![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Joop
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Joop
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Danny Dyer
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Wat was er met Joop?
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Lol
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Schurkenboom is de nieuwe ten Have
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Wat is hier nu het nieuws aan?!
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Hansies scenario
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Zlatan
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Positief Vitessenieuws in de versnelde ronde
/calimero __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Haike
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
raar einde
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Tja, wat moet je met zo'n uitzending. Net als vorige week gaan Genee en Derksen eerst Kraaij opfokken en daarna uitlachen omdat hij over de rooie is. De stokpaardjes van Derksen komen weer aan bod, met als afwijking dat hij ineens vindt dat de uitslag niet heilig is. Winnen met Bulykin is een schande.
Dat de oude Kraaij vindt dat Derksen geen verstand van voetbal heeft, zal vast waar zijn. Gijp met zijn stokpaardje over de slechte NL competitie (niemand verwacht toch dat Bommel goed in rondo's is!?). Zijn verdediging van Manolev zal alleen zijn omdat het Van Halst was die dat liet zien. Drie spelers van FCU bij de top 5 is inderdaad belachelijk, zo moeilijk was het niet om van dit Ajax te winnen. Geen nieuwtjes. Inhoudelijk moet dit de slechtste aflevering ooit geweest zijn. En almaar dat waanzinnige, hysterische gelach en dan was Boskamp er geeneens bij. Jammer, ik had gehoopt dat het met Gijp erbij weer beter zou zijn, maar het lijkt wel of Gijp Derksen zelfs zit na te praten. Laatst gewijzigd door crispy; 06-02-12 om 22:51 |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Hij had Hans gebeld over de opmerkingen van de vorige keer. Laatste waarschuwing voor de trainer van AZSW
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Rene
Boskamp Derksen Genee dat is de ultieme combo. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Vreselijke uitzending. Man wat heb ik me weer lopen ergeren aan Derksen. Dat hypocriete gedoe over Bulykin en Jans. Hansie die gewoon op een aantal punten gelijk heeft, maar Derksen die nooit Hansie gelijk wil geven en dan op de man gaat spelen. Vindt Derksen echt een nare man worden.
|
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
Denken ze bij Tottenham anders over.
Maar goed bij PSV was Gomes
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Pff wat een hypocriet die Derksen. Zit zover in Cruyff's hol dat hij geen kritiek op De Boer durft te geven.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Genau. Hij oretendeert een onafhankelijke journalist te zijn die zich door niets of niemand laat beïnvloeden. Deze aflevering is hij ook voor degenen die dat nog geloofden genadeloos door de mand gevallen. Een zeldzame stakker, dommer nog dan de jonge Kraaij.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Kraaij had zeer goede opmerkingen maandag, maar Derksen moest met stem verheffingen zijn gelijk halen
![]() Ook die opstelling van Kraaij was goed bedacht. Waarom zou je nog doorgaan met zo'n opstelling als je kunt zien dat het niet werkt. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#125 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#126 |
|
PSV Eindhoven!
|
is echt al een half jaar zo. Ik sla het ook steeds vaker over (sowieso de vrijdag altijd)
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Vrijdag sla ik ook altijd over. Ik kijk de uitzending van maandag meestal terug, maar vind het steeds minder leuk. Elke week denk ik, nou ik geef het nog een kans, maar eigenlijk loop ik me alleen maar te ergeren...
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Derksen
iedereen weet dat Genee het programma draagt.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
![]() There is no such thing. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Genee is een koning.
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Gast, zonder Genee stort dat hele programma in elkaar. Wilfred
.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
#133 |
|
topshow.gif
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Nee
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Wilfred Genee is de lucht die de sterren een plaats geeft om te schijnen
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Genee is een baas
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Koning Genee
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Dus ja, ik denk wel dat ik VI net zo sterk zou vinden zonder Genee. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
Barbara Barend, daar verlangen we toch allemaal naar terug??
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Genee is een baas.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Genee, Derksen en Gijp hebben het complete programma uit z'n de put getrokken, een aantal jaar geleden keek er niemand, er waren geen sponsors en RTL wilde het stoppen. Echter heeft Derksen(VI) geld erbij gedaan en samen met Genee en Gijp is het programma een succes geworden. Het programma kan dan eigenlijk ook niet zonder 1 van de 3.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Het programma kon prima zonder Gijp. Genee zal eerder gemist worden.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Precies, zonder Genee en/of Derksen wordt het niks. Ik vind Genee juist briljant. Dat zuigen af en toe is juist mooi, hij durft Derksen tenminste ook nog eens aan te pakken.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Aad de Mos gaat trouwens ineens verdacht vaak met andere mensen op de foto
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Niet voor niets bestaat 60% van zijn naam uit 'nee'
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Dat begint wel heel irritant te worden, dat geheel terzijde.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voetbal International #132: MCRL opent geen nieuw topic wegens belediging
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|