![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Eerdere duels: Napoli en Chelsea speelden nimmer tegen elkaar in officiëel verband. De Italianen kwamen zelfs pas twee jaar terug voor het eerst uit tegen Engelse oppositie. In eigen huis verloor men nog niet van Engelsen; 0-0 tegen Liverpool en 2-1 tegen Manchester City. Chelsea reisde op zijn beurt al zeven keer naar Italië voor een Europees duel, maar won aleen op bezoek bij Lazio in 2003 (0-4). ![]() ======= SSC Napoli 33 maal kwamen de manschappen van coach Walter Mazzarri in actie. Aanvoerder en spelmaker Marek Hamsík miste geen duel, al kwam hij zes keer vanaf de bank. Christian Maggio, Gökhan Inler, topscorer Edinson Cavani en doelman Morgan De Sanctis misten allen twee wedstrijden. Goran Pandev kent de vierde official als geen ander. De Macedoniër kwam maar liefst vijftien keer als invaller binnen de lijnen. Het gaat Napoli nog niet voor de wind dit seizoen. Er werd dan wel pas zeven keer verloren, maar de punten werden ook al twaalf keer gedeeld. Dat betekent dus dat Napoli dit seizoen pas veertien zeges behaalde. Thuis gaat het beter. In het eigen Stadio San Paolo werd meer dan de helft gewonnen, namelijk negen van de zeventien wedstrijden. Toch slaagden twee ploegen er in te winnen in Napels, te weten Parma FC en AS Roma. Edinson Cavani is met afstand de topscorer van Napoli. De Uruguayaanse spits trof al 22 keer doel. Iedere 118 minuten schiet hij een bal in het doel. Marek Hamsík heeft iets meer tijd nodig om beslissend te zijn. De Slowaak zorgt iedere 155 minuten voor een goal of een assist. Goran Pandev doet dat iedere 157 minuten, terwijl Ezequiel Lavezzi op 173 minuten staat. Het statistisch beste team van SSC Napoli in 2011-12: ![]() === ![]() === Chelsea FC Chelsea speelde 37 wedstrijden sinds de aanvang van het seizoen. Niemand speelde alle duels, maar doelman Petr Cech stond 33 keer in de basis en moest een keer invallen. Juan Mata is de veldspeler met de meeste wedstrijden achter zijn naam: 32 keer mocht de Spanjaard opdraven, waarvan 29 keer als titularis. Ook Ashley Cole, Raul Meireles en Frank Lampard misten bijna niets, al deden de laatste twee dat regelmatig als invaller. Chelsea kent geen geweldig seizoen. Dat uit zich in de aantal keren dat er gewonnen wordt, want nog niet de helft van alle duels die de Londenaren afwerken wordt winnend afgesloten. Slechts achttien keer pakten the Blues drie punten. Al acht keer werd er verloren. In de achttien uitduels van dit seizoen werd er pas zeven keer een zege meegenomen. Vier keer keerde de ploeg zonder punten huiswaarts. Hij speelt niet veel, maar Salomon Kalou is het meest efficiënt als het gaat om minuten per goal. De Ivoriaan scoort iedere 146 minuten. Topscorer Daniel Sturridge schiet iedere 180 minuten een goal tegen de touwen, en hij wordt op de hielen gezeten door Frank Lampard (188). Lampard is samen met Juan Mata de speler die het meest bepalen is, met respectievelijk 129 en 133 minuten per goal of assist. Chelsea kan ook dit seizoen nog niet op een hoge doelpuntenproductie van Fernando Torres rekenen; wel gaf de Spaanse spits al tien assists. Het statistisch beste team van Chelsea FC in 2011-12: ![]() === ![]() === ![]() === ![]() === ![]() ===
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Deze wedstrijd niet op de nos
![]() Leverkusen Barcelona wel uitzenden
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hoe Egbers hierover vertelde, prachtig
![]() Werd er helemaal enthousiast van, jammer dat ze het niet uitzenden.. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nog geen minuut gespeeld en Sturridge heeft al racistisch gezeik over hem heen gehad van de Napoli-fans.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het stadion zit al bijna vol
3 uur voor de wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
LINE-UPS Napoli v Chelsea
Napoli: De Sanctis, Campagnaro, Cannavaro, Aronica, Maggio, Inler, Gargano, Zuniga, Hamsik, Lavezzi, Cavani. Subs: Rosati, Grava, Dossena, Dzemaili, Fernandez, Pandev, Britos. Chelsea: Cech, Ivanovic, Cahill, Luiz, Bosingwa, Ramires, Meireles, Malouda, Sturridge, Drogba, Mata. Subs: Turnbull, Cole, Essien, Lampard, Torres, Mikel, Kalou. Referee: Carlos Velasco Carballo (Spain) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]()
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Je moet wat als je de hele dag vrij bent omdat je werkloos bent.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tsja, ik heb wel eens dagen gehad dat ik meer vertrouwen heb had in het middenveld.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Het is dat Napoli niet goed in vorm is. Ik denk een gelijkspelletje. 1-1.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Oeh, 3-0.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ik zeg 4-0 en
AVB
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forzaaaaa Napoli.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dit wordt een mooie wedstrijd hoop ik.
Napoli
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Heerlijke voorhoede, bij Napoli.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hopelijk een leuke pot
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Darten
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat joch
![]() Was een jongen toch?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sfeertje
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Napoli
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Napoli
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Cavani.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Cavani die moet erin...
|
|
|
|
|
|
#29 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Inler
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gatenkaas, ook nu Unibrow eraf is.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Napoli gaat dit winnen
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Oja, deze wedstrijd was ook. Even opzetten
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Leuk spel van Napoli.
Die speler net op rechts met zijn rush lijkt wel een beetje op Theo Janssen, maar dan met snelheid. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die Mata heeft 3 of 4 van die hele nare overtredingen gemaakt.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
0-1
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
MATA FUCKING BAAS
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zuur
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Haha wat een foutenfestival daar.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Oh lol ik keek in mijn ooghoek mee en ik dacht in eerste instantie dat Mata die bal zelf zo meenam, maar hij kreeg em dus cadeau
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kut.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Uitleg staat elders vermeld
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik zou ook wel 'geblesseerd' uit willen vallen bij Chelsea ja
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Eva
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mata
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL 21/02] SSC Napoli - Chelsea FC (20:45 @ Sport1)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|