![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
Tijdens mijn studie daar zagen professoren Criminologie ontvoeringen van spelers ook als reele dreiging.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
Lang leve de Nederlandse kroeg
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
|
Mja, die tickets, de reis naar Zuid-Afrika is gewoon ontzettend duur en in zekere zin ook risicovol, aangezien het nog maar de vraag is of er slaapplekken in hotels te vinden zijn rond de wedstrijden. De KNVB moet anders proberen de Nederlanders die al in Zuid-Afrika zitten (expats, exchange-studenten etc.) kaarten proberen te verkopen. Al ben ik bang dat die in Zuid-Afrika zelf goedkoper aan kaarten kunnen komen. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Er zullen voor veel mensen inderdaad naast de hoge kosten ook te veel onzekerheiden op basis zaken zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
Of die expats nog veel met Oranje hebben vraag ik me af. |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
Via mijn Hogeschool alleen al gaan er rond de 200 mensen stage lopen dit jaar.Even ter vergelijking: Alleen al op Aruba (met slechts 100.000 inwoners) zitten jaarlijks 2000 Nederlandse stagiares, je hebt zelfs hele café's daar speciaal voor studenten, met bitterballen en Nederlandse muziek. ![]() En dan zitten er op Curacao nog meer geloof ik. |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
||
|
|
|
|
|
#61 | |
|
||
|
|
|
|
|
#62 | |
Ik zou hier als Afrikaan ook bang van worden.
|
||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
Mwah, ik denk dat rond de 1000 exchange studenten en stagaires geen gek idee is. Laatste Koninginnedag was ik bij de Nederlandse ambassade in Pretoria en daar waren wel een paar honderd man (en dat zijn dus alleen mensen uit de regio Pretoria/Johannesburg die die dag niets beters te doen hebben, maar natuurlijk vooral veel emigranten). Bij het stappen of rondreizen kwam je ook vaak genoeg studenten en stagaires tegen.
Zuid-Afrika is natuurlijk niet te vergelijken met Aruba of de Nederlandse Antillen. Die zijn verhoudinggewijs veel populairder en toegankelijker voor Nederlanders. |
|
|
|
|
|
#69 | |
![]() Maar goed, offtopic.
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Heb destijds wel een Belgisch biercafé ontdekt in Kaapstad, Nederlandse kroegen niet echt, maar ook niet naar op zoek gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
-spam, linkruil is mogelijk, maar dan mag je gewoon contact met mij opnemen.-
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Dat schiet ook nog niet echt op
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Categorie 1 alleen al tussen de 130 en 730 euro. Potjandrie
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
160.000 is 3 lege wedstirjden en de rest is vol. Dat is toch niet zo'n slechte score of ligt dat nu aan mij?
|
|
|
|
|
|
|
#78 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Morgen zullen er ook wel wat lege plekken zijn bij Slowakije - Nieuw Zeeland
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ben rondom de wedstrijd tegen Kameroen een week in Kaapstad geweest. Prachtige ervaring, misschien wel leuker dan Duitsland of Zwitserland.
Heb nog aan de finale gedacht, gisteravond vluchten uitgezocht. Al die doemscenario's die de media presenteert zijn niet waar. Met een beetje creativiteit vlieg je nog steeds voor 1400 euro naar Johannesburg. Het wedstrijdkaartje is lastig, ook omdat er in Zuid-Afrika geen echte "straathandel" aan de gang is die we wel op europese toernooien kunnen. Probleem is de timing. Wanneer ga je een vlucht boeken? Als je wacht tot je een kaartje hebt, is die vlucht weg. Als je het nu doet, ben je daarna "gedwongen" heel veel te betalen voor een kaart. Conclusie: Als het vandaag niet lukt (en ik ga er neit van uit), dan is de engie mogelijkheid 538 bellen en hopen, hopen, hopen dat ze mij kiezen om erheen te mogen. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Die hing heel goed ja
![]() ![]() De FIFA-prijzen voor de finale variëren van 440 dollar tot 990 dollar. Voetbal is allang geen volkssport meer en de finale (zeker in combinatie met de arrangementen) wordt zo echt een elite-dingetje. Natuurlijk is het een unieke happening, maar voor de prijs van de lange zijde heb ik 10 jaar een seizoenskaart in Dordt! |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nog steeds niets gehoord.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Joost, een Ajax user van hier, gaat naar de finale
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
![]() |
||
Supporters: Wie gaan er naar Zuid-Afrika?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|