Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 07-02-12, 14:07 thumb up   #151
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
Nog steeds onrustig natuurlijk, Scorpie. Maar het gejuich nu is het gejuich na een Pyrrhus-overwinning. Er is nog geen enkele garantie dat het vanaf nu beter zal gaan.
Hear, hear.

(Verdwijnt na registratie)
Oud 07-02-12, 14:21 Standaard   #152
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgende directeur jongens? Kom maar op.
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 14:23 thumb up   #153
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door bloodysunday Bekijk bericht
Volgende directeur jongens? Kom maar op.
Van Basten is nog steeds mijn favoriet. Samen met iemand die de zakelijke kant goed beheerst. Dat kan zijn compagnon zijn, zoals Van Basten zelf voorstelde. Of iemand anders, zolang maar duidelijk wordt dat de zakelijke kant ondergeschikt is aan het voetbaltechnische gedeelte.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 14:24 big smile   #154
The Few, The Proud

PyTh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 07-02-12, 14:24 Standaard   #155

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Tscheu wordt toch de nieuwe directeur neem ik aan?
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 14:26 Standaard   #156
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou, einde van Ten Have en co hoop ik toch.

Oud 07-02-12, 14:27 Standaard   #157

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Hear, hear.
Ook voor jou dezelfde opmerking; denk je dat van Gaal wel die garantie voor succes was geweest?
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 14:30 Standaard   #158
U2

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Tscheu wordt toch de nieuwe directeur neem ik aan?
Ik mag hopen van niet.
Oud 07-02-12, 14:31 Standaard   #159
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille Bekijk bericht
Nou, einde van Ten Have en co hoop ik toch.
Ze kunnen nog in cassatie gaan toch?
Zjakkie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 14:31 Standaard   #160
Hup Holland!

Kanariegeel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Van Basten is nog steeds mijn favoriet. Samen met iemand die de zakelijke kant goed beheerst. Dat kan zijn compagnon zijn, zoals Van Basten zelf voorstelde. Of iemand anders, zolang maar duidelijk wordt dat de zakelijke kant ondergeschikt is aan het voetbaltechnische gedeelte.
Ben ik het ook wel mee eens. Maar liever een 'sterker' iemand dan zijn compagnon.
Kanariegeel is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 14:32 Standaard   #161
U2

[...]

Voor mij ook, ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden binnen Ajax. Van Basten en compagnon. Lijkt mij dat ze beide een officiële functie binnen Ajax moeten bekleden? Of zal het als een soort persoonlijk assistent gaan. En dat van Basten het eindoordeel heeft en ook tekent zegmaar.

Laatst gewijzigd door bloodysunday; 07-02-12 om 14:39
Oud 07-02-12, 14:32 Standaard   #162

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Zjakkie Bekijk bericht
[...]

Ze kunnen nog in cassatie gaan toch?
Ja een bodemprocedure starten. Alleen tegen die tijd zitten ze al bij een ander bedrijf.
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 14:35 Standaard   #163

Ik snap trouwens niet hoe een Ten Have een vertrek bij Ajax nu nog kan uitstellen, als je zo massaal bent afgeslacht, niet alleen in de media, maar ook binnen Ajax zelf, en men je meerdere malen heeft verzocht te vertrekken, je in een juridisch geschil met een icoon van Ajax ook nog eens bakzeil haalt over je beslissingen en je geconfronteerd wordt met een muur van onwil jegens jou en je compagnons en ideeen, dan kan je toch zelfs met het grootste bord ter wereld voor je kop niet blijven beweren dat je in het belang van Ajax bezig bent?
Oud 07-02-12, 14:42 Standaard   #164
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
[...]

Ik heb in beide opties geen enkel vertrouwen dat wij uit 'de malaise' komen.

Maar misschien dat het nu beter gaat als er alleen mensen met een overheersende linkerhersenhelft aan de macht komen, of weet ik veel wat voor revolutionaire theorieen ons aller JC er op na houdt.
Alles wat ik zeg , zeg ik als outsider , maar ja .. ik moet ook mijn mening geven he ?
Ik ben verbaasd dat jij geen enkel vertrouwen hebt in Cruyff en zijn visie en ik zal je vertellen waarom .

Ik heb Cruyff altijd als iemand gezien die maar veel praatte , maar nooit echt iets heeft aangepakt . Hij verliet het Nederland elftal in 1978 om welke reden dan ook en hij had altijd wel met iemand troubles en nam vaak snel de benen . Als het om Ajax ging de laatste jaren gaf hij alleenmaar kritiek vanuit Barcelona en heeft het 1 keer geprobeert om binnen Ajax iets te veranderen , maar was al heel snel weer vertrokken .

Nu is hij voor de eerste keer echt voor Ajax gegaan tot aan de dag van vandaag en dat doet hij maar voor 1 reden . Hij doet het alleenmaar voor Ajax en niets anders dan Ajax .

Hij heeft werkelijk hemel en aarde over zich heen gekregen , maar hij is gebleven en daar het ik een ongelooflijk respect voor .

Hij doet het niet om weer in de schijnwerpers te komen , hij doet het niet voor het geld , hij doet het niet om de macht .. nee, hij doet het omdat hij een Ajax hart heeft ...

Waarom niet achter hem staan en laat hem 3 , 4 jaar zijn visie laten beleiden ?

Hoe kunnen mensen in Godsnaam zeggen dat Ten Have en de zijnen het doen voor Ajax ? Ik zal dat nooit van mijn leven begrijpen en voor mij zou de keuze heel makkelijk zijn .

Laatst gewijzigd door tjekkie; 07-02-12 om 15:01

Oud 07-02-12, 14:51 Standaard   #165
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
[...]
Lijkt me fantastisch, Co Adriaanse scenario bij Twente.
ik heb vernomen dat er meer an de hand was met Co : Hij kon notabene sommige spelers niet eens uit elkaar houden , volgens bronnen van Johan Derksen .

Ja, dan is er iets goed mis ..

Laatst gewijzigd door tjekkie; 07-02-12 om 14:57

Oud 07-02-12, 14:52 Standaard   #166

Goed gesproken Tjek
Oud 07-02-12, 14:53 Standaard   #167
AFCA

[...]

Voor mij ook, ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden binnen Ajax. Van Basten en compagnon. Lijkt mij dat ze beide een officiële functie binnen Ajax moeten bekleden? Of zal het als een soort persoonlijk assistent gaan. En dat van Basten het eindoordeel heeft en ook tekent zegmaar.
Tja, Van Basten spreekt zich volgens mij steeds uit dat hij weer een club wil gaan trainen.

Oud 07-02-12, 14:55 Standaard   #168
Anima a Lodeiro.

[...]

Technisch/algemeen directeur (Van Basten) en directeur operationele zaken (Heijn)? Zoiets lijkt me.
Oud 07-02-12, 14:59 Standaard   #169

Zolang marco maar geen aankopen hoeft te doen vind ik alles best
Oud 07-02-12, 15:01 Standaard   #170
U2

[...]

Technisch/algemeen directeur (Van Basten) en directeur operationele zaken (Heijn)? Zoiets lijkt me.
Ja of je krijgt het als assistent. Van Basten eindoordeel en krijgt tekenrecht. En zijn compagnon rapporteert door aan van Basten? Zoiets als Martin en Cock Jol
Oud 07-02-12, 15:05 Standaard   #171
Hup Holland!

Zappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

Alles wat ik zeg , zeg ik als outsider , maar ja .. ik moet ook mijn mening geven he ?
Ik ben verbaasd dat jij geen enkel vertrouwen hebt in Cruyff en zijn visie en ik zal je vertellen waarom .

Ik heb Cruyff altijd als iemand gezien die maar veel praatte , maar nooit echt iets heeft aangepakt . Hij verliet het Nederland elftal in 1978 om welke reden dan ook en hij had altijd wel met iemand troubles en nam vaak snel de benen . Als het om Ajax ging de laatste jaren gaf hij alleenmaar kritiek vanuit Barcelona en heeft het 1 keer geprobeert om binnen Ajax iets te veranderen , maar was al heel snel weer vertrokken .

Nu is hij voor de eerste keer echt voor Ajax gegaan tot aan de dag van vandaag en dat doet hij maar voor 1 reden . Hij doet het alleenmaar voor Ajax en niets anders dan Ajax .

Hij heeft werkelijk hemel en aarde over zich heen gekregen , maar hij is gebleven en daar het ik een ongelooflijk respect voor .

Hij doet het niet om weer in de schijnwerpers te komen , hij doet het niet voor het geld , hij doet het niet om de macht .. nee, hij doet het omdat hij een Ajax hart heeft ...

Hoe kunnen mensen in Godsnaam zeggen dat Ten Have en de zijnen het doen voor Ajax ? Ik zal dat nooit van mijn leven begrijpen en voor mij zou de keuze heel makkelijk zijn .
Goed gesproken tjekkie
Zappie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 15:08 thumb up   #172

Tjek is de bom.
Oud 07-02-12, 15:09 sunglasses   #173
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

tjek, nooit meer zeggen dat je niet welbespraakt bent.

Oud 07-02-12, 15:10 Standaard   #174
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

Daar zijn een heleboel redenen voor te geven Tjek, en die gaan we hopelijk niet weer allemaal hier neerzetten. Zou zeggen, lees de vorige topics en de Ajax topics uit november nog maar even terug .

Oud 07-02-12, 15:12 Standaard   #175
Anima a Lodeiro.

PHP-code:
http://degidsfm.vara.nl/Fragmenten-detail.9963.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=56550&cHash=caeff00074464b8b2ce97ec71071e1d5 
Verzuurde kerel, die Peter R. de Vries

Even de URL kopiëren.

Laatst gewijzigd door El Cid; 07-02-12 om 15:55
Oud 07-02-12, 15:39 Standaard   #176
een news_id ingevoerd

Linkje werkt niet
robdegekste is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 15:42 Standaard   #177
DeGids.fm: nieuwsblog detailpagina[tt_news]=56550&cHash=caeff00074464b8b2ce97ec71071e1d5
robdegekste is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 15:56 thumb up   #178
Anima a Lodeiro.

Als je de link in mijn post kopieert, kom je er wel.
Oud 07-02-12, 16:58 Standaard   #179
Anima a Lodeiro.

En op ajax.nl is nu het bericht wat betreft de uitspraak aangepast. Waar eerst nog wat positieve punten voor AFC Ajax N.V. werden uitgelicht, staat nu helemaal niets meer. Is de NV moegestreden? Komt er nabeurs een heel mooi persbericht? Het is in ieder geval opmerkelijk.
Oud 07-02-12, 16:59 thumb up   #180
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Scherp

Oud 07-02-12, 17:00 Standaard   #181
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Weer een dag dat de Ajax de grote verliezer is.

Oud 07-02-12, 17:09 Standaard   #182
Go Your Own Way

Dat moet toch goed voelen SCH...

Oud 07-02-12, 17:10 Standaard   #183

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Weer een dag dat de Ajax de grote verliezer is.
Nee, dat moment hebben we 2 maanden geleden al gehad, toen de RvC weigerde op te stappen.
Oud 07-02-12, 17:14 big smile   #184
Anima a Lodeiro.

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpie Bekijk bericht
[...]

Nee, dat moment hebben we 2 maanden geleden al gehad, toen de RvC weigerde op te stappen.
Dat je nog tijd vrijmaakt om op SCH te reageren in Ajax-/Cruijff-gerelateerde topics
Oud 07-02-12, 17:21 Standaard   #185
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Acathla Bekijk bericht
Dat moet toch goed voelen SCH...

Oud 07-02-12, 17:28 Standaard   #186
Assassino!

Het maakt niet uit of de lijn-Cruijff de juiste weg is, met deze uitspraak is er bijna een einde gekomen aan de tweespalt die Ajax al maanden in z'n greep houdt. En dat is een goede, zeer goede ontwikkeling.

Oud 07-02-12, 19:18 Standaard   #187
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille Bekijk bericht
Het maakt niet uit of de lijn-Cruijff de juiste weg is, met deze uitspraak is er bijna een einde gekomen aan de tweespalt die Ajax al maanden in z'n greep houdt. En dat is een goede, zeer goede ontwikkeling.
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn.

Oud 07-02-12, 19:25 no smile   #188
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Weer bewogen dag rond Ajax - AT5 Nieuws

Oud 07-02-12, 19:40 big smile   #189
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Omg zullen ze dat echt doen?

Oud 07-02-12, 20:10 Standaard   #190

Cheiron's Voetbal Forum schermafbeelding

Los van alles, ik zou toch ontzettend graag van Gaal bij Ajax zien. Eigenlijk maar dan welk ander individu dan ook. Naief? Kortzichtig? Zal best, maar ik ben overtuigd dat hij een realistische blik heeft op de mogelijkheden.
Cheiron is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 20:27 Standaard   #191
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cheiron Bekijk bericht
Los van alles, ik zou toch ontzettend graag van Gaal bij Ajax zien. Eigenlijk maar dan welk ander individu dan ook. Naief? Kortzichtig? Zal best, maar ik ben overtuigd dat hij een realistische blik heeft op de mogelijkheden.
Maar dan als trainer. Op iedere andere plek heeft hij binnen de kortste keren ruzie met de trainer omdat ie het in zijn ogen allemaal verkeerd doet.

Oud 07-02-12, 20:31 Standaard   #192

Ik snap de jubel over dit arrest niet zo goed vanuit het perspectief van kamp Cruijff.

De rechter geeft de, in elk geval technische mogelijkheid, dat Sturkeboom en Van Gaal alsnog rechtsgeldig worden benoemd.

3.13. Ajax c.s. hebben aangevoerd dat wanneer het hof zou me-nen dat op 25 november geen (geldige) bevestiging van de be-sluiten van 16 november dan wel geen geldige nieuwe besluiten tot stand zijn gekomen, het nooit mogelijk zal zijn om de des-betreffende besluiten alsnog geldig te nemen. Het hof kan Ajax c.s. daarin niet volgen. Niet valt in te zien waarom, na onge-daanmaking - voor zover nodig - van hetgeen ongeldig/ontijdig is verricht, deze besluiten, na een geldige oproeping van alle commissarissen en na (het mogelijk maken van) een open gedach-tewisseling binnen de RvC, waarin zowel de bedoelde besluiten als mogelijke alternatieven onder ogen worden gezien, niet alsnog binnen zeer afzienbare termijn geldig genomen kunnen worden.
Ik weet niet in hoeverre die mogelijkheid er ook in praktische zin is, want zoals eerder gezegd: hoe maak je een benoemingsbesluit ongedaan, door daarna dezelfde mensen wel rechtsgeldig te benoemen. Bovendien zou dit rechtsgeldig benoemen inhouden dat er een reeel gehoor van Cruijff heeft plaatsgevonden, waarin zijn argumenten zijn gewikt en gewogen. Maar dat kun je na alle gebeurtenissen nooit meer realistisch menen dat dat zal gebeuren. (Dat geeft het gerecht al aan met de overweging waarom het besluit van 25 november ook ongeldig is).
N.i.c.k is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 22:14 Standaard   #193
U2

Ik hoop dat Blind wel behouden blijft bij Ajax. Zal verder wel niemand het mee eens zijn.
Oud 07-02-12, 22:20 Standaard   #194
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik hoop dat Blind wel behouden blijft bij Ajax. Zal verder wel niemand het mee eens zijn.
Ik wel. Een echte Ajacied moet je koesteren
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 22:21 Standaard   #195
Anima a Lodeiro.

Ik weet het niet. Echte Ajacied, absoluut, maar er is niet echt een plek voor hem. Daarnaast heeft hij in veel functies gefaald en toch ook meegespeeld met Ten Have en lijkt daardoor een beetje met alle winden mee te waaien. Misschien is een vertrek voor hem ook wel beter.
Oud 07-02-12, 22:49 question   #196

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
[...]
Ik wel. Een echte Ajacied moet je koesteren
Maar moet elke echte Ajacied persé op de loonlijst staan?
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-12, 23:17 Standaard   #197

Als hij een keer normaal gaat doen en een ruggegraat kweekt wel.
Oud 07-02-12, 23:27 thumb up   #198
Assassino!

Blind als assistent.

Oud 07-02-12, 23:58 Standaard   #199
Blind is als jeugdtrainer het beste.

Oud 08-02-12, 02:35 Standaard   #200
Banned

damsko's Voetbal Forum schermafbeelding

zijn jullie blind ofzo?
damsko is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site