![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
En met Schwolsche kampioenen.
![]() Doorrr. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hup Holland!
|
Als het net zo sneeuwt in Leeuwarden als in Groningen ga ik er vanuit dat Cambuur morgen wordt afgelast.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat wordt nu waarschijnlijk op een maandagavond naar Volendam, Afwazig, ook gezellig!
Snap eigenlijk nog niet waarom het gisterenavond al is afgelast. Er ligt kunstgras en als ze het om de weervoorspellingen gedaan hebben, had men Telstar ook wel afgelast ... Hoewel ik het ook weer niet zo erg vind om vanavond niet op de koude tribune te hoeven zitten
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het is ook niet te doen om dit weer naar Jupiler-voetbal te kijken. Gun je niemand. Lekker een keertje doen als het wat warmer is.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alles zal er wel uit gaan met deze sneeuw...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
In Emmen sneeuwt het niet volgens mij daar gaat alles langsheen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik hoop dat wordt afgelast bij Telstar. Anders ga ik maar een plekje met EL opzoeken. Ga niet met die sneeuw 1,5 uur rijden denk ik..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Had Zwolle wel eigen vervoer naar Volendam?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vrij vervoer, elk jaar. Volendam supporters zitten ook elk jaar bij ons in het home voor de wedstrijd. Wij gaan meestal `s middags erheen om met Volendam supporters op de dijk nog te bieren.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Willen II heeft ook vrij vervoer naar volendam op carnavalsvrijdag...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hebben wij ook jaren gehad, maar toen stak een speler van ons een supporter van Volendam neer, nu hadden we autocombi en mochten we pas om 13.00 uur op de dijk zijn (zondagwedstrijd)
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Agovv ligt er ook uit.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kunstgrasveld als eerste eruit
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wij wachten op Bossen. Het is wel gestopt met sneeuwen nu
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Er zou toch nog een keer gekeurd worden nu?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Die zal wel in de file staan ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bossen is nu aan het keuren.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Telstar afgelast.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
![]() Oh dat komt wel goed...! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lekker thuis blijven
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Alle vrijdagwedstrijden nu afgelast! Zeer goede beslissingen. Had in principe wel zin in Cambuur op zaterdag (beter dan maandag), maar van mij mag daar ook alvast de stekker eruit!
__________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Niet meer dan 50. Schijnt een verplichte buscombi te zijn. Zelf zouden we waarschijnlijk met de auto zijn gegaan en op de hoofdtribune gaan zitten, maar de reis gaan we niet doen met dit weer.
__________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hup Holland!
|
Cambuur - Dordrecht gaat morgen niet door.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hup Holland!
|
Ik oordeel over hoeveel supporters er mee gaan naar Cambuur. Dat valt vaak erg tegen en daarom vind ik het meestal wel mooi als een club een stuk of 50 supporters meeneemt. Zo'n leeg uitvak vind ik niks aan.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
S.P.A.R.T.A tegen Den Bosch ligt er ook uit.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
En Fortuna - MVV ook al
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hup Holland!
|
Is al bekend wanneer de duels worden ingehaald?
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Las dat de KNVB morgen al gaat bekijken of de wedstrijden in de Jupiler League komend weekend gespeeld kunnen worden, dus de kans op snelle afgelastingen is groot. Wel goed voor het competitieverloop als ze daadwerkelijk alles als geheel bekijken, dan krijg je ook geen scheve stand.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Eindhoven - Sparta ligt eruit, evenals MVV - Emmen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zondag Zwolle GAE, niet naar de Elfstedentoch dus mocht het doorgaan. Mooi kut.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Denk dat heel het programma er weer uit gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
ADO Den Haag De Graafschap, Volendam en AGOVV moet zich verantwoorden waarom zij hun kunstgras vorige week niet speelklaar gekregen hebben.
Bij Volendam was het kunstgras kliphard bij de schaduwplekken en daarom al een dag van tevoren afgelast. Blijkbaar wil de KNVB dat deze clubs er toch meer aan doen om het door te laten gaan. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bij Telstar gaan we morgen kijken hoe en wat
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
En dan waarschijnlijk met het idee komen om de wedstrijden officieel in te halen op de tafelvoetbal-tafel als zijnde een experiment?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hoop het niet, Vrijdag naar FC Eindhoven - Sparta 'business club' met een bak consumptiebonnen waar je akelig van wordt
![]()
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Haha
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Haha
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nee wist ik niet
![]() Bedankt TR
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Haha
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jupiler League #8 Met afgelastingen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|