![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Dames en heren, hooggeëerd publiek!
Het is mij een eer en meer dan waar genoegen u aan te mogen kondigen, de strijd der Europese grootmachten, de clash tussen de vlaggenschepen van Nederland en Engeland, de wedstrijd waar heel de wereld al jaren naar smacht: AFC AJAX - MANCHESTER UNITED Wow. Dit ziet er effe gaaf uit zeg. Wat moet het ook een eer zijn voor Manchester United om eindelijk tegen het grote Ajax te spelen. Maar bovenal: wat een wedstrijd! Samen goed voor zeven Europacup 1's. Ajax heeft er uiteraard eentje meer, want Ajax is nou eenmaal wat succesvoller. Geeft niks Man. Utd, kan gebeuren. We kunnen niet allemaal de absolute koningen van de voetbalsport zijn. Gewoon doorgaan met oefenen. Een begroting van 350 miljoen euro, een stadion van 76.000 zitplaatsen...het is geen schande om je meerdere te erkennen in AFC Ajax, de absolute heldenclub van Europa. Maargoed. Het zou nu ietwat flauw zijn om Manchester United af te pissen. Het is immers een roemrijke club. En dat als tegenstander van Ajax maakt deze wedstrijd tot DE wedstrijd van het seizoen 2011-2012. Fuck die Champions League, met hun Lyon-APOEL en weet ik wat voor schijtwedstrijden. In de Europa League spelen de echte bazen, wars van de commercie! Altijd maar dat geld, geld en nog eens geld. Het gaat hier om de eer, de historie en de toekomst. Overigens zijn er nog kaarten beschikbaar voor deze wedstrijd voor de symbolische prijs van 88,50 euro per stuk. Kortom: komt dat zien, komt dat zien. Aanstaande donderdag, 19.00 uur, in een vast en zeker uitverkochte Amsterdam ArenA! Ook zo benieuwd naar de felle duels tussen Wayne Rooney en Daley Blind? Of wat dacht u van de strijd tussen Lorenzo Ebecilio en Rio Ferdinand? Enoh-Carrick? Juist. Het wordt een dubbeltje op zijn kant! Stem af op Nederland 3, of koop nog snel een kaartje...zodat je later tegen je kleinkinderen kan zeggen: 'Ik was erbij! Ik was erbij, toen good old Aras Ozbiliz de bal verkeerd raakte, de bal pardoes voor de pot kwam en die gekke Rus, die gekke malle Rus met z'n maniertjes, z'n geblokte hoofd tegen die lederen knikker zette en een doelpunt scoorde! Het stadion ontplofte jongen, bolhoedjes in de lucht, paraplu's in de gracht, hoi hoi hoi! Wat een tijd. En ik was erbij.' Ben erbij. Yesterday is history. Today, is a gift. Next week: Ajax - Manchester United. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Beetje verkeerd moment voor zo'n OP aangezien dit een pijnlijke wedstrijd gaat worden voor ajacieden en een leuke wedstrijd voor de rest van Nederland.
Goede tip om ons af te laten stemmen op Nederland 3, dan zien we Ajax niet kansloos verliezen. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Die OP
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Goede OP.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Programmaboekje voor de thuiswedstrijd in '76.
![]() En de uitwedstrijd. ![]() Kaartjes waren toen flink duur! ![]()
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
OP-of-the-Month nominee!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Flutwedstrijd. Kuttopic.
Eerst moet je naar de mooiste club van de wereld in de competitie pannekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Zeven uur??!!
Buh. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
88,50? Seriously?
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gaat een heel vervelende wedstrijd worden voor Ajax, vrees ik
![]() Erger nog dan Real Madrid in 2010... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik hoop op dubbele cijfers. 1-11 ofzo.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waarom die negativiteit, die was er bij Lyon-Ajax iedereen zei toen dat Ajax kansloos was. Ik heb 3-0 4-0 gehoord nou mooi niet. Om een of andere vage reden is Ajax helemaal niet zo slecht in Europa. Ik voorzie een gelijkspelletje.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
1-5.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eredivisie > Champions League in kwaliteit.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
0-4 vind Manchester wel genoeg. Als ze vol door gaan stoten gaat Ajax een verschrikkelijk pak slaag krijgen en kan het wel 0-7 worden.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Goed om te horen dat een fantastisch ManU de 0-8 iig niet gaat halen.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
2-1
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
De grootte van de overwinning van Ajax is afhankelijk met wat voor team Manchester op komt draven natuurlijk.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hup Holland!
|
Ik denk dat United wel gewoon met sterk team komt. Ze hebben ook geen wedstrijd daarna dus ze hoeven niemand te sparen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
1-3 + einde seizoen
![]()
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
United komt op volle sterkte volgens SAF. Hebben dat weekend geen voetbal i.v.m. FA Cup
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Oh ja: 0-7
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Loves C, R en M
|
88,50 om Evra en SAF uit te mogen fluiten... mwaoh, is te doen
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wilde eigenlijk aanwezig zijn en had 't er zelfs voor over om tussen 't thuispubliek te gaan zitten, tot ik de prijs hoorde. Ik ga geen 80,- betalen om m'n bek te houden of raar aangekeken te worden. En aangezien 't hopelijk 'n grote uitslag wordt, is me dat iets teveel van 't goede.
Dan maar thuis op de bank met 'n krat bier vlakbij
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik ga genieten. Ben erbij donderdag.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Telraam dus naast me neerzetten. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Mwoah, onderschat Man Utd niet hoor. Zeker als ze hun sterkste elftal opstellen zal het geen walkover worden.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik bedoelde eigenlijk dat ik tijdens de wedstrijd voor school bezig kan.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Leuk, van welke website heb je dat vandaan?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zag ik toevallig op een forum van Manchester United-supporters. Helaas is daar geen website (waarvan ik weet) die een database heeft van dit soort dingetjes.
Best jammer eigenlijk, lijkt me erg interessant. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die Toyota reclame op het programmboekje.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Cleverly gaat misschien spelen = Billenkoek
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
3-0
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Snap ik ook niet. Iedereen weet toch dat Popstars-zangers veel leuker zijn.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Popstar Wesley rulez.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#46 |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kaartjes op OT kostten 90 pence geloof ik.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Als we met Aissati, Blind of Anita in de punt spelen zie ik ons nog best winnen
. Als Janssen en Enoh er maar niet instaan
|