![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() Bundesliga 2011-2012 FC Augsburg Bayer Leverkusen Bayern Munchen Borussia Dortmund Borussia Monchengladbach SC Freiburg Hamburger SV Hannover 96 Hertha BSC Hoffenheim 1. FC Kaiserslautern 1. FC Koln Mainz 1. FC Nürnberg Schalke '04 VfB Stuttgart Werder Bremen VFL Wolfsburg Tweede Bundesliga 2. Bundesliga Alemannia Aachen VfL Bochum Dynamo Dresden Fortuna Düsseldorf Eintracht Frankfurt Hansa Rostock MSV Duisburg FC St. Pauli 1. FC Union Berlin Derde Liga 3. Liga DFB Pokal DFB Pokal Spelerstopics Maikel Aerts Marko Arnautovic Ryan Babel Lucas Barrios Khalid Boulahrouz Edson Braafheid Roel Brouwers Jeffrey Bruma Romeo Castelen Eljero Elia Kevin Großkreutz Klaas Jan Huntelaar Shinji Kagawa Marko Marin Christoph Metzelder Thomas Muller Manuel Neuer Mladen Petric Martin Pieckenhagen Raul Franck Ribery Arjen Robben Timmy Simons __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gevaarlijke tt voor een Dortmundsupporter.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ach ja, het is vragend ga er niet vanuit. Maar met zowel Gladbach als Dortmund in de strijd zal het nog lastig worden voor Bayern.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zie ze ook nog niet zo maar winnen dit weekend bij Leverkusen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Beste nerds van Gladbach, Dortmund, Schalke of weet ik veel. Wat vinden jullie ervan dat al die fans allemaal door elkaar lopen enzo in Duitsland?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Liever niet
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Het is een doodnormale vraag
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik ben bij twee wedstrijden geweest, Wolfsburg en Dortmund uit. Ik vond qua sfeer en beleving Wolfsburg echt 10x vetter, echt zo'n 'wij tegen zij' gevoel. Bij Dortmund liep iedereen door elkaar heen (en toch mênnus veel politie), samen naar de wc enzo. Dan heb ik in ieder geval niet echt het gevoel dat ik bij een uitwedstrijd ben
![]() En er hoeft natuurlijk niet geknokt te worden ofzo maar Dortmund voelde veel meer als een oefenduel ofzo, geen spanning en je raakt ook niet echt opgefokt. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waarom zou je opgefokt moeten raken?
Het is juist te prijzen dat dat in Duitsland gewoon kan, bij de meeste wedstrijden en clubs althans. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Normaal gesproken zorgt de sfeer en het wedstrijdverloop daar wel voor.
Heb je toch geen afgeschermde gangen naar 't stadion voor nodig? Vind het zelfs kinderachtig, die geforceerde rivaliteit opzoeken met een hek ertussen. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() Maar gewoon als je ergens aankomt en je wordt zo vijandig bejegend dan voelt het veel echter ofzo voor mij
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Oké, ieder z'n ding. Ik ga liever gewoon relaxed naar een wedstrijd. Voetbal mag van mij soms best wat meer klasse hebben.
Bah, semi-elitaire Capitano !
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Ik vind het wel fijn dat de rivaliteit niet altijd extreme vormen aanneemt in de BuLi, uitzonderingen daargelaten. Als Köln fan kun je toch beter niet in dezelfde bus stappen als de Borussia fans.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Scheisse, Freiburg op 1-0
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Als die bal niet was aangeraakt was dat schot van Robben gewoon in de hoek erin gegaan.
Zet z'n vorm van de oefenwedstrijd duidelijk door... wat een verschil met vorige 2 wedstrijden met Bayern |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Wel vreemd trouwens dat aardig wat mensen op dit forum het eens zijn dat de Bundesliga een van de leukere competities is en dat geen kip lijkt te kijken nu
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik kijk wel, maar er valt vooralsnog weinig te reageren. Daarnaast kijk ik ook niet met heel veel aandacht. Moet wel zeggen dat het me deugd doet Robben op links te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Knappe sliding van Friederich. Heerlijk balletje ook van Robben op Gomez.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vol in z'n gezicht daar
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
4 100% kansen al gemist door Bayern, zonet weer een. Aan andere kant ook Leverkusen die al zeker 2x voor Neuer kwamen te staan. Die kutbal net van Muller die daarmee counter verpest. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Robben wordt gek van Muller, die twee mogen elkaar sowieso niet echt volgens mij
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het spel golft wel lekker op en neer.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kan een fijn weekendje voor Dortmund worden zo...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
HSV
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Schalke toch!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Inderdaad, na de goede start onder Fink zijn ze flink teruggezakt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Mijn held Guerrero krijgt ook nog eens rood
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Dat dit nog 0-0 is
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
1-0 Hertha
![]() Otto Rehhagel effect? |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Schalke 2-0 achter
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
POTVER
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zijn geen goede berichten zo voor Augsburg...
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wat een kansen voor Leverkussen...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Bayern
Wat een schijtgeluk.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik stop met kijken, het blijkt maar weer hoe belangrijk Huntorlaar is
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Augsburg 2-1 achter
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Pukki 2-1
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jaaaa 1-0! Zwaar verdiend.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
1-0 Leverkussen
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
De zoveelste slippertje van Neuer dit seizoen.
Overschatte keeper.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Was me even ontgaan dat Duitsland nu 3x rechtstreeks en 1x playoffs heeft kwa CL-plekken
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Nu Muller er af... ik snap niet dat Muller er eerder niet afging ipv Gomez.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
2-0 Leverkussen.
Ribery .
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bundesliga #27 Bayern weer geen Meister?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|