![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
#153 |
|
waarom wordt een doodnormale mening zonder persoonlijkheden en scheldwoorden weggehaald? en dan ook nog de opmerking "nog één keer en je bent weg"
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...ml#post2124978 ik vind het gewoon oprecht merkwaardig dat men zo negatief is over oranje |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Je insinueert wéér een complot. Weer 1 van je pogingen het topic naar je toe te trekken, daar zijn we klaar mee
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
#156 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#157 |
|
denthemen en Plato.
Ik heb de posts van sjimmie en Mike niet gezien, ze waren immers al gewijzigd, maar het gaat me meer om de discussie zelf. Als een discussie ontstaat (in dit geval of venomsnake niet een beetje hypocriet is door bepaald gedrag van Iniesta al dan niet goed te keuren, maar het af te keuren wanneer Ibrahimovic dat doet), dan hoeft dat toch niet meteen worden afgekapt als er een topic is waar dat nét wat beter zou passen? |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Het ging er vooral omdat er nogal persoonlijk gereageerd werd richting Venom. Ondanks dat het misschien geen handige actie van hem was heeft dat geen pas.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#159 | |
Ik heb de discussie afgekapt omdat het een discussie zou worden over of Venom wel of niet hypocriet zou zijn. Natuurlijk had het betrekking op Iniesta, maar dat was slechts een voorbeeld voor hun om aan te willen tonen dat Venom wel of niet hypocriet is. Die discussie hoort daar niet thuis. Zoals ik al aangaf bij Mike had hij deze discussie wel gewoon aangepast kunnen voeren in het topic over Barcelona. Had hij hem kunnen vragen hoe het nou kan dat hij bij Zlatan zoveel anders moet reageren dan bij Iniesta. Gewoon, zonder meteen dingen te beweren en op een normale toon __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#160 |
|
2 posts "een hele rits posts" noemen vind ik lichtelijk overdreven.
Verder ging de discussie van Mike gewoon over Iniesta en had het van mij niet afgekapt hoeven te worden. En het vervolgens te vertellen dat het in het SC topic kan is helemaal vreemd. |
|
|
|
|
|
|
#161 | |
Dat normaal reageren ben ik helemaal met je eens, maar goed ik kon dan ook niet zien wat er stond en ging er van uit dat dat terecht was geedit. |
||
|
|
|
|
|
#162 | |
|
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Omdat het een persoonlijke aanval was. Zullen wel weer 'emoties' zijn, maar nu even niet
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Ja, in deze situatie wel
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Jammer dat er steeds minder mag op dit forum. Ik weet niet of dat vanuit de users of vanuit de moderatie is gekomen, maar ik kan me niet voorstellen dat de discussie in het Iniesta topic een half jaar geleden ook zo was verlopen.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Heeft ook met de tijd en de rest te maken. Het is nu net na de WK finale, waarin Iniesta een grote rol speelde. Zoals ik al toegaf, als het in een andere context stond dan kon het makkelijk. Zoals ik al zei ging het verder alleen maar over Venom zelf (ook in andere topics overigens..) en moest er gewoon ingegrepen worden
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Je geeft zelf aan dat je niet precies weet waarom er gemodereerd is en vervolgens stel je vast dat er steeds minder mag. Best merkwaardig, vind je ook niet?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Overigens is het voor ons absoluut niet zo hoor dat er meer of minder mag, maar we willen het nu wel ff rustig houden op een avond als deze waarin ik al denk ik meer dan 20 keer het woord kanker heb moeten weghalen.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Maar dat kanker gebruik had toch niets met de discussie in het Iniesta topic te maken?
|
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Het feit of Venom wel of niet klaarkomt heeft toch ook niets met het Spanje topic te maken? __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Dat mijn post in het Iniesta topic was weggehaald hoor je mij ook helemaal niet over klagen. Het ging meer om het feit dat heel die discussie maar gelijk in de kiem gesmoord werd van Mike terwijl dat helemaal nergens voor nodig was. Maar goed, jij blijft toch bij je ding dus we kunnen 3 uur nog vol typen, het zal niets uitmaken. |
||
|
|
|
|
|
#177 |
|
Daarom. Het kan best zijn dat ik het fout zie, daar mag je me dan nog een keer op een meet een klap voor geven, maar zoals ik het toen zag, daar blijf ik bij. Maar zoals ik ook al meerdere malen aangaf, die discussie kan en mag best gevoerd worden, maar dan niet direct met verwijten als hypocriet en zo
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Ik kom hier niet zo heel vaak meer, laat staan dat ik iets te zoeken heb in het Feedback topic. Vanavond had ik het idee dat ik iets terug zag van een soort van oud 'FOK!'-achtig regime, waar ik zelf ook aan mee heb gedaan. Daar dacht ik iets van te zeggen, niets mis met wat tegengas en/of kritiek. Toen ik toch eenmaal bezig was met in dit topic te reageren, dacht ik maar meteen even iets te posten wat me al langer opviel: dat er steeds strenger wordt gemodereerd. Het ene staat dus volledig los van het andere, iets dat wat mij betreft totaal niet merkwaardig is. Merkwaardiger is dat een moderator meteen denkt de juiste conclusie te trekken na verschillende posts van dezelfde user. |
||
|
|
|
|
|
#179 |
|
Naja, voor ons gevoel zijn we niet strenger geworden. Een aantal zullen het altijd vinden, maar merkwaardig genoeg blijken dit meestal de personen te zijn waar vanuit de users ook het meeste weerstand merkbaar is
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Wat bedoel je met dat laatste te zeggen? Dat er 'weerstand' zou zijn jegens mij?
|
|
|
|
|
|
|
#181 | |
|
Met jou hebben we nooit last toch? En je vraag was ook gewoon normaal en terecht imo __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#182 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#183 |
|
Overigens noteer ik dit wel, nog een vraag in het topic en je komt bij de lastige groep
|
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Maar dit zal wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#185 | |
|
||
|
|
|
|
|
#186 |
|
Hele forum gelijk dichtgooien.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
hehe, waarom dat?
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Omdat ze gewonnen hebben. HEUUUUJ KAMPIOENEN OLE OLE
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Mensen moeten gewoon de kans hebben om op normale manier te zeggen wat ze willen
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Kan nu toch ook wel weer in voetbal?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Gewoon alles verwijderen. En net doen alsof het nooit gebeurd is.
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
We laten WK nog even open
@Robbie: Gewoon alles ontkennen