|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sjimmie, speciaal voor jou:
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tvp
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Een Atouba, vijf Atoubaas
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Autobus was tenminste een geldwolf met swagger.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Die Atouba's
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Die drie namen ook onder dat contractding
Grote schoonmaak!!
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Autobus
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Greg in Valencia als toeschouwer bij Valencia - Barça. (volgens zijn twitter)
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is die transfer nou eigenlijk rond? Nog niet toch?
En nee, ik bedoel niet die van El Hamdaoui
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nee, volgens mij niet...
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Update die OP eens. We zijn landskampioen geweest + er mist ene beker.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
OP
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Doe het
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Denswil en van Rhijn centraal zondag denk ik?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#20 |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Tja, ik weet niet of ik hem succes wens of hoop dat hij flopt.
Het verhaal van Sulejmani vond ik opvallender. Dat hij al sinds half oktober met pijn in zijn lies rondloopt en dus ook niet fit was. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik hoop wel dat hij slaagt, alleen al om het feit dat hij niet naar Engeland is gegaan.
Blijft jammer, maar overduidelijk dat hij puur vanwege het geld is gegaan. En natuurlijk het geld van Raiola .
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zonde maar hij komt er vast nog wel achter.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Daarom, als ze echt voor het geld gaan mogen ze van mij best floppen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik hoop dat 'ie niet slaagt, omdat Juventus.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die zijn het ergste qua transfers. Sowieso komen veel slechte zaken binnen de voetballerij voort vanuit de Premier League. En als je ziet hoeveel spelers daar blindelings naar toe gaan, terwijl je er vaak niet eens beter kunt worden, dan vind ik dat ontzettend zonde.
Dat hij nu naar Italië gaat is vrij uniek voor een Nederlandse jeugdspelers (ja ja Sergio de Windt), en de Italiaanse clubs zijn niet zo van het buitenlandse talentjes kapen. Althans, veel minder dan een hoop andere clubs. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
5 hamlapjes voor jou!
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mwoa, Engeland was gewoon nog erger geweest. Een Ajacied die naar Utrecht verkast maakt ook een minder gevoelige stap dan naar Feyenoord, om even te chargeren.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Voor jou ja
Ik heb niet zo'n hekel aan Engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat ze in Engeland veel (jeugd)spelers kopen? Ja klopt, maar daarom vind ik het nog niet erger dat zij een jeugdspeler kopen dan dat een club uit Spanje of Italië dat doet.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Net een reconstructie van de zaak hamdaoui in het sportjournaal. Arno Vermeulen had de complete mailwisseling tussen Ajax en Fiorentina. Op 9 januari al heeft Ajax aan Fiorentina laten weten dat er een bankgarantie moest zijn bij een eventuele transfer. Conclusie is dat Hamdaoui teveel geld eiste van Ajax en dat Ajax dat niet wilde betalen. De overeenkomst tussen Ajax en Fiorentina was nog niet boeiend omdat Hamdaoui zijn ontbinding met Ajax nog niet had getekend (omdat hij zn schadevergoeding niet kreeg)
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die MeH is echt een vieze vuile rat
Zeuren dat zijn carriere naar de tyfus gaat, en dan enkele uren voor de transferdeadline een half miljoen euro eisen? Kunnen we Wesley niet even op hem afsturen..MeH
__________________ Ajax |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat een journalist de hele mailwisseling heeft is ook best storend.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vermeulen
die gast is de nieuwe perschef van Ajax?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Weet ik niet precies, ik schakelde te laat in, maar ik vermoed dat de uitzending wel online te vinden is.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banned
|
-rot op-
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hij kon dus ook nog naar Jol toe
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Ik bedoel het verhaal over die bankgarantie slaat nergens op, als je vervolgens compleet getekende contracten opstuurd. Laatst gewijzigd door DIGGER; 01-02-12 om 23:39 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vind het eerlijk ook debiel dat de markt in Italie 5 uur eerder dicht gaat...
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Mounir schijnt 900k te hebben gevraagd, lens 600... Wtf
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mounir
|
|
|