![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Wie wordt de nieuwe wereldkampioen | |||
| Spanje |
|
55 | 39,29% |
| Engeland |
|
14 | 10,00% |
| Italie |
|
3 | 2,14% |
| Brazilie |
|
17 | 12,14% |
| Argentinie |
|
4 | 2,86% |
| Portugal |
|
1 | 0,71% |
| Frankrijk |
|
1 | 0,71% |
| Deutschland |
|
9 | 6,43% |
| Ivoorkust |
|
2 | 1,43% |
| Nederland |
|
34 | 24,29% |
| Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#8351 |
|
Aan Nederlandse kant had ik gehoopt dat Huntelaar wat meer aan spelen toekwam nadat Van Persie enkele malen een matige wedstrijd speelde.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#8352 |
|
|
|
|
|
#8353 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#8354 |
|
|
|
|
|
#8355 |
|
|
|
|
|
#8356 |
|
|
|
|
|
#8357 |
|
Ben benieuwd of er hierdoor meer scharen worden gemaakt tegen Uruguay. Elia is daar wel geknipt voor
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#8358 |
|
Echt ja
Wat een bakkes
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#8359 |
|
Wel stoer dat hij Maradona mag knippen.
|
|
|
|
|
|
|
#8360 |
|
Michael Carrick, omdat het mijn persoonlijke favoriet is
|
|
|
|
|
|
|
#8361 |
|
Elia en Afellay
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#8362 |
|
|
|
|
|
#8363 |
|
Redactie
|
nederland tegen duitsland en dan revange tegen vroeger
|
|
|
|
|
|
#8364 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#8365 |
|
Ik denk ook Nederland-Duitsland. Uruguay was beter dan ik dacht in de groepsfase, Zuid-Korea ging goed, maar Ghana was een uitputtingsslag. Dat heeft zoveel energie en basisspelers gekost. Doe het dan maar eens tegen een fit Nederland.
Die Duitsers heb ik al te vaak onderschat dit WK. Het gemak waarmee zij voetballen is echt verbijsterend om te zien. Overal gaat het scheef en lastig en moeilijk, maar niet bij die Duitsers. Sommige spelers worden nu wel een beetje overschat, zulke wereldsterren zijn Klose en Khedira echt niet, maar als elftal klopt het. |
|
|
|
|
|
|
#8366 |
|
|
Ik hoor tot de 63%!
|
|
|
|
|
|
#8367 |
|
Werd wakker en .......... ja hoor ..... de kriebels !
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#8368 |
|
Holland-Deutschland, het is het fatum
|
|
|