![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
De laatste wedstrijd van het seizoen is gewoon de kampioenswedstrijd.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
SCH, schat. Ik verwacht dit toch wel te krijgen van je
Leafdes stuollen! Verras je Valentijn met een romantisch avondje NAC! - sc Heerenveen |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Prima Superheld, maar dan is die wedstrijd het voorspel he.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
NAC kennende heb ik daarna hoofdpijn.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
Dat masseer ik wel weg
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Uit bij RKC volgende week, als ik ze zie voetballen bij Grins dan wordt het een moeilijke middag.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#158 | |
![]() Denk dat niemand RKC nog onderschat en Groningen was natuurlijk ultiem matig gisteren. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Wanneer is Oussie er weer bij eigenlijk?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Neuh zonder gekheid .. In voetbal kan alles en als alles meezit dan is dit voor mij een reeele scenario . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
De bekerwedstrijd tegen PSV is op 21 maart om 21.45 uur - joepie, kan ik er bij zijn
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
21:45 nog wel, dan moet ik al lang op bed van mijn moeder.
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
Ik stop je wel in.20.45 natuurlijk __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Is die nog niet terug dan?!
El Ahmadi heeft gisteren alweer gespeeld... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Ik heb geen idee, niks gehoord over Assaidi.
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Oussie is nog even langs zijn 3 tantes in de Sahara
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
nee joh, dat winnen jullie gemakkelijk. Zo geweldig is dat RKC nou ook weer niet, maar ze werden bijzonder gemakkelijk in het zadel geholpen en konden daarna het prima uitcounteren tegen een dramatisch Groningen dat alle ruimte weggaf. Dat zie ik jullie niet doen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
Sibon in het VI elftal van de week..
![]() Hoe verzin je 't ![]() Verrek!! Zoals 'de snor' het nu vertelt, had ik het nog niet eens bekeken. Net even wat anders
Laatst gewijzigd door Nnoitra; 06-02-12 om 21:18 |
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
nep-fries
|
kijk hier ik word ik blij van. Djuricic is in één keer mijn favoriete speler.
Djuricic in oranje! |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Was al mijn favoriete speler
Contract tot 2014, maar gewoon beter salaris aanbieden voor een jaartje meer __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Twente verloren. Kunnen gewoon 3e staan zondag
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
PSV Eindhoven!
|
Doet die vervloekte Jans dan toch goed.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#179 |
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#181 |
|
Waarom niet?
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik denk dat we iemand met 'status' (inclusief alle vaagheid van het woord) nodig hebben. Buitenlandse allure, iemand met een naam etc.
Maarja dat is voor een ander topic. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Dat vind ik altijd zo'n rare gedachte, dat het een naam moet zijn. Volgens mij heb je daar ook veel nadeel van. Zag je bij Twente dit seizoen. En Jans is ook weer niet een onbeschreven blad. Ik hoop juist dat wij nu niet zo'n status type krijgen, geen Van Basten ofzo.
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Twente heeft natuurlijk nog wel een wedstrijd te goed. Maar het zou uiterst fijn zijn als we 3de zouden staan zondag.
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
RKC uit is toch wel lastig. Ook al zijn jullie erg goed in Heerenveen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Ik denk ook niet dat we gaan winnen hoor.
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
sry Heerenveen moet uitwedstrijden zijn
de beste van Nederland zelfs
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
nep-fries
|
hoezo niet? Dat roep je volgens mij elke week, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat we morgen gelijkspelen of zelfs verliezen. Dat ze van Groningen wonnen stelt niet veel voor, want die speelden toen heel slecht en wij zijn veel beter dan groningen.
|
|
|
|
|
|
#189 | |
||
|
|
|
|
|
#190 |
|
Ik ben het me je eens, past wel bij ons als dat tegen RKC uit zou gebeuren. Maar of het dan een kwestie van hoogmoed is, dat weet ik niet, want volgens mij is dat niet aan de hand. Het zal eerder eens zijn dat ie gewoon niet valt, dat het beetje geluk een keer wegblijft etc.
|
|
|
|
|
|
#191 | |
||
|
|
|
|
|
#192 | |
|
nep-fries
|
Als heerenveen punten verspeelt vandaag ben ik teleurgesteld en mag ron jans van mij oprotten. als ze winnen ben ik blij en staan we tijdelijk derde en moet jans' contract alsnog verlengd worden. ![]() simpel! |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Parra zal niet gemist worden.
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Wel een minuut stilte voor Whitney mag ik hopen?
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Beter dat dan dat ze een plaat van haar draaien.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Inderdaad
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Ongelooflijk slecht. Geen inzet, geen energie. Maar wel fukking 3 punten
Had toch echt gedacht dat we hier punten gingen verspelen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
Wat was dit verschrikkelijk slecht en ergernis opwekkend.
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
nep-fries
|
Het leek er een beetje op alsof onze spelers dachten dat ze met 10 man speelden. Tering, wat een slechte wedstrijd. Die 3 punten zijn hardstikke mooi, maar kampioen gaan we niet worden
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Als je in zo'n wedstrijd zelf 3 punten kunt pakken komt het kampioenschap toch wel dichtbij.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
sc Heerenveen #30 met een complete selectie onderweg naar een topseizoen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|