. Ik heb het idee dat voetballend Nederland tegenwoordig zelfs sympathie heeft voor het Duitse elftal.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Kickje voor de uitschakeling vanavond.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
slotje.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Opgelost, slotje
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Heerlijk. Frusti-Ronaldo.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
Traantjes, duikelen, rode kaart, spugen en Ronaldo als faalhaas, wat zijn het toch een sympathieke figuren.
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Morgen op vliegtuig richting huis en dat ze voor altijd zoek mogen raken.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
![]() Mag deze header erin? |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Whehehe
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
TT change: ''Waar we huilie Ronaldo en Co. uitzwaaien''
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Bye Bye Zwaai Zwaai!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Gefeliciteerd Doc
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Ik kan alleen die Ronaldo niet uitstaan, maar heb verder niets tegen die Portugezen eigenlijk. Al vind ik het wel mooi dat Spanje gewonnen heeft
.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
![]() Wat een anti-voetbal zeg. 1-0 achter en dan op de counter blijven spelen...
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Al een tijd niet gepost volgens mij.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Mooi dat ze eruit zijn, echt een smerige ploeg dit. Die nummer 23 van hun ook, goede speler maar liep echt constant te schoppen, ruzie te zoeken en over het veld te rollen om niets.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Op de 7-0 tegen N-Korea na, hebben ze eigenlijk helemaal niks gepresteerd dit toernooi.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#191 |
Portugal
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Wat een kuttoernooi hebben zij gespeeld zeg. Schoppen, duwen en trekken tegen Brazilie, Ivoorkust en Spanje. Alleen Noord-Korea werd als een trainingspartijtje opgerold. Gelukkig snel huiswaarts met dat tuig.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Ronaldo natuurlijk niet geschorst voor z'n fluim.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Loves C, R en M
|
Cristiano Ronaldo had his first parenting lesson with his new son this morning.
"Right" said the midwife, "what should you do if the baby starts crying and having a tantrum?" "Show him a yellow card and tell him to get up off the fucking floor" replied the newborn.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
![]() |
||
Die kut-Portugezen deugen niet!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|