![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Wie wordt de nieuwe wereldkampioen | |||
| Spanje |
|
55 | 39,29% |
| Engeland |
|
14 | 10,00% |
| Italie |
|
3 | 2,14% |
| Brazilie |
|
17 | 12,14% |
| Argentinie |
|
4 | 2,86% |
| Portugal |
|
1 | 0,71% |
| Frankrijk |
|
1 | 0,71% |
| Deutschland |
|
9 | 6,43% |
| Ivoorkust |
|
2 | 1,43% |
| Nederland |
|
34 | 24,29% |
| Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Stadions Free State Stadium, Bloemfontein Soccer City, Johannesburg Cape Town Stadium, Kaapstad Peter Mokaba Stadium, Polokwane Loftus Versfeld Stadium, Pretoria Royal Bafokeng Stadium, Rustenburg Speeldata Vrijdag 11 juni,16.00 u,Johannesburg: Zuid-Afrika - Mexico Vrijdag 11 juni,20.30 u,Kaapstad: Uruguay - Frankrijk Woensdag 16 juni,20.30 u,Pretoria: Zuid-Afrika - Uruguay Donderdag 17 juni,20.30 u,Polokwane: Frankrijk - Mexico Dinsdag 22 juni,16.00 u,Rustenburg: Mexico - Uruguay Dinsdag 22 juni,16.00 u,Bloemfontein: Frankrijk - Zuid-Afrika Laatst gewijzigd door Tomasso; 09-06-10 om 14:48 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Stadions Ellis Park Stadium, Johannesburg Cape Town Stadium, Kaapstad Peter Mokaba Stadium, Polokwane Nelson Mandela Bay Stadium, Port Elizabeth Loftus Versfeld Stadium, Pretoria Royal Bafokeng Stadium, Rustenburg Speeldata Zaterdag 12 juni,20.30 u,Rustenburg: Engeland - Verenigde Staten Zondag 13 juni,13.30 u,Polokwane: Algerije - Slovenië Vrijdag 18 juni,16.00 u,Johannesburg: Slovenië - Verenigde Staten Vrijdag 18 juni,20.30 u,Kaapstad: Engeland - Algerije Woensdag 23 juni,16.00 u,Port Elizabeth: Slovenië - Engeland Woensdag 23 juni,16.00 u,Pretoria: Verenigde Staten - Algerije Laatst gewijzigd door Tomasso; 09-06-10 om 14:49 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Stadions Moses Mabhida Stadium, Durban Soccer City, Johannesburg Mbombela Stadium, Nelspruit Nelson Mandela Bay Stadium, Port Elizabeth Loftus Versfeld Stadium, Pretoria Royal Bafokeng Stadium, Rustenburg Speeldata Zondag 13 juni,20.30 u,Durban: Duitsland - Australië Zondag 13 juni,16.00 u,Pretoria: Servië - Ghana Vrijdag 18 juni,13.30 u,Port Elizabeth: Duitsland - Servië Zaterdag 19 juni,16.00 u,Rustenburg: Ghana - Australië Woensdag 23 juni,20.30 u,Johannesburg: Ghana - Duitsland Woensdag 23 juni,20.30 u,Nelspruit: Australië - Servië Laatst gewijzigd door Tomasso; 09-06-10 om 14:47 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Stadions Free State Stadium, Bloemfontein Ellis Park Stadium, Johannesburg Cape Town Stadium, Kaapstad Mbombela Stadium, Nelspruit Peter Mokaba Stadium, Polokwane Royal Bafokeng Stadium, Rustenburg Speeldata Maandag 14 juni,20.30 u,Kaapstad: Italië - Paraguay Dinsdag 15 juni,13.30 u,Rustenburg: Nieuw-Zeeland - Slowakije Zondag 20 juni,13.30 u,Bloemfontein: Slowakije - Paraguay Zondag 20 juni,16.00 u,Nelspruit: Italië - Nieuw-Zeeland Donderdag 24 juni,16.00 u,Johannesburg: Slowakije - Italië Donderdag 24 juni,16.00 u,Polokwane: Paraguay - Nieuw-Zeeland Laatst gewijzigd door Nico; 09-06-10 om 14:27 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Stadions Moses Mabhida Stadium, Durban Ellis Park Stadium, Johannesburg Soccer City, Johannesburg Cape Town Stadium, Kaapstad Mbombela Stadium, Nelspruit Nelson Mandela Bay Stadium, Port Elizabeth Speeldata Dinsdag 15 juni,16.00 u,Port Elizabeth: Ivoorkust - Portugal Dinsdag 15 juni,20.30 u,Johannesburg: Brazilië - Noord-Korea Zondag 20 juni,20.30 u,Johannesburg: Brazilië - Ivoorkust Maandag 21 juni,13.30 u,Kaapstad: Portugal - Noord-Korea Vrijdag 25 juni,16.00 u,Durban: Portugal - Brazilië Vrijdag 25 juni,16.00 u,Nelspruit: Noord-Korea - Ivoorkust Laatst gewijzigd door Tomasso; 09-06-10 om 14:47 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Stadions Free State Stadium, Bloemfontein Moses Mabhida Stadium, Durban Ellis Park Stadium, Johannesburg Mbombela Stadium, Nelspruit Nelson Mandela Bay Stadium, Port Elizabeth Loftus Versfeld Stadium, Pretoria Speeldata Woensdag 16 juni,13.30 u,Nelspruit: Honduras - Chili Woensdag 16 juni,16.00 u,Durban: Spanje - Zwitserland Maandag 21 juni,16.00 u,Port Elizabeth: Chili - Zwitserland Maandag 21 juni,20.30 u,Johannesburg: Spanje - Honduras Vrijdag 25 juni,20.30 u,Pretoria: Chili - Spanje Vrijdag 25 juni,20.30 u,Bloemfontein: Zwitserland - Honduras Laatst gewijzigd door Tomasso; 09-06-10 om 14:47 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Poule des doods.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
H2 is een kanshebber.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eitje voor F2 dit. Saaie poule.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb vroeger bij de F1 gezeten, wel lang geleden, mooie tijden waren dat.
Topscoorder geweest zelfs nog. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dit worden me een stel mooie wedstrijden zeg. Vooral D2-D4.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Oh kut, ik dacht in een ander topic een mooi grapje te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bij D1 heb ik mijn carriére afgesloten.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kick voor de toekomstige poule van het Nederlands Elftal
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik speelde vroeger altijd in de G4. Mooie poule dit!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Fuck waarom moet G1-G3 nou weer uitgerekend op 20 juni zijn
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]() De Gouden bal wordt sinds 1982 uitgereikt aan de beste speler van het Wereldkampioenschap voetbal. De verkiezing wordt gehouden onder WK-journalisten. Paolo Rossi 1982: http://www.youtube.com/watch?v=QNfePPjHhTA Maradonna 1986: http://www.youtube.com/watch?v=-rW-lK9F6TU Schillaci: 1990: http://www.youtube.com/watch?v=2J_A3faEMwY Romario 1994: http://www.youtube.com/watch?v=St3sNdQWSlY Ronaldo 1998: http://www.youtube.com/watch?v=dfC18rFNy1w Kahn 2002: http://www.youtube.com/watch?v=JLtDv_YZwYY Zidane 2006: http://www.youtube.com/watch?v=SvYlvkWpPy4 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Welke Nederlander zie jij hem winnen?
Ik zeg Iniesta. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Van Persie natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het was een vraag aan Den vanwege zijn TT.
Ik zeg daarna wie ik hem zie winnen. Maar ik zal de volgende keer wat uitgebreider reageren, en duidelijker opschrijven wat er bedoeld wordt, zodat je mijn posts niet verkeerd begrijpt. Sorry voor het ongemak, Tomasso. Ik denk dat regel voor regel schrijven al helpt. Al is wellicht de derde zin te lang. Dus. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Je begrijpt toch hopelijk wel dat Bliksem die vraag aan Den stelde?
Edit: Bliksem
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Snel je PI veranderen
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Wat jij wilt
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik geef V. Persie een grote kans mits hij op dat moment weer op zijn niveau is
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
D1 is Duitsland, da's logisch
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
De gouden bal gaat naar Iniesta dit WK!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Demy de Zeeuw.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik zat voor de gein al even op unibet te kijken of er al wat leuke weddenschappen zijn, deze is wel leuk, al is de topscorer natuurlijk niet altijd de gouden bal winnaar:
Heb ze niet allemaal meegenomen, alleen de interessante. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Rooney gaat hem winnen
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Zou toch wat zijn als Suarez topscorer wordt
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik ga er maar even vanuit dat 'we' helaas weer geen kampioen worden en ook niet ver genoeg komen om een Nederlander de Gouden Bal/Schoen te laten winnen.
Dan hoop ik dat David Villa de Gouden Schoen weet te winnen en Cesc Fabregas de Gouden Bal. Mocht het een Nederlander worden, is het natuurlijk ook goed want dat betekent waarschijnlijk dat we best ver zijn gekomen. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
![]() Ik zou mijn geld op Romário zetten. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Om te beginnen:
1: Er zal meerdere keerden worden gekotst op de rotkop van Liedson 2: Geen Zweedse dames op de tribune ![]() Vul maar aan |
|
|
|
|
|
#37 |
|
- Suarez gaat een penalty missen
- Enoh gaat rood krijgen |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
We worden in de kwartfinale uitgeschakelt door een scheidsrechterlijke dwaling, terwijl we onze poule opgeveegd hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Duitsland scoort tijdens de knock-out fase tijdens een wedstrijd het beslissende doelpunt na een bloedeloze 0-0 in blessuretijd.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
2 vragen die komen!
-Wat is het nummer dat je hoort in de intro van Studio Sportzomer? -Jammer dat Tsjechië er niet bij is, waarom heeft die keeper ook al weer een helm op? |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Portugal dat uitgekotst gaat worden door 95% van Nederland. En terecht
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Er gaan een aantal domme toeristen/supporters beroofd en vermoord worden en daar gaat gelijk schande over gesproken worden in de Westerse media.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Boulahrouz schopt Liedson invalide
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
niemand gaat vragen waarom de keeper van Tsjechie een helmpje draagt
.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Chili wordt wereldkampioen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
huh wat
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het oranje-legioen zet zichzelf weer voor lul.
Maradona wordt in de poulefase al voor de rest van het toernooi geschorst. Nederland verliest in de kwartfinale van een lullige tegenstander. In Engeland zal er weer een speler op een beslissend moment rood krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hoi
|
De finale wordt beslist door strafschoppen.
Nederland wordt benadeeld door de scheidsrechter. De winnaar is geen outsider. Zuid-Korea gaat met hulp van scheidsrechters naar de volgende ronde. Er zal een land zijn die een paar keer op het laatste moment een essentiële goal maakt buiten Duitsland(net als Turkije op het EK). |
|
|
|
![]() |
||
[Poule A] Zuid-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrijk
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|