![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Wie wordt de nieuwe wereldkampioen | |||
| Spanje |
|
55 | 39,29% |
| Engeland |
|
14 | 10,00% |
| Italie |
|
3 | 2,14% |
| Brazilie |
|
17 | 12,14% |
| Argentinie |
|
4 | 2,86% |
| Portugal |
|
1 | 0,71% |
| Frankrijk |
|
1 | 0,71% |
| Deutschland |
|
9 | 6,43% |
| Ivoorkust |
|
2 | 1,43% |
| Nederland |
|
34 | 24,29% |
| Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#301 | |
|
|
jermain defoe ben benieuwd wat zijn quotering zou zijn |
|
|
|
|
|
|
#302 |
![]() Xavi. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Wat is er gunstig aan Brazilië of Portugal in de kwartfinale te treffen ?
|
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Waarom kunnen we niet op alle landen stemmen ?
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Ik neem of nam mijn vakantie altijd op tijdens een WK of EK. Ook tijdens een Olympische spelen.
Ik weet nog dat we toen Ajax om de wereld cup speelde iedereen op het werk mocht kijken in de kantine. Je moest dezelfde dag nog wel de uren inhalen. Er was één PSVer die er geen gebruik van maakte en liep eenzaam en alleen door het bedrijf.
|
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
||
|
|
|
|
|
#307 |
|
Ik hoop Spanje. (Of eerlijk gezegd hoop ik op Nederland of een ander land dat het nog nooit eerder geflikt heeft) Maar ik denk dat Engeland de meeste kans maakt. Fysiek is the new blue en Engeland heeft er genoeg van, naast techniek natuurlijk. En een Italiaanse coach...
|
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
|
Spanje of - ik hoop het niet - Brazilië.
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Brrr. Dat zou echt een verschrikking zijn. Alleen Diego 'gun' ik het een beetje. De rest is echt verschrikkelijk...
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Spanje... 100%
|
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
||
|
|
|
|
|
#312 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#313 | |
!
|
||
|
|
|
|
|
#314 |
|
aub geen Brazilië, mogen er van mij zsm uit. "sambavoetbal" m'n reet.
Als Nederland het niet wordt zou Engeland of Spanje leuk zijn |
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
|
Engeland, zijn het meest compleet
|
|
|
|
|
|
#316 | |
Wat dat betreft zijn Spanje en Brazilië in mijn ogen completer. |
||
|
|
|
|
|
#317 |
|
Slowakije.
Alleen waarschijnlijk met IJshockey. |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Zou het wel vet vinden als die Ivorianen ver komen.
|
|
|
|
|
|
|
#319 | |
puntenaantal boeit niet, wat boeit is dat je door bent en liefst de sterkste tegenstander uit de andere poule nog ff ontloopt in de 8e finales. Wereldkampioen kun je met je poulewedstrijden nl. niet worden, je kunt alleen uitgeschakeld worden. Met hoeveel punten je die poule doorkomt is alleen leuk voor statistieken. Hoop op Italie en Slowakije |
||
|
|
|
|
|
#320 |
|
Vrij nemen voor oranje boeit me niet, werk dan net zo goed door, neem liever vrij voor Italie (hoewel die gunstige speeltijden hebben) en eventuele (beladen) krakers.
|
|
|
|
|
|
|
#321 | |
|
|
Ik zie hier niet 1 wedstrijd waar ik naar uit zou kijken. |
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
- Spandoeken bij wedstrijden van Italie die roepen om Antonio Cassano in de selectie, die ondertussen vanuit de Costa Smeralda de wedstrijden volgt.
- Doc die bij het 1e jank gezicht van een Portugees z'n Enter toets "blesseerd" omdat hij te fanatiek wil posten - 25 keer de term "Samba voetbal" in een match van Brazilie, alsmede 20 keer de kreet "goddelijke kanaries" - Er gaat weer te veel (elke keer is er 1 te veel) gesproken worden over wonderen van Kaapstad, Durban, Johannesburg etc. door een zekere verslaggever - Er wordt minimaal 1 wedstrijd compleet verneukt door de arbitrage, daar waar het gebruik van video beelden perfect uitsluitsel had gegeven om de ref. te helpen tijdens de match wel de juiste beslissingen te nemen |
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
fucking kut die middagwedstrijden.
Veel gezelliger 's avonds met vrienden, bier en wat te kanen ![]() Maandag hopen dat m'n rooster meewerkt. Donderdag wordt de repetitie wel een keer afgelast ![]() En zaterdag maar heel snel post bezorgen om net op tijd thuis te zijn |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
||
|
|
|
|
|
#326 |
|
Weet trouwens nog dat er in 2002 op de middelbare school bij de receptie een bord met tussenstanden hing
|
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
||
|
|
|
|
|
#328 | |
|
||
|
|
|
|
|
#329 |
|
Maandag om 13.30 uur is er toch geen reet te doen in de winkel, dan kan ik wel vrij krijgen. De rest van de dagen vraag ik ook wel vrij, toch even voor de zekerheid. Tegenwoordig werk ik niet meer in de namiddag of avond, maar met de hordes avondvullers die vrij gaan vragen, zul je zien dat ik net tijdens het EK weer genaaid ga worden met m'n uren.
|
|
|
|
|
|
|
#330 | |
Maar ik zie het niet gebeuren. Die man is gewoon te wisselvallig: soms maakt ie uit het niets een hattrick en meestal zijn de daaropvolgende wedstrijden dan niet om aan te zien. |
||
|
|
|
|
|
#331 |
|
Uitstekende poule voor een stuntje van Zuid-Afrika. Verrassend.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Spanje en Zwitserland gaan door. Ben vooral weer benieuwd naar Zwitserland, hadden op het EK 2008 toch een mooie selectie
|
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
Naja scheelt dat het EK pas in 2012 is..
|
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
En je verschuilen achter 11 doelpunten is ook al zoiets. Neem je die wedstrijd tegen Wigan niet mee dan staat ie ineens nog maar op 6.
Goeie spits hoor, maar ik zie hem ook geen topscorer van het WK worden. |
|
|
|
|
|
|
#336 |
|
nep-fries
|
Ik ben dan vrij van colleges, maar zie wel dat er dan herkansingen zijn. Op de eerste speeldag is er een herkansing om 14:00, maar dat is gelukkig voor een keuzevak en ik zat te twijfelen tussen dat en een andere keuzevak. Die keuze is nu makkelijker gemaakt.
Maar omdat ik vanaf 19 juni helemaal vrij ben (ook geen mogelijke herkansingen meer heb), wil ik twee maanden op vakantie naar zuid-amerika en dan in het bijzonder Argentinie en Chili (en misschien Uruguay en Paraguay). Gelukkig doen al die vier landen mee, waardoor ik ook daar het WK-gevoel kan behouden.. En wat zou het mooi zijn als één van die vier landen dan de finale speelt (en wint)
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
nep-fries
|
Ik ben dan vrij van colleges, maar zie wel dat er dan herkansingen zijn. Op de eerste speeldag van oranje is er een herkansing om 14:00, maar dat is gelukkig voor een keuzevak en ik zat te twijfelen tussen dat en een andere keuzevak. Die keuze is nu makkelijker gemaakt.
Maar omdat ik vanaf 19 juni helemaal vrij ben (ook geen mogelijke herkansingen meer heb), wil ik twee maanden op vakantie naar zuid-amerika en dan in het bijzonder Argentinie en Chili (en misschien Uruguay en Paraguay). Gelukkig doen al die vier landen mee, waardoor ik ook daar het WK-gevoel kan behouden.. En wat zou het mooi zijn als één van die vier landen dan de finale speelt (en wint) ![]() oeps.. dubbelpost... |
|
|
|
|
|
#338 |
|
nep-fries
|
ik twijfel tussen Noord-Korea en Honduras. Maar die staan er beiden niet tussen, dus denk ik Spanje, maar ik hoop iets anders...
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
nep-fries
|
Volgens mij vliegen de scheldwoorden je om de oren in deze poule... Dat hele zwitserse elftal spreekt spaans na het wk!
In groep G kunnen ze alvast beginnen met een cursus Portugees
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
||
|
|
|
|
|
#341 |
|
En niemand denkt Italië. En dan worden ze weer kampioen. Dat krijg je er nou van.
|
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
|
Senderos heeft een Spaanse pa toch? Vonlanthen is geboren in Colombia en zal ook wel Spaans kunnen.
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
|
Spanje heeft zeker een makkelijke poule, maar na die 3 wedstrijden zullen ze echt vol aan de bak moeten tegen bijvoorbeeld Portugal/Brazilië (achtste), Italië(kwart) en Duitsland/Argentinië(halve)
Wordt nog een hele klus om de finale te halen! |
|
|
|
|
|
#344 |
|
Spanje gaat het helaas niet worden is mijn gevoel, ook al heb ik liever dat zij winnen dan Brazilië, Duitsland, Engeland, Frankrijk of Portugal. Brazilië kan het worden, maar ik hoop met heel mijn hart dat ze niet winnen, want dan krijgen we weer vier jaar verhalen van 'joga bonito', terwijl die gasten zowat het ergste anti-voetbal van allemaal spelen. Duitsland zou vanzelfsprekend een ramp zijn, maar die zie ik ook niet winnen. Op z'n Duits de halve finale of finale ja, wereldkampioen nee. Uiteindelijk zal het helaas toch wel Brazilië worden, met Engeland en Duitsland die wel ver zullen komen, en Italië als outsider. Spanje kan ver komen, maar ik zie ze ook zomaar in de achtste finales uitgeschakeld worden.
|
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Wanneer zijn de tijdstippen echt zeker?
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
|
Nederland natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#347 | |
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
||
|
|
|
|
|
#348 | |
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#349 |
|
Toch Spanje of Engeland. Had nog niet eens zoveel nagedacht over Engeland, maar ze hebben inderdaad op de keeper na een heel goed elftal
Zolang Ajax de Champions League maar ooit een keer weer wint
|
|
|
|
|
|
|
#350 | |
Het enige wat 's middags echt (bij)gevuld moet worden is de groente en rond een uur of twee komt meestal de diepvries. Groente ga ik niet over en diepvries laten ze dan maar mooi wat langer in de koeling staan, die flikker ik in de namiddag wel in de vakken als het moet.
|
||
|
|
|
![]() |
||
[Poule A] Zuid-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrijk
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|