Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10-07-10, 19:49 Standaard   #151
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Waarom kunnen jullie gewoon niet zeggen wat ik daar heb gezegd? Ja, inmiddels ben ik dat kwijt en ik wil gewoon weten waarom dat is weggehaald.
Als je het zelf al niet meer weet waarom is het dan belangrijk voor je?
Kopbal is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 10-07-10, 21:26 Standaard   #152

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]Als je het zelf al niet meer weet waarom is het dan belangrijk voor je?
Omdat toen ik nog wel wist wat er stond ik daar verbaast over was en die verbazing weet ik nog wel.
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 11-07-10, 23:30 Standaard   #153

waarom wordt een doodnormale mening zonder persoonlijkheden en scheldwoorden weggehaald? en dan ook nog de opmerking "nog één keer en je bent weg"
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...ml#post2124978

ik vind het gewoon oprecht merkwaardig dat men zo negatief is over oranje

Oud 11-07-10, 23:35 Standaard   #154
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Je insinueert wéér een complot. Weer 1 van je pogingen het topic naar je toe te trekken, daar zijn we klaar mee

Oud 11-07-10, 23:43 Standaard   #155

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Je insinueert wéér een complot. Weer 1 van je pogingen het topic naar je toe te trekken, daar zijn we klaar mee
wat een flauwekul man. jullie hebben allang besloten (een week geleden) dat ik weg moet. jullie zoeken alleen nog maar een aanleiding
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 11-07-10, 23:45 Standaard   #156
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

wat een flauwekul man. jullie hebben allang besloten (een week geleden) dat ik weg moet. jullie zoeken alleen nog maar een aanleiding
Ik quote je even:
het lijkt wel een één tweetje tussen de grote mediaconglomeraten, de FIFA en adidas.

Oud 12-07-10, 01:34 question   #157
denthemen en Plato.

Ik heb de posts van sjimmie en Mike niet gezien, ze waren immers al gewijzigd, maar het gaat me meer om de discussie zelf. Als een discussie ontstaat (in dit geval of venomsnake niet een beetje hypocriet is door bepaald gedrag van Iniesta al dan niet goed te keuren, maar het af te keuren wanneer Ibrahimovic dat doet), dan hoeft dat toch niet meteen worden afgekapt als er een topic is waar dat nét wat beter zou passen?

Oud 12-07-10, 01:35 Standaard   #158
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Het ging er vooral omdat er nogal persoonlijk gereageerd werd richting Venom. Ondanks dat het misschien geen handige actie van hem was heeft dat geen pas.

Oud 12-07-10, 01:38 Standaard   #159
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway Bekijk bericht
denthemen en Plato.

Ik heb de posts van sjimmie en Mike niet gezien, ze waren immers al gewijzigd, maar het gaat me meer om de discussie zelf. Als een discussie ontstaat (in dit geval of venomsnake niet een beetje hypocriet is door bepaald gedrag van Iniesta al dan niet goed te keuren, maar het af te keuren wanneer Ibrahimovic dat doet), dan hoeft dat toch niet meteen worden afgekapt als er een topic is waar dat nét wat beter zou passen?
Het was een hele rits posts over Venom persoonlijk. Ik kan mij voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn, maar Venom deed niets verkeerd.

Ik heb de discussie afgekapt omdat het een discussie zou worden over of Venom wel of niet hypocriet zou zijn. Natuurlijk had het betrekking op Iniesta, maar dat was slechts een voorbeeld voor hun om aan te willen tonen dat Venom wel of niet hypocriet is. Die discussie hoort daar niet thuis. Zoals ik al aangaf bij Mike had hij deze discussie wel gewoon aangepast kunnen voeren in het topic over Barcelona. Had hij hem kunnen vragen hoe het nou kan dat hij bij Zlatan zoveel anders moet reageren dan bij Iniesta. Gewoon, zonder meteen dingen te beweren en op een normale toon

Oud 12-07-10, 01:40 smile   #160
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

2 posts "een hele rits posts" noemen vind ik lichtelijk overdreven.
Verder ging de discussie van Mike gewoon over Iniesta en had het van mij niet afgekapt hoeven te worden.
En het vervolgens te vertellen dat het in het SC topic kan is helemaal vreemd.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:41 Standaard   #161
[...]
Het was een hele rits posts over Venom persoonlijk. Ik kan mij voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn, maar Venom deed niets verkeerd.

Ik heb de discussie afgekapt omdat het een discussie zou worden over of Venom wel of niet hypocriet zou zijn. Natuurlijk had het betrekking op Iniesta, maar dat was slechts een voorbeeld voor hun om aan te willen tonen dat Venom wel of niet hypocriet is. Die discussie hoort daar niet thuis. Zoals ik al aangaf bij Mike had hij deze discussie wel gewoon aangepast kunnen voeren in het topic over Barcelona. Had hij hem kunnen vragen hoe het nou kan dat hij bij Zlatan zoveel anders moet reageren dan bij Iniesta. Gewoon, zonder meteen dingen te beweren en op een normale toon
Ik zie niet in waarom dat niet in het Iniesta topic zou kunnen? Als jij midden in een discussie bent verwikkeld zou je het toch ook niet fijn vinden als iemand zegt: prima, maar dan wel 100 meter verderop (nominatie voor slechtste metafoor ooit, maar goed).

Dat normaal reageren ben ik helemaal met je eens, maar goed ik kon dan ook niet zien wat er stond en ging er van uit dat dat terecht was geedit.

Oud 12-07-10, 01:42 Standaard   #162
Super Ed

[...]

Ik zie niet in waarom dat niet in het Iniesta topic zou kunnen? Als jij midden in een discussie bent verwikkeld zou je het toch ook niet fijn vinden als iemand zegt: prima, maar dan wel 100 meter verderop (nominatie voor slechtste metafoor ooit, maar goed).

Dat normaal reageren ben ik helemaal met je eens, maar goed ik kon dan ook niet zien wat er stond en ging er van uit dat dat terecht was geedit.
Naja, zoals ik aangaf had het ook dan wel daar kunne gebeuren, maar nu was er enkel de bewering dat Venom hypocriet zou zijn

Oud 12-07-10, 01:43 Standaard   #163
Fear the Beard!

[...]
Naja, zoals ik aangaf had het ook dan wel daar kunne gebeuren, maar nu was er enkel de bewering dat Venom hypocriet zou zijn
En maakte jij de discussie al monddood voordat je wist hoe die zou vorderen.
Oud 12-07-10, 01:44 Standaard   #164
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

En maakte jij de discussie al monddood voordat je wist hoe die zou vorderen.
Omdat het een persoonlijke aanval was. Zullen wel weer 'emoties' zijn, maar nu even niet

Oud 12-07-10, 01:44 big smile   #165
Fear the Beard!

[...]
Omdat het een persoonlijke aanval was. Zullen wel weer 'emoties' zijn, maar nu even niet
Iemand hypocriet noemen is gelijk een persoonlijke aanval?
Oud 12-07-10, 01:47 Standaard   #166
Super Ed

[...]

Iemand hypocriet noemen is gelijk een persoonlijke aanval?
Ja, in deze situatie wel

Oud 12-07-10, 01:48 smile   #167
Fear the Beard!

[...]
Ja
Oke , dan heb ik vrij weinig meer te zeggen.
Oud 12-07-10, 01:49 Standaard   #168
Jammer dat er steeds minder mag op dit forum. Ik weet niet of dat vanuit de users of vanuit de moderatie is gekomen, maar ik kan me niet voorstellen dat de discussie in het Iniesta topic een half jaar geleden ook zo was verlopen.

Oud 12-07-10, 01:51 Standaard   #169
Super Ed

Jammer dat er steeds minder mag op dit forum. Ik weet niet of dat vanuit de users of vanuit de moderatie is gekomen, maar ik kan me niet voorstellen dat de discussie in het Iniesta topic een half jaar geleden ook zo was verlopen.
Heeft ook met de tijd en de rest te maken. Het is nu net na de WK finale, waarin Iniesta een grote rol speelde. Zoals ik al toegaf, als het in een andere context stond dan kon het makkelijk. Zoals ik al zei ging het verder alleen maar over Venom zelf (ook in andere topics overigens..) en moest er gewoon ingegrepen worden

Oud 12-07-10, 01:51 Standaard   #170
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Je geeft zelf aan dat je niet precies weet waarom er gemodereerd is en vervolgens stel je vast dat er steeds minder mag. Best merkwaardig, vind je ook niet?

Oud 12-07-10, 01:53 smile   #171
Super Ed

Overigens is het voor ons absoluut niet zo hoor dat er meer of minder mag, maar we willen het nu wel ff rustig houden op een avond als deze waarin ik al denk ik meer dan 20 keer het woord kanker heb moeten weghalen.

Oud 12-07-10, 01:54 Standaard   #172
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 12-07-10, 01:54 Standaard   #173
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]
Overigens is het voor ons absoluut niet zo hoor dat er meer of minder mag, maar we willen het nu wel ff rustig houden op een avond als deze waarin ik al denk ik meer dan 20 keer het woord kanker heb moeten weghalen.

Oud 12-07-10, 01:55 Standaard   #174
Fear the Beard!

Maar dat kanker gebruik had toch niets met de discussie in het Iniesta topic te maken?
Oud 12-07-10, 01:56 Standaard   #175
Super Ed

[...]

Maar dat kanker gebruik had toch niets met de discussie in het Iniesta topic te maken?
Wil je nu dat ik nogmaals uitleg waarom ik het weggehaald heb?
Het feit of Venom wel of niet klaarkomt heeft toch ook niets met het Spanje topic te maken?

Oud 12-07-10, 01:59 Standaard   #176
Fear the Beard!

[...]
Wil je nu dat ik nogmaals uitleg waarom ik het weggehaald heb?
Het feit of Venom wel of niet klaarkomt heeft toch ook niets met het Spanje topic te maken?
Dat mag je ook gewoon weghalen van mij part hoor en daar hoor je mij toch ook helemaal niet over klagen?

Dat mijn post in het Iniesta topic was weggehaald hoor je mij ook helemaal niet over klagen.
Het ging meer om het feit dat heel die discussie maar gelijk in de kiem gesmoord werd van Mike terwijl dat helemaal nergens voor nodig was. Maar goed, jij blijft toch bij je ding dus we kunnen 3 uur nog vol typen, het zal niets uitmaken.
Oud 12-07-10, 02:01 Standaard   #177
Super Ed

[...]
Maar goed, jij blijft toch bij je ding dus we kunnen 3 uur nog vol typen, het zal niets uitmaken.
Daarom. Het kan best zijn dat ik het fout zie, daar mag je me dan nog een keer op een meet een klap voor geven, maar zoals ik het toen zag, daar blijf ik bij. Maar zoals ik ook al meerdere malen aangaf, die discussie kan en mag best gevoerd worden, maar dan niet direct met verwijten als hypocriet en zo

Oud 12-07-10, 02:02 Standaard   #178
Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Je geeft zelf aan dat je niet precies weet waarom er gemodereerd is en vervolgens stel je vast dat er steeds minder mag. Best merkwaardig, vind je ook niet?
Nou, om het voor jou dan maar even wat duidelijker te maken.
Ik kom hier niet zo heel vaak meer, laat staan dat ik iets te zoeken heb in het Feedback topic. Vanavond had ik het idee dat ik iets terug zag van een soort van oud 'FOK!'-achtig regime, waar ik zelf ook aan mee heb gedaan.
Daar dacht ik iets van te zeggen, niets mis met wat tegengas en/of kritiek.

Toen ik toch eenmaal bezig was met in dit topic te reageren, dacht ik maar meteen even iets te posten wat me al langer opviel: dat er steeds strenger wordt gemodereerd.

Het ene staat dus volledig los van het andere, iets dat wat mij betreft totaal niet merkwaardig is. Merkwaardiger is dat een moderator meteen denkt de juiste conclusie te trekken na verschillende posts van dezelfde user.

Oud 12-07-10, 02:05 Standaard   #179
Super Ed

Naja, voor ons gevoel zijn we niet strenger geworden. Een aantal zullen het altijd vinden, maar merkwaardig genoeg blijken dit meestal de personen te zijn waar vanuit de users ook het meeste weerstand merkbaar is

Oud 12-07-10, 02:06 Standaard   #180
Naja, voor ons gevoel zijn we niet strenger geworden. Een aantal zullen het altijd vinden, maar merkwaardig genoeg blijken dit meestal de personen te zijn waar vanuit de users ook het meeste weerstand merkbaar is
Wat bedoel je met dat laatste te zeggen? Dat er 'weerstand' zou zijn jegens mij?

Oud 12-07-10, 02:08 Standaard   #181
Super Ed

[...]

Wat bedoel je met dat laatste te zeggen? Dat er 'weerstand' zou zijn jegens mij?
Nee absoluut niet. Ik doel meer op een aantal mensen die altijd loopt te zeuren in topics en het feedback topic.

Met jou hebben we nooit last toch? En je vraag was ook gewoon normaal en terecht imo

Oud 12-07-10, 02:12 Standaard   #182
[...]
Nee absoluut niet. Ik doel meer op een aantal mensen die altijd loopt te zeuren in topics en het feedback topic.
Ja, dat lijkt er bij te horen. Al is het hier minder dan op FOK! heb ik het idee, gelukkig maar. En het moet ook absoluut niet als gezeur overkomen, zo is het niet bedoeld.

Met jou hebben we nooit last toch? En je vraag was ook gewoon normaal en terecht imo
Nee, voor zover ik weet niet. Daarom leek het me ook wel kunnen om zoiets te stellen, bij mij zit er namelijk geen voorgeschiedenis aan vast. Vandaar dat ik blij ben dat er gewoon normaal gereageerd wordt, ook vanuit jou hoor

Oud 12-07-10, 02:13 angry   #183
Super Ed

Overigens noteer ik dit wel, nog een vraag in het topic en je komt bij de lastige groep

Oud 12-07-10, 08:12 Standaard   #184
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat je je kan afvragen of dat de meest verstandige keuze is geweest. Juist op zo'n avond kan je de users vaak beter even los laten gaan, en dan ruim je het later alsnog even op. Ingrijpen roept alleen maar meer onvrede en frustratie op.

Maar dit zal wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn.

Oud 12-07-10, 11:35 Standaard   #185
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Ik denk dat je je kan afvragen of dat de meest verstandige keuze is geweest. Juist op zo'n avond kan je de users vaak beter even los laten gaan, en dan ruim je het later alsnog even op. Ingrijpen roept alleen maar meer onvrede en frustratie op.

Maar dit zal wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn.
Ik voorkom zulke dingen liever, zeker als ik straks ook nog waarschuwingen moet gaan uitdelen

Oud 12-07-10, 12:01 thumb up   #186
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Hele forum gelijk dichtgooien.

Oud 12-07-10, 12:04 Standaard   #187
Super Ed

hehe, waarom dat?

Oud 12-07-10, 12:05 bulb   #188
TR

Omdat ze gewonnen hebben. HEUUUUJ KAMPIOENEN OLE OLE

Oud 12-07-10, 12:06 bulb   #189
Super Ed

Mensen moeten gewoon de kans hebben om op normale manier te zeggen wat ze willen

Oud 12-07-10, 12:17 Standaard   #190
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Kan nu toch ook wel weer in voetbal?

Oud 12-07-10, 12:18 big smile   #191
TR

Gewoon alles verwijderen. En net doen alsof het nooit gebeurd is.

Oud 12-07-10, 12:19 Standaard   #192
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door Robin Bekijk bericht
Kan nu toch ook wel weer in voetbal?
We laten WK nog even open

@Robbie: Gewoon alles ontkennen

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:11.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site