![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 | |
|
Lapo:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
De transferwindow is net gesloten, kunnen die transferverhalen niet nog ff wachten.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja idd.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eerst maar eens beter gaan voetballen, godverdomme, daarvoor kom je met -5 naar het stadion...
Was ik maar gaan scheuvelen
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Maar even over Tadic, het liefste zie ik Mertens vertrekken en Tadic dan naar PSV, Tadic en Matavs weer samen
|
|
|
|
|
|
#7 |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
7 miljoen voor Tadic, is dat niet gewoon weinig?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja, dat is weinig.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zie hem het liefste naar schalke vertrekken voor 10 mln.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moi
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Helaas meteen veel lelijker...
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Idd, die bovenste is veel mooier..
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Als ze nu gewoon eens zo'n shirt als die in Grunner zn post designen dan weet je zeker dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. Maar de designer van Klupp (?) heeft er duidelijk niet zoveel kijk op. Beetje (heel) jammer. Man, wat is er op veel gebieden nog enorm veel winst te boeken bij de FC. De presentatie van dit shirt ook weer..
! Gewoon een schetsje en daar moet je het dan mee doen, ook nog even snel in de nieuwsbief geplakt ipv groots uit te pakken. Die hele website, ik erger me er nog steeds mateloos aan. Ach, dit wordt allemaal al jaren geroepen, maar blijkbaar heeft het allemaal geen prioriteit.. Hansie wil dat Groningen een topclub wordt, nou, dan moet er op dit gebied ook nog een he-le-boel veranderen.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het verschil is wel erg groot.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vinden jullie? Ik vind die onderste echt veel mooier. Smaken verschillen...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waarom?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Los zand... :s
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dramatisch weer.. pas in de 2e helft wilden ze er voor gaan leek het. Veel te laat.
Volgende week komt PSV op bezoek en missen we Van Dijk, Kieftenbeld en Sparv.. wat een feest wordt dat. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
0 punten uit de wedstrijden tegen RKC en VVV, waar je er toch minimaal 4 verwacht. Hoe kan dat in godsnaam?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Onderschatting, geen samenhang, geen wil om te winnen, niet fel genoeg en meer van zulke dingen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jullie worden bedankt he, homo's. D'r gaat een heleboel boven Groningen momenteel.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Schaam me kapot dat deze spelers een Groningen shirt dragen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Moet jij je niet voor schamen, die spelers moeten zich schamen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tegen PSV gaan jullie niet verliezen, let maar op.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tvp voor de analyse van rudy.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Moet Huistra het lek boven halen of is Huistra het lek?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik zou die Jones eens 90 minuten geven, mannetje met een actie, gaat tenminste nog wat dreiging vanuit.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Dat is geen dig naar Groningen, maar dat zie je overal in het voetbal dat men zich ineens kan opladen als er een topclub langskomt. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heerenveen komt over een paar weken langs.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik ben Hans Nijland.
Nee maar Pietertje moet echt opbokken nu. Hij krijgt het elftal niet weer op de rails. Zie het nog wel gebeuren ook dat de vervanger van Huistra gewoon Jans gaat worden mocht Piet ontslagen worden. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sjonge jonge, het gaat drie wedstrijdjes kut en Huistra kan optyfen. Wat een gelul zeg. Die man heeft de FC grotendeels prima wedstrijden laten spelen, vorig seizoen uiteindelijk op een haar na Europees Voetbal gemist, Van Loo gewisseld maar nu verliezen we en dan is het opbokken.
Komt allemaal goed, winnen we volgende week van PSV dan is alles weer hosanna. __________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Niet best.
FC Groningen verkeert in een vrije val. Ben benieuwd hoe en of Huistra Groningen weer aan het voetballen krijgt, er is ook gemor op het veld onderling. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
k vind het nog te voorbarig om te roepen dat hij op moet rotten, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeure. Dit kan zo niet langer. En dan heb ik het met name over de strijd/ het spel en de instelling.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Runselpink? Iedereen is het er over eens dat Hiariej niet kan voetballen. Waarom blijft hij die vent er in zetten dan als Burnet ook fit is? Tevens werkt dit hele systeem niet, en hij blijft er aan vasthouden! Het hele seizoen verloopt al dramatisch en jij zegt alleen de laatste 3 wedstrijden? Vond je al die wedstrijden er voor niet dramatisch? Heracles-thuis, PSV-uit, Excelsior-thuis, VVV-thuis, etc. En wedstrijden in begin van het seizoen waar we goed speelden werden niet gewonnen (Roda-uit, NAC-uit) omdat er mentaal iets niet goed zit bij deze ploeg. Ze zijn niet bereid om te knokken voor elkaar (en nu ook niet voor Huistra) en daar is Huistra verantwoordelijk voor.
Heb het nog niet eens over het wisselbeleid gehad. Op een haar na EV vorig jaar gemist klopt, dat was een goed eerste seizoen van hem. Maar aan iemand vasthouden omdat hij een redelijk goed eerste seizoen heeft gedraaid is hetzelfde als blijven bij die ene vriendin omdat die vroeger zo goed neukte maar nu het af laat weten. Laatst gewijzigd door Kerol; 12-02-12 om 12:07 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
-dubbel-
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik ben het met je eens hoor, qua Hiariej. Daar snap ik ook geen snars van. Wat ik wel weer te prijzen vind is dat hij spelers die het moeilijk hebben (Hiariej, Petter) wel het vertrouwen blijft geven. Dit seizoen gaat 4-2-3-1 niet heel vlekkeloos nee, maar vorig seizoen toch prima?
Begin van het seizoen werd er prima gespeeld, alleen kuttig punten verloren. Dat is voetbal. En ja, al die wedstrijden die je opnoemt zijn dramatisch, ik geef je gelijk. Neem trouwens de wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en Twente. Waarom ging het dan wel goed? En dan wordt er niet gezeurd over het systeem. Geef die man wat vertrouwen, zoals hij dat ook aan zijn spelers geeft. __________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ach kom, iedere club heeft toch zo'n fase. Zo'n slecht seizoen draaien jullie nog niet. Mocht deze lijn doorzetten kun je altijd de trainer nog ontslaan. Bij ons is er ook al even zo'n fase geweest dat men om het ontslag riep, gelukkig was dat na 3 wedstrijden en is het daarna alleen maar beter gegaan. Bij jullie is het in een wat ongelukkiger fase van het seizoen. Maar de doelstelling is nog prima te halen toch?
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Pardon? Heb je Roda na de eerste paar wedstrijden van het seizoen nog wel zien spelen?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
4-5-1/4-2-3-1
__________________ I have faith in Suk |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Groningen #41 Krijgt Huistra het lek nog boven?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|