![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
CF Fiorentina communiceert dat de overdracht van de Argentijnse speler Guido Pizarro niet succesvol is omdat de speler niet is voltooid op tijd voor de procedure aan de Italiaanse staatsburgerschap te verkrijgen.
Het bedrijf kondigde ook aan dat Violet niet mogelijk was om de aankoop van de speler Mounir El Hamdaoui dall'Ajax Amsterdam te verbeteren, want na de onderhandelingen met zowel de speler met de voormalige club was succesvol afgerond, de Nederlandse club een paar minuten van het sluiten van de transfer-campagne heeft gevraagd om de betaling van een bankgarantie te garanderen, dat er geen technische tijd die nodig is om het te verkrijgen, in tegenstelling tot de gangbare praktijk gevolgd door alle grote Europese voetbalclubs. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lulz. Ajax trollt gewoon haar eigen fans if true.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trololol
![]() Haha
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik wist het, op het allerlaatste moment zou het gewoon gaan afketsen met een trollface van Hamlap
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wordt Ajax nog ff gedisst in die laatste zin.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Titel suggereert dat El Hamdaoui een kakkerlak is
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Godverdomme
wat een grap dat hele Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nu heeft hij wel recht om te klagen
|
|
|
|
|
|
#9 |
dat krijg je al blind de aan- verkopen moet doen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
*Pakt strik weer in.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dit heeft alle ingredienten om weer een flinke rel te worden. El Hamlap weer 24 weken ziek
.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Als de geruchten kloppen dat Blind in Arnhem is voor Narsingh, dan falen ze toch wel keihard...
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Nog ff het officiele persbericht van Fiorentina (in de OP al door een (slechte) vertaalmachine gegooid:
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ajax naait zichzelf
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Problem Ajax Fans? Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
definitief van de baan nu.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zal toch niet echt zijn lijkt me..
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Lastig. Een bankgarantie lijkt me niet meer dan logisch, maar je wilt die etter ook niet bij je houden.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jawel, voor 19:00 moest het zeker zijn. Ajax wilde last minut nog een bankgarantie en toen kon het niet meer rond komen. Bas Dost iemand?
|
|
|
|
|
|
#21 |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik geef MeH het recht om te klagen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wtf...
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Haha hoe kut is dit dan
__________________ Extra medication for ALL! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bankgarantie, is dat wat Mounir bij Jong Ajax heeft?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Wel grappig, de voetballers krijgen de zakenmannen er niet uit, en dan is het een voetballer ipv een zakenman die met dit soort zaken bezig is en die krijgt de zaken niet voor mekaar. Bij ajax is iedereen ziende BLIND geworden. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Benieuwd naar de kant van Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ajax wist zeker niet dat de transferperiode om 19:00 al is afgelopen in Italië.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bankgarantie... Tja logisch me dunkt.
Nog niet weg dus
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het spijt me voor je, maar ik lig echt helemaal dubbel, moet diagonaal de deur door straks met zo'n brede glimlach
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Maar de transfermarkt is nog niet dicht hoor!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
die gaat nog lekker cashen bij het 2e van Ajax.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Verkoop 'm a.u.b. nog voor 2 duppies aan Espanyol.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Verklaring van Fiorentina lijkt mij duidelijk toch.
|
|
|
|
|
|
#42 |
fucking briljant dit!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ongelofelijk
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Een TD was niet nodig volgens Cruijff?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Niet te geloven
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ja en geen bankgarantie krijgen zodat je vervolgens 20 jaar kan wachten op je geld..
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Maar dat vraag je toch helemaal aan het begin?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Mounir El Hamdaoui #5 Niet weg te krijgen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|