![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Hear, hear.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Volgende directeur jongens? Kom maar op.
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Van Basten is nog steeds mijn favoriet. Samen met iemand die de zakelijke kant goed beheerst. Dat kan zijn compagnon zijn, zoals Van Basten zelf voorstelde. Of iemand anders, zolang maar duidelijk wordt dat de zakelijke kant ondergeschikt is aan het voetbaltechnische gedeelte.
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
![]()
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Tscheu wordt toch de nieuwe directeur neem ik aan?
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Nou, einde van Ten Have en co hoop ik toch.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
||
|
|
|
|
|
#161 | |
Laatst gewijzigd door bloodysunday; 07-02-12 om 14:39 |
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
Ik snap trouwens niet hoe een Ten Have een vertrek bij Ajax nu nog kan uitstellen, als je zo massaal bent afgeslacht, niet alleen in de media, maar ook binnen Ajax zelf, en men je meerdere malen heeft verzocht te vertrekken, je in een juridisch geschil met een icoon van Ajax ook nog eens bakzeil haalt over je beslissingen en je geconfronteerd wordt met een muur van onwil jegens jou en je compagnons en ideeen, dan kan je toch zelfs met het grootste bord ter wereld voor je kop niet blijven beweren dat je in het belang van Ajax bezig bent?
|
|
|
|
|
|
#164 | |
Ik ben verbaasd dat jij geen enkel vertrouwen hebt in Cruyff en zijn visie en ik zal je vertellen waarom . Ik heb Cruyff altijd als iemand gezien die maar veel praatte , maar nooit echt iets heeft aangepakt . Hij verliet het Nederland elftal in 1978 om welke reden dan ook en hij had altijd wel met iemand troubles en nam vaak snel de benen . Als het om Ajax ging de laatste jaren gaf hij alleenmaar kritiek vanuit Barcelona en heeft het 1 keer geprobeert om binnen Ajax iets te veranderen , maar was al heel snel weer vertrokken . Nu is hij voor de eerste keer echt voor Ajax gegaan tot aan de dag van vandaag en dat doet hij maar voor 1 reden . Hij doet het alleenmaar voor Ajax en niets anders dan Ajax . Hij heeft werkelijk hemel en aarde over zich heen gekregen , maar hij is gebleven en daar het ik een ongelooflijk respect voor . Hij doet het niet om weer in de schijnwerpers te komen , hij doet het niet voor het geld , hij doet het niet om de macht .. nee, hij doet het omdat hij een Ajax hart heeft ... Waarom niet achter hem staan en laat hem 3 , 4 jaar zijn visie laten beleiden ? Hoe kunnen mensen in Godsnaam zeggen dat Ten Have en de zijnen het doen voor Ajax ? Ik zal dat nooit van mijn leven begrijpen en voor mij zou de keuze heel makkelijk zijn . Laatst gewijzigd door tjekkie; 07-02-12 om 15:01 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
ik heb vernomen dat er meer an de hand was met Co : Hij kon notabene sommige spelers niet eens uit elkaar houden , volgens bronnen van Johan Derksen .
Ja, dan is er iets goed mis .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 07-02-12 om 14:57 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Goed gesproken Tjek
|
|
|
|
|
|
|
#167 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#168 | |
|
||
|
|
|
|
|
#169 |
|
Zolang marco maar geen aankopen hoeft te doen vind ik alles best
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Ja of je krijgt het als assistent. Van Basten eindoordeel en krijgt tekenrecht. En zijn compagnon rapporteert door aan van Basten? Zoiets als Martin en Cock Jol
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
||
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
Tjek is de bom.
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
tjek, nooit meer zeggen dat je niet welbespraakt bent.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
.
||
|
|
|
|
|
#175 |
|
PHP-code:
![]() Even de URL kopiëren. Laatst gewijzigd door El Cid; 07-02-12 om 15:55 |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
een news_id ingevoerd
Linkje werkt niet |
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
DeGids.fm: nieuwsblog detailpagina[tt_news]=56550&cHash=caeff00074464b8b2ce97ec71071e1d5
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Als je de link in mijn post kopieert, kom je er wel.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
En op ajax.nl is nu het bericht wat betreft de uitspraak aangepast. Waar eerst nog wat positieve punten voor AFC Ajax N.V. werden uitgelicht, staat nu helemaal niets meer. Is de NV moegestreden? Komt er nabeurs een heel mooi persbericht? Het is in ieder geval opmerkelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Scherp
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Weer een dag dat de Ajax de grote verliezer is.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Go Your Own Way
|
Dat moet toch goed voelen SCH...
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Het maakt niet uit of de lijn-Cruijff de juiste weg is, met deze uitspraak is er bijna een einde gekomen aan de tweespalt die Ajax al maanden in z'n greep houdt. En dat is een goede, zeer goede ontwikkeling.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn.
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Omg zullen ze dat echt doen?
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Los van alles, ik zou toch ontzettend graag van Gaal bij Ajax zien. Eigenlijk maar dan welk ander individu dan ook. Naief? Kortzichtig? Zal best, maar ik ben overtuigd dat hij een realistische blik heeft op de mogelijkheden.
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Maar dan als trainer. Op iedere andere plek heeft hij binnen de kortste keren ruzie met de trainer omdat ie het in zijn ogen allemaal verkeerd doet.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
|
Ik snap de jubel over dit arrest niet zo goed vanuit het perspectief van kamp Cruijff.
De rechter geeft de, in elk geval technische mogelijkheid, dat Sturkeboom en Van Gaal alsnog rechtsgeldig worden benoemd.
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Ik hoop dat Blind wel behouden blijft bij Ajax. Zal verder wel niemand het mee eens zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Ik weet het niet. Echte Ajacied, absoluut, maar er is niet echt een plek voor hem. Daarnaast heeft hij in veel functies gefaald en toch ook meegespeeld met Ten Have en lijkt daardoor een beetje met alle winden mee te waaien. Misschien is een vertrek voor hem ook wel beter.
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Blind als assistent.
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
Blind is als jeugdtrainer het beste.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|