![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Wat een gefaal bij Mexico en Engeland zeg. Drama.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
Laatst gewijzigd door Bossie; 29-06-10 om 14:05 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Dumpert pics werken niet....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
Laatst gewijzigd door Boris; 29-06-10 om 20:05 |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Verdomme ik tipte Rosetti nog voor de finale
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Als ze maar niet die Belg de finale laten fluiten
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ben benieuwd naar het doelpunt van Spanje.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Nog een reden om te winnen
|
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Heel moeilijk te zien, zelfs als je het beeld stilzet. Als je het beeld een fractie van een seconde later stilzet is de situatie heel anders door de snelheid van de pass en de loopactie van Villa. Aanvaller zou het voordeel van de twijfel moeten krijgen in ieder geval, goed gedaan.
Wie denken jullie dat de finale krijgt? Webb fluit wel een goed toernooi en Engeland is er al uit. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Meer mensen net de docu 'Kill the referee' gezien van VPRO's Import?
Wat vet om te zien zeg, alles rond zo'n scheidsrechter! __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
Net ook bekeken ja! Ik zat net rond te kijken of er een topic voor was geopend, maar een gemiste kans voor diegenen die het niet hebben gezien. Erg interessant!!
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Vooral die direct communicatie tussen de scheids en zijn assistent was leuk om te horen. Die praten veel met elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
politiek correcte docu. desalniettemin viel me het amateurisme op en dus de ruimte voor gesjoemel. pieter vink werd dat toernooi naar huis gestuurd vanwege een foutje tegen het spaanse team enzo. één scheidsrechter maakte daar een bedekte opmerking over. zo van "het is niet alleen de blunders..."
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Vond het ook een tof programma ja.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
Uruguay - Ghana: Olegario BENQUERENCA (POR) Argentinie - Duitsland: Ravshan IRMATOV (UZB) Paraguay - Spanje: Carlos BATRES (GUA) Laatst gewijzigd door Boris; 01-07-10 om 10:42 |
||
|
|
|
|
|
#119 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Irmatov (Oez) fluit Uruguay - Nederland
Kassai (Hon) staat op Duitsland - Spanje Als Nederland de finale haalt zijn we hopelijk verlost van die Belg. Benieuwd wie het dan wordt. |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Howard Webb krijgt de finale, let maar op. Goedmakertje voor Engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Dat hoeft niet meer
Howard Webb finale, de Bleeckere de troostfinale. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
De Bleeckere krijgt sowieso de finale niet nu Nederland die speelt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
#127 | |
|
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Lekker, die Webb krijgt de finale. Nadelig voor Bommel en De Jong.
Die spaanse scheidsrechtershoofd heeft even goed gekeken naar kandidaten die al eerdere wedstrijden van spanje heeft gefloten. Webb heeft nl. al Spanje-Zwitserland gefloten. Spanje doet het tot nu toe goed qua kaarten FIFA.com - FIFA.com - 2010 FIFA World Cup South Africa™ statistics Ondanks dat er gisteren toch een aantal geelwaardige tackles waren te zien. O.a. Ramos en Alonso had een kaart mogen hebben. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Zat er wel in dat Rosetti zou stoppen.
Spaanse media al zeiken over Webb, kan nooit geen kwaad. SpitsNieuws : Spanje mekkert over Webb __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
De gemiddelde cijfers op dit WK volgens world referee.
7.8 Hector Baldassi 7.7 Ravshan Irmatov 7.7 Carlos Eugenio Simón 7.7 Massimo Busacca 7.7 Howard Webb 7.6 Yuichi Nishimura 7.6 Viktor Kassai 7.5 Óscar Ruiz 7.5 Wolfgang Stark 7.4 Benito Archundia 7.3 Frank de Bleeckere 7.2 Jorge Larrionda 7.2 Olegario Benquerenca 7.1 Pablo Pozo 6.9 Michael Hester 6.6 Eddy Maillet 6.4 Marco Rodriguez 6.4 Jerome Damon 6.2 Roberto Rosetti 6.0 Carlos Batres 5.7 Khalil Al Ghamdi 5.5 Alberto Undiano Mallenco 5.2 Stephane Lannoy 5.0 Koman Coulibaly |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Tohc is het gemiddeld genomen een heel aardig scheidsrechterstournooi, dat is wel eens anders geweest.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Ik vind de arbitrage over het algemeen dit toernooi best goed. Ze floten zeker beter dan in 2006. Oke je hebt die paar incidenten, maar ze grepen veel minder snel naar de gele kaart. 4 jaar geleden 28x rood en 345x geel. Nu slechts 16x rood en 221x geel. |
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
Het was dus wel buitenspel, bedankt Howard Webb.
Let wel, de nederlaags is zeker niet onverdiend, maar het doelpunt had niet goedgekeurd mogen worden. Nogmaals dank Howard. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Was dus geen buitenspel in eerste instantie van Iniesta. Goed gedaan van de arbitrage door de aanvaller het voordeel van de twijfel te geven.
Verder floot Webb waardeloos want Oranje had in de eerste helft al met 8 man moeten staan. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ben jij geen Belg Radegast?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Het was overigens wel buitenspel en los daarvan kwam die aanval voort uit een doeltrap die een corner had moeten zijn, je lult dus uit je nek.
|
|
|
|
|
|
#137 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Ik lul niet uit m'n nek, kijk het later maar eens goed terug als de teleurstelling weggezakt is.
Het gevalletje Iniesta, was zowat het enige dat 'ie goed deed. Laatst gewijzigd door Radegast; 11-07-10 om 23:36 |
||
|
|
|
|
|
#139 |
|
Die hele regel dat je het niet mee doet aan het spel en dan geen buitenspel staat is sowieso veels te onduidelijk. In eerste instantie stond Iniesta buitenspel. Scheids kan twee dingen doen: hij doet niet actief aan het spel mee of hij moet fluiten. Aangezien Van der Vaart met man en macht de bal weg kopt, op de grond blijft liggen en daardoor het buitenspel op heft bij de vólgende pass lijkt het me helder: het was actief buitenspel.
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Ik heb het een paar keer gezien en het is volslagen onzin wat je zegt.
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Ik post het nog één keer, ook in eerste instantie stond Iniesta NIET buitenspel. De beelden bij VI Oranje waren overduidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Meneer Webb hoeft zijn hoofd niet in Nederland te laten zien, want ik stamp hem hoogstpersoonlijk direct terug de Noordzee in.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Het was geen buitenspel maar het niet geven van de corner en niet fluiten voor obstructie tegen Elia in de fase ervoor drukt die lul natuurlijk wel zijn stempel.
Bommel en misschien de Jong kwamen goed weg door geen rood te krijgen maar daar staat tegenover dat ie regelmatig vergat geel te geven aan Spanje. Vooral Xavi met dat constante gejank om kaarten en het aannaaien van een 2e gele voor Heitinga
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Het vragen om een kaart is toch ook geel dacht ik?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Als je omgekocht bent en door de Spaanse FIFA scheidsrechters baas aangesteld bent geef je geen geel.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Yup, dan had
Xavi er zeker 3 moeten hebben
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Het was vanavond wel heel erg en opzichtig.
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Sterker nog, hij waarschuwde Xavi zelfs. Geef dan ook gewoon geel.
Echt, Webb. Ik hoop dat je impotent wordt. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
#150 | |
||
|
|
|
![]() |
||
De Scheidsrechters #1: Met vijfde en zesde man?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|