![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vorige topic: De bloedrode revolutie van Cruyff en co #5
Als iemand een betere TT weet, roep maar... Morgenochtend uitspraak in de zaak van Cruijff tegen de NV Ajax, vrijdagmiddag de aandeelhoudersvergadering. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja, nummertje 6 ipv 5
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oh kut, hoe pas ik zelf de TT ook weer aan?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
In de index op die 3 streepjes naast je username dubbelklikken.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
(het vetgedrukte was jouw eigen nadruk, voor de duidelijkheid) Ze hebben het niveau niet. |
|||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Steven wint morgen, daar ben ik wel zeker van.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Niks mis met Van Rhijn.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |||
|
Vraag:
|
||||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
We zullen gaan zien hoe die Bouy het gaat doen bij Juventus.
Hoorde ook dat Juventus aan het kijken is voor Nuytinck??? Als die slaagt dan bewijst het dat de scouting ook niet op niveau is! Clubs kennen hun eigen achtertuin niet eens! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Het is al goed. |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Zal ik je er eentje kado geven? Ik heb Denswil en Sporkslede al vanaf de B steeds met elkaar verwisseld. Dacht dat een tijd lang dat eerstgenoemde de middenvelder was, totdat ik het keer zei langs het veld en uitgelachen werd .
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hoeveel tijd ben je nou kwijt met het opzoeken van al die dingen?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik zou wel eens een grafiekje willen zien van het aantal Ajacieden, Feyenoorders, PSVers en Spartanen in de loop der jaren in de u17 en u19 (ea) van Oranje. Ik vermoed dat er bij Ajax een neergaande trend te zien is, en bij andere clubs (met name Feyenoord) een opgaande trend.
Als die er niet is wil ik daar binnenkort wel een keertje naar kijken anders... |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Je hebt het gezien: geen Wielaart of Ooijer maar de creme de la creme van jeugdopleiding stond erin. Of anders is De Boer geen goede coach. |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
?De betere talenten deden wederom niet mee, enkel veel bekritiseerde spelers en jongens waarvan haast niemand verwacht dat ze wonderen gaan verrichten. Jongste verdediging ooit, geen creativiteit in zowel middenveld als aanval, geen diepgang, geen stootkracht. Dat ze bal al zo lang in de ploeg hielden is knap, verder kun je daar toch niks van verwachten?! |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
De quotes die ik gepost heb zijn toch duidelijk? Je noemde Koppers bij de besten! Bakte er niks van en zal er ook niet veel van bakken. Die andere blonde knul is technisch helemaal bedroevend. Ajax-shirt onwaardig. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik noemde Koppers een talent "in mindere mate", schele
. Overigens heb ik op diezelfde Koppers al een jaar lang kritiek omdat hij bij Jong Ajax al liet zien niet genoeg niveau te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Van Der Heijden geloof ik nog altijd in ja, kan gewoon bij Ajax mee.
Maar goed, ik hoop dat je genoten hebt dan. Iedereen woorden in de mond leggen die in 5 minuten worden ontkracht, en jij doet alsof je neus bloedt. Geniaal .
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Van der Hedijen is zelfs al niet goed genoeg voor Vitesse
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vitesse is geen graadmeter, die doen maar wat.
Bij degradant Willem II liet hij zien dat hij kan voetballen. Voor zo'n speler is het normaal bij een fatsoenlijk Ajax eerder eenvoudiger dan lastiger voetballen t.o.v. een rare ploeg als Vitesse of een degradatiekandidaat, of een verdedigende ploeg. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
1983 FIFA World Youth Championship squads - Wikipedia, the free encyclopedia 7 van de 18 zijn Ajacied 1995 FIFA World Youth Championship squads - Wikipedia, the free encyclopedia 6 van de 18 zijn Ajacied. 2001 FIFA World Youth Championship squads - Wikipedia, the free encyclopedia 4 van de 20 zijn Ajacied. Op Hersi na wel echte toppers, toen al. 2005 FIFA U-17 World Championship squads - Wikipedia, the free encyclopedia 5 van de 20 zijn Ajacied. Overigens bijna allemaal gasten die het (nog steeds) niet hebben waargemaakt. Ik bespeur een tendens. edit: die laatste is een foutje. Moet dit zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/2005_FI....A0Netherlands 4 van de 21 zijn Ajacied Laatst gewijzigd door Koekebakker; 07-02-12 om 00:01 |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
De tijdssprongen zijn behoorlijk, zeker voor jeugdvoetbal-begrippen, maar ik ga erin duiken. Het lijkt me vooral ook interessant om te zien dan hoe de selectie eruit ziet in de jaren dat er geen jeugd-ek/wk gehaald is.
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vooral interessant om te zien welke spelers van andere clubs er in die selecties zaten.
Captain was Marcellis, dat zou wel even de nieuwe leider van de Nederlandse verdediging worden in de toekomst. 7 jaar later mag hij blij zijn als hij als back speelt bij een Nederlandse subtopper. Feyenoord, Sparta en PSV leverden samen 6 spelers (1 daarvan speelde 5 jaar voor Ajax), bijna net zoveel als Ajax alleen. Wat een tendens zeg. Laatst gewijzigd door El Capitano; 07-02-12 om 00:06 |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Denk dat je bij de selecties van Cor Pot bijvoorbeeld heel erg moet oppassen inderdaad. Die maakt er een zooitje van. Negeert een aantal goede jonge voetballers ten koste van matige spelers etc.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Onder 21 vaak wel maar zoals gezegd is het slechts zeer sporadisch geweest dat nederland een deuk in een pakje boter kon slaan. edit: UEFA website helpt ook en anders kun je de jaarboeken in de bieb erop na slaan, als ze die hebben. De officiele UEFA jaarboek heeft dat wel. Laatst gewijzigd door Koekebakker; 07-02-12 om 00:20 |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
Het kan ook zo zijn dat de rest beter is gaan opleiden maar dan zouden we al drie keer wereldkampioen zijn geweest gok ik zo. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Marcellis was een heel veelbelovende verdediger nietwaar? Werd vrij snel geselecteerd voor Oranje ook. Nog net niet zo snel als Maduro na drie wedstrijden in Ajax 1 maar het kwam in de buurt.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat Ajax minder sterk is in het opleiden heden ten dagen wilt niet zeggen dat de rest daar opeens beter in is.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Maar ik zal er om denken.
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Klopt maar je moet het ergens aan afleiden...
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Maar de één "speelt" alweer wat jaartjes in Spanje, de anderen spelen in de marge (subtop Nederland) én kunnen het verschil niet maken. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Marcellis kreeg een terugval bij PSV en is er nooit meer uitgekomen. En Maduro speelt inderdaad amper bij een europese subtopper, alhoewel ik het betwijfel of Valencia een kans maakt tegen Schalke ofzo |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Exact, dus er vanuit gaande dat de rest even goed is, en constaterende dat de prijzenkast niet overvol aan het raken is, dan zou een afnemend aantal Ajacieden iets moeten zeggen. En we praten in dit geval over de eindtoernooien, dus dat er sprake is van enig niveau.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Maduro werd inderdaad als groot talent gezien, maar Marcellis en Vlaar ook.
Maduro heeft ruim 70 wedstrijden bij Valencia gespeeld, maar is nu al bijna het hele seizoen geblesseerd. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De slag om Ajax #6 Cruijff of Louis?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|