|
|
#1 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben het wel eens met Aad de Mos: dit is denk ik het slechtste Ajax wat ik ooit gezien heb. Niveau, hoe frappant, Wouters.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Natuurlijk is het makkelijk om te roepen dat de trainer weg moet, maar het is toch ook gewoon schandalig.
- Spel is het hele seizoen onherkenbaar. - Vele blessures die opgelopen worden bij trainingen, is de gehele staf te verwijten i.m.o. - Gemiddeld 1.7 (!) punt per wedstrijd - Uitgeschakeld in de beker - 6e plaats - Nog maar 1 keer de 0 in eigen huis - Vele onlogische opstellingen - Wisselbeleid slaat nergens op Frank straalt niets uit van wat Ajax wil zijn. Bravoure, strijden, arrogantie, borst vooruit. __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Dan sta je op 15 punten in 7 wedstrijden. Niet heel goed, maar zeker niet slecht. De ommekeer is mijn insziens de nederlaag tegen Groningen waarin we ook Sigthorsson verliezen. Sindsdien heb ik Ajax nauwelijks een goede wedstrijd zien spelen. Ja tegen Zagreb. Maar we hebben gezien wat dat waard is. Of dat door Blind/Bergkamp komt, geen idee. Bergkamp zat er al tijdens die eerste paar goede wedstrijden. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alleen de CL wedstrijden waren om aan te gluren.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Overigens had van Baste een gemiddelde van 1.97 punt per wedstrijd en Jol zelfs 2.29. Beide sneuvelde...
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik vraag me wel erg af hoe dit Ajax zou staan zonder al die blessures. Of Frank de Boer dan wel had kunnen bewerkstelligen wat hij voor ogen had, qua systeem. Wat er nu loopt is inderdaad het slechtste Ajax wat ik heb mee gemaakt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ik denk dat Cilessen of zelfs Verhoeven nog meer rust in de verdediging zal brengen dan Vermeer.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
De Boer op radio 1
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Wat zei hij?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
"de jongens hebben hard hun best gedaan"
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
De eerste helft was wel aardig
Heb er nu minder plezier in Veel blessures Dat ongeveer
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En ik geloof hem ook nog, hoe triest het ook is. Beter dan dit kunnen ze blijkbaar gewoon niet.
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als Enoh de beste man van he veld is bij Ajax. Is er wel iets goed mis.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Godverdomme, wat een teringelftal. Kansloze jeugdspelers opstellen, spelers met talent op de verkeerde posities neerzetten. Gaat lekker he, Frank?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het gros van die blessures is volgens jou te wijten aan pech en niet aan De Boer?
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb in het begin al is wat over Bergkamp gezegd dat ik hem niet vind passen als assistent op de bank. De Boer vond het heerlijk werken met Blind. Cruijff wilde dat allemaal niet meer. Ik vind het serieus geen gek idee om Blind weer assistent te laten worden en dat Bergkamp alleen maar training gaat geven.
Overigens vind ik het ook niet lekker dat Bergkamp vliegangst heeft en daarom niet mee gaat naar Europese uitwedstrijden. Ga ja op trainingskamp en dan zal Bergkamp daar nooit bijzijn. Laatst gewijzigd door bloodysunday; 05-02-12 om 15:46 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Van Rhijn, Koppers, Blind, Ebecilio, Özbiliz...
Verder hebben we wel een uit-ste-ken-de jeugdopleiding
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Vermeer
_______________________________________________ __________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fucking clown.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Haten op Van Rhijn
.
__________________ Sarcastische klootzak. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dat zeg ik toch nergens?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Oke. Ik denk inderdaad dat de staf iets heel erg fout doet als je zoveel blessures oploopt. Maar vraag me evengoed wel af hoe ver Ajax zou zijn zonder dat gesteggel.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Van Rhijn was echt niet zo slecht. Deed het net als Blind als je kijkt naar z'n kwaliteiten naar behoren.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Blind hief toch kei hard buitenspel op bij de eerste goal?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Frank de Boer is wel heel erg snel z'n krediet aan het verspelen zeg. Als hij nou gewoon zegt dat het verschrikkelijk slecht is en dat ze er alles aan gaan doen om het tij te keren, dan heeft hij echt nog wel krediet. Maar dingen als "we domineren maar scoren maar niet" en "we hebben een overwinning nodig" en "in het begin is er niks aan de hand en moet je de wedstrijd normaal gesproken fluitend winnen" zijn gewoon dingen waarvan iedere supporter ziet dat het onzin is. En dan kan krediet hard gaan...
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
De blessures, okay. Ik ga er van uit dat de staff hun werk doet en dat dit gewoon dikke pech is (is het niet, is ook gewoon prutswerk). Af en toe pech met arbritrage, okay. Hoort er bij. Misschien wat extreem dit seizoen maar vooruit. Daar mag het niet aan liggen. Zelfs met dat in het achterhoofd is het onbegrijpelijk dat de Boer maar niet durft te kiezen voor een systeem en dat neem ik hem echt ontzettend kwalijk. Als je perse met Janssen en Sulejmani wilt spelen, speel dan wat conservatiever. Speel met de punt naar voren en laat je wat meer inzakken. Ga pas druk zetten op je eigen helft. Nu zien we elke week een combinatie van spelers die alleen optimaal renderen in een bepaald systeem en misschien nog wel erger: absoluut niet renderen in een ander systeem. Ik erger me daar echt kapot aan. Dan heb je spelers als Sulejmani en Janssen die vertikken druk te zetten, waardoor je gapende gaten krijgt op het middenveld en de verdediging in de problemen komt bij de omschakeling. Grootste voorbeeld van vandaag: Janssen er uit voor Lodeiro, perfecte wissel! En wat doet de Boer? De Jong naar het middenveld en Lodeiro in de spits Sorry hoor, maar daar zakt mijn broek van af.
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Welke spelers kunnen volgende week weer meedoen?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Blind en Van Rhijn vond ik wel bazig spelen hoor.
Blind als CB , kwam vaak goed voor de man en kan het best opbouwen van heel de selectie . Dat mag ook wel gezegd worden
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Als centrale verdediger is hij niet heel slecht, nee. Beetje jammer dat er dan weer zo'n anti-voetballer als Enoh op '6' staat
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Overigens zou ik het helemaal niet erg vinden als Frank de Boer een topcoach zou kunnen assisteren de aankomende jaren. Ik wil hem absoluut niet kwijt en zie ook zeker potentie op basis van bepaalde wedstrijden (vooral in het begin, zoals tegen Milan), maar volgens mij kan hij ontzettend profiteren van iemand die veel verstand heeft van het vak.
Een van Gaal of Adriaanse bijvoorbeeld. Of misschien moet Johan Cruijff hem gewoon een keer een fax sturen met instructies over wat er mis gaat. Want of hij het niet ziet of gewoon te koppig is om zich aan te passen is mij om het even, op het moment is het gewoon kut met peren. En als zelfs een leek als ik kan zien hoe je 300% meer rendement kunt halen uit deze selectie dan is er echt iets goed mis. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hmm, Vertonghen speelt Schalk wel uit de wedstrijd, VdW Bayram wel en aangezien Lurling geschorst is speelt Josefzoon die niet zo gevaarlijk is. Heb je al een grotere kans op een overwinning in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Sowieso vond ik weinig mis met de hele verdediging vandaag. Het probleem ligt op de linies daarvoor. Óók het grote aantal tegendoelpunten ligt aan die linies en meestal niet aan de verdedigers zelf.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Seizoen mag van mij wel voorbij zijn.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
PSV verspeelt ook punten, het kan nog!!11!1!!11!!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bizar. Met een beetje geluk de hele defensie weer terug.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |