|
|
#2 |
|
Grieks kut anti-voetbal
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Deel 1 is echt epic
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Doet Papalamepiemelos ook weer mee?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
Zo, hebben we die ook weer gehad .
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kick!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kutgrieken.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
De oefenpotjes waren weer ouderwets kut, maar voor het EK2004 was de laatste oefenpot 4-0 tegen Nederland.
Daarna stond er een team dat niet gebroken kon worden door de titelhouder, favoriet en organiserend land. We gaan weer voor goud. [size=xx-small]Ik moet zeggen dat ik met minstens 1 goal in 3 wedstrijden al blij ben, om de vieze smaak van 1994 weg te spoelen.[/size] |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Oh en bedankt voor de kick, deel 1 liet mij weer van oor tot oor glimlachen.
Waar is Mitt als je hem nodig hebt .
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
2004 is al net zo belachelijk als 1992.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Een na laatste bij de bookies, 2x zoveel landen als in 1992. Spelen tegen het gastland, titelhouder en topfavoriet en 0 goals tegen in de KO fase. .
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Klassiek topique
.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
![]() WAT? |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
!Wheeeeeeeeeeee. Je liet mij even hardop lachen, ouwe lurker. .Dat eerste topic komt nooit meer uit mijn bookmarks. Het kwam door jouw topic dat we kampioen werden .
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
mitt
.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mitt
.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
witt?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
wutt?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mitt
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mitt kloon
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Geen kloon.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hij is al best lang geregistreerd, dus lijkt me geen kloon.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
HWAHAH :p
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mitt, dat is zowat Old School
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Dankzij de Grieken werden de Portugese huilebalken geen kampioen en verdienen daardoor eeuwig lof. Als Portugal kampioen was geworden, had ik nooit meer voetbal kunnen kijken.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Da's ook weer waar. Aan de andere kant was het antivoetbal van de grieken 2 jaar later om te janken.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kick
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kijk : Dit vind ik nu een leuke topic en op Fok werd die topic aangemaakt en toen werden jullie Europees kampioen .
Misschien dat dat hier ook gaat helpen ... Het Griekenland bashen is begonnen :-) Een Griekse visser zat op het strand toen een Amerikaanse toerist hem aansprak "Waarom zit je hier te luieren ?" Je zou met je boot veel meer vis kunnen vangen. Net zolang tot je een tweede boot kunt kopen" De Griek keek hem verbaasd aan De Amerikaan ging opgewonden door; " Als je de boten vaak genoeg laat uitvaren kun je zoveel vis verkopen dat je uiteindelijk een derde en een vierde boot bezit en heel rijk wordt" "Waar is dat goed voor ?" vroeg de Griek. De Amerikaan, verbaasd over zoveel onbegrip en domheid,stotterde : "Als je miljonair bent,dan hoef je helemaal niet meer te werken en kun je heerlijk op het strand gaan liggen." "En, wat denk je dan dat ik nu aan het doen ben ?!" antwoordde de Griek Hoezo Moslims willen niet werken ........ Grieken zijn veel erger ! __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tjekkie
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
140 miljard ! en ik ben nog niet eens bedankt door DR. Daggla. Die Grieken kunnen ook niets waarderen he ? Het fimpje moeten jullie echt zien , wel lachen ... Ok, voorloping mijn laatste post hier , maar hoop dat jullie mij zullen navolgen , want het gaat Griekenland helpen ! Dat weet ik zeker .... Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kijk, 6 jaar geleden had onze Griekse God Dr. Daggla mazzel met de winst van Griekenland. Dat gaat dit jaar natuurlijk helemaal niet gebeuren, dus hierbij onze revanche.
Griekenland in de poule eruit! Dr. Daggla . Echt mijn laatste post .... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zuid Korea
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Daggla ondergedoken?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wat een slecht team niet normaal meer
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
En dat uit de mond van een Feyenoorder, de ironie
.Overigens is het team prima, de coach is alleen seniel. .En Tjekkie. Dank je, je liet mij hardop lachen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Om ook hier even inhoudelijk op de discussie in te gaan..
Geen idee.. Vyntra is van nature een back en Papadopoulos had een heel matig seizoen bij Olympiakos. Het volk, de media en elke andere Griek vroegen zich dat vandaag af. Waarom? Met Papastathopoulos en Kyrgiakos heb je echt twee CV's staan waar je een paar Koreanen wel mee tegen kan houden. Als je dan ook voor creativiteit kiest (Ninis) en niet met 3 centrumspitsen 4-3-3 gaat spelen, kom je denk ik verder dan vandaag. Griekenland kan echt een prima elftal neerzetten waarin ervaring en talent elkaar goed kunnen aanvullen. Maar Rehhagel is het echt helemaal kwijt. Iedereen was verbijsterd door de opstelling. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Me ouders gingen gister helemaal stuk omdat ik die gast de hele tijd DE KAPITEIN noemde die er niks van kon
![]() En ja me pa spreekt Grieks en ik wist ook wel dat Kapetanos iets met KAPITEIN te maken had
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Dat was gewoon een team wat zo hecht was, daar kon geen individuele klasse ook maar iets aan doen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
. Alleen moet er dan nog een i tussen de n en o.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Kick
![]() |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wat ben je toch een Duitser ook he sjimz?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik heb hem keihard gejinxt.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik kende daggla al toen hij nog een jongetje was, ik ben blij voor hem
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Na 2 wedstrijden nog kans op de KO fase. Theoretisch dan.
Hier kon ik alleen maar van dromen. GEWOON 3 PUNTEN OP EEN WK. WE HOREN ER NU ECHT BIJ !!!1111
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
![]() |
||
Pest hier Dr.Daggla #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|