![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Het Grote Idee: Verzin een onderschrift bij de laatst geplaatste voetbalfoto Puntentelling:
== Uitslag 2009 II == ( Tussenstand en eindstand ) Isiolo == Uitslag 2010 I == ( Tussenstand en eindstand ) Rumille & d_b01 == Uitslag 2010 II == ( Tussenstand en eindstand ) Isiolo == Uitslag 2011 I == ( Tussenstand en eindstand ) SCH [SPOILER]De definitieve eindstand van de eerste helft van 2011 1. (1) SCH 259 + 58 = 317 2. (2) Clough 200 + 68 = 268 3. (3) tong 80 198 + 64 = 262 4. (4) Isiolo 190 + 69 = 259 5. (5) vrolijke-frits 187 +62 = 249 6. (6) Beschouw - 176 + 57 = 233 7. (7) tim86 - 163 + 62 = 225 8. (8) DurQ - 152 + 65 = 217 9. (8) hendril - 155 + 0 = 155 10. (11) rompompom - 78 + 44 = 122 De OP is hier te vinden Laatst gewijzigd door ASroma; 02-02-12 om 20:43 |
|
|
|
|
|
|
#2 | ||||
|
laatste Jury door SCH
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig mooie foto maar niemand doet er echt iets mee, helaas. Alleen Hendril half en daarom wint ie. Had me voorgenomen om afgekloven Trein onderschriften te belonen met de gewassen poedel, als iemand het dan ook nog doet terwijl iemand anders het al gedaan heeft, kan ie een hele kennel krijgen. Woef Laatst gewijzigd door ASroma; 02-02-12 om 20:49 |
|||||
|
|
|
|
|
#3 |
|
nieuwe foto?
![]()
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Verhoek vindt het ook een heel grappige transfer __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() ''Ja, ja. Poedels zijn leuke beesten.'' |
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() ''Heimwee hoezo? Twente ligt toch naast Scheveningen?'' __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Verhoek: Stevey, heb je het al gehoord over Bergkamp? Heeft vliegangst joh, wat een homokut zeg hahaha! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() "Yeah that's why I call him Wesley Farcorner" __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() 'Logisch dat McLaren Fer Ari niet opstelt.'
Laatst gewijzigd door tong80; 03-02-12 om 11:24 __________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() Verhoek: "Problem?" |
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() "Bij ruzie op de training denk ik dat ik Fer hoek." __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jury
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() 'En toch hebben we er veel plezier aan beleefd.' Laatst gewijzigd door Beschouw; 05-02-12 om 11:56 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ongeveer 1 jury op tijd per drie weken. Toch niet slecht.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik vind het eigenlijk wel rustig zo, kom eindelijk eens aan andere dingen toe.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
kut, ik ben iets vergeten
|
|
|
|
|
|
#18 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Ari
|||||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Goed juryoordeel,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja prima, nieuwe foto en dan morgenavond jureren Tim?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
WTF de poedel omdat ik een e ben vergeten.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() Door deze sam bal word je heet.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
en een C en iets grappigs
|
|
|
|
|
|
#25 |
![]() Afgekeurde Unox-mutsen zorgen voor verwarring bij de Chinese elfstedentocht __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Behalve als het storm loopt vanmiddag, dan kan het vanavond natuurlijk ook al. Met meer dan 8 onderschriften ofzo.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja baas
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Goed zo ventje.
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() Van Marwijk over ingelast oefenduel tegen IJsland: ''Tja, zoveel keus had ik niet.'' |
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Chinees basketbal __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Geel. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kick..hoop nog op meer onderschriften..
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() Strip-voetbal groot succes bij Eskimo's |
|
|
|
|
|
|
#35 | ||||
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
Lastig jureren aangezien eigenlijk alle onderschriften wel aardig waren dit keer (en ook weinig inzendingen). Clough was net de minste, maar die heeft vooral pech dat er geen echte matige onderschriften bij zaten. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|||||
|
|
|
|
|
#36 |
|
kutjury. nieuwe foto?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Waardeloze jury,
.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Briljante jury
![]()
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
En de foto?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Aad = Briljant SCH
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#41 |
![]() Schaadsweer __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
![]() Oorsprong van de term rayonhoofd eindelijk bekend __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik vind Aad natuurlijk een koning, maar ik kan niet echt veel met deze foto. Ik sla een rondje over.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Een echte deelnemer kan met iedere foto iets
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik ben niet echt. Ik ben een verzinsel van jouw gedachten.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Da's waar je bent het pukkeltje op mijn linkerbal.
|
|
|
|
|
|
#47 |
![]() De Mos is niet scherp. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Koning winter. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
3 SCH - Oorsprong van de term rayonhoofd eindelijk bekend
2 Tim86 - Schaadsweer 1 Karrel_LaagLawaai - De Mos is niet scherp. Ik weiger een poedel aan te wijzen met 4 deelnemers en de nummer 4 is net zo leuk als de rest. Kunnen we de poedel niet afschaffen ? Je bent al een held als je meedoet tegenwoordig.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jury is te vroeg.
|
|