![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Die keeper.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Deze?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Doe eens kaarten trekken dan fluitende Belg
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Of deze?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ja, als Utrecht meer balbezit heeft. Utrecht heeft alleen nauwelijks de bal.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Genot deze wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
wat is dit Ajax toch ontzettend slecht.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
37 minuten voetballen en geen kans gecreëerd.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
GENOTTTTTTT
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Moet zeggen dat Ajax 1 ding meer heeft geleerd de afgelopen maanden. Voetballend onder de druk uitkomen in de verdediging. Normaal was dat een poging tot en uiteindelijk een lange bal van Vermeer. Nu bereik je het middenveld vrijwel altijd.
Nu nog iets doen met die bal
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als ik heel eerlijk ben had ik het van Ajax kant een stuk slechter verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tis te hopen dat Schut weer eens in eigen doel schiet.. Anders zie ik Ajax ook niet scoren.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Janssen die weer eerst 5 seconden een draai moet maken alvorens hij verder kan passen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Barcelona voetbal in Amsterdam
bal dom rondtikken maar geen kansen creëren.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat een slechte bal van De Jong zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja, niemand durft naar buiten te gaan vandaag.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Utrecht straft Ajax nog wel af
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hahahaha
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Lekker Vermeer
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
wahhahahahahahahahahahahhahahahahah
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vermeer.
![]() De keepers in deze wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kenneth
!
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Leuke wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vermeer!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
ik wou net zeggen: typisch zo'n pot waarin Utrecht uit het niets op 0-1 komt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
GOOOOOOOOOOLASOOOOOOO Duplan
![]() Vermeer sukkel.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
LEKKER BLIND EN VERMEER.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
De keren dat ze door het centrum recht vooruit spelen ontstaan er gelijk potentiële gevaarlijke situaties. Alleen jammer dat Enoh en Janssen altijd gelijk naar de zijkant spelen
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hoe kan dat nou weer? Deze opstelling beloofde nog wel zoveel!!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vermeer
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dit middenveld van Ajax is ook zo makkelijk af te stoppen.
1 mannetje opofferen aan Eriksen en je bent d'r. Janssen moet je gewoon 5 meter de ruimte geven want die geeft toch alleen maar lange ballen. En Enoh laten ze helemaal vrij want die kan toch niet voetballen. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Godsamme
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
vermeer, grabbelende klootzak dat je bent. Lulhannes
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Alsof je naar Feyenoord van een jaar of vier geleden zit te kijken
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Ongelukkig, maar echt een hele grote fout vond ik dit niet van Vermeer.
|
|
|
|
|
|
#42 |
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!v
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Vermeer
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Goede keeper die Vermeer!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ongelofelijk dit
![]() Van Rhijn wat doet je je jongen. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
In elk geval de eerste de beste blunder van Vermeer.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vermeer
![]() By far de meest waardeloze doelman in de Eredivisie. Werkelijk onbegrijplijk dat die nog steeds, na al zijn domme dingen dit seizoen alleen al, gewoon in de basis staat. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dit is gewoon donkerrood.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Demouge domme hond, daar kun je ook gewoon rood voor krijgen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Live Eredivisie #64: Fernandez. Vermeer. Grappenmakers.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|