![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
PSV Eindhoven!
|
Matige aankopen.
Maar wat niet is, kan nog komen. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mensen vergeten ook Joshua John al, ook gekocht en maakte een goede indruk tegen Groningen. Alleen Tadic nog en het feest is compleet
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zo'n Plet is toch niet het niveau dat Twente moe nastreven joh.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mag voor Twentefans hopen dat ie vooral als stand-in is gehaald. Een beetje wat Bulykin bij Ajax is.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Plet, Verhoek en John tjah niet echt spelers waarvan je denkt die gaan mij kampioen maken. Misschien Verhoek nog wel.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Munsterman:"Ik heb het."
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nee. joopie heeft er zin in
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ach, vergelijk het met de rollen van Bulykin, Vennegoor en Benschop/Altidore. Vind het wat veel betaald voor een speler in die rol, maar van de andere kant heeft Twente Janko verkocht voor een bedrag dat kan oplopen naar 7 miljoen(zal ongetwijfeld met behalen CL van Porto te maken hebben), en dring je er de salarislasten enorm mee terug. Verhoek beetje zelfde verhaal. Als het eens pompen wordt d'rin gooien en die ballen voor laten schieten. Het enige zure is m.i. dat Tadic, Coelho etc. niet rondkomen en je dus een speler als Bajrami of Verhoek tijdelijk een basisplaats moet gunnen. Maar dat gaat tot nu toe nog best, dus ook dat overleven we wel. Zie het meer als spelers die ter overbrugging dienen tot de talenten uit de jeugd aanhaken.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Plet is toch fysiek gezien niet echt een beest..
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als Heraclieden lachen om een transfer van 1 van hun spelers naar FC Twente dan zou je toch genoeg moeten weten. En al levert Janko tot 7 miljoen op, daarom hoef je toch niet veel te veel voor een 'vervanger' te betalen? Als ik m'n auto voor 50.000 verkoop ga ik echt geen 20.000 voor een Fiat Panda betalen.
![]() Twente bedankt. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
genot
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat is precies de bron van die 1,5 miljoen?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Matigheid troef, I like
![]() Go Steve, Go J ![]() pie
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ach mensen die dat oordeel al gelijk klaar hebben
Komt wel goed
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Denk jij echt dat Plet jullie verder gaat helpen?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik denk dat ie er wel wat in gaat knallen als stand-in voor de Jong.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Laat 'm nou lekker in die waan
![]() Anders ligt ie dadelijk weer stomdronken onder een of ander bankje (goeie foto trouwens! )Nee komt goed joh Binho ouwe drakendoder!
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Ook de rechtsback is bij hem wel belangrijk, bij ons had ie altijd wisselwerking met de mee naar voren komende Ammi waardoor er ruimtes onstonden rechts. |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
What's in the name
|
Goed punt, hij zal heel anders moeten voetballen als dat hij gewend is bij Ado. Net als wanneer Narsingh naar een topclub gaat, waar hij toch ook een stuk minder aan zijn snelheid zal hebben in een counter
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jee, wat ben ik het eens met vrijwel iedereen. Plet zal hopelijk niet meer dan een subsub zijn, eentje die het niet erg vindt de bank warm te houden. En met Verhoek kan het goed uitpakken, wie weet. Veel zal ervan afhangen of hij zich prettig voelt in en rondom de veste.
Tenzij Luuk alsnog verdwijnt, heeft Twente het goed gedaan, ook als Bajrami verhuist. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hmm, zo mega snel is die niet hoor. Sterke punt van hem is juist dat hij terwijl er nog verdedigers bij hem staan de bal er gewoon omheen kan krullen. Hoeft dus geen nadeel te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Heren, mag ik u danken voor het rondkomen van deze transfer en voor de twee (ongetwijfeld) goedkope talentjes die we erbij hebben gekregen!
Misschien wordt het niets met die twee, maar net als Plet een gok kan ook deze wederom goed uitpakken. Veel plezier met Plet, ik gun hem het beste! __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
haha de liefde voor Amoah is ook niet steeds niet voorbij ( die gaat vast nog wel een keer naar Twente komen )
Zeker als die in Turkije zijn geld niet krijgt . __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gouriye wordt niks (of hij mag bij Heracles een hele andere mentaliteit laten zien) en Belterman ken ik niet.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Oh, krijgt Heracles die er ook nog bij en 1,5 miljoen wtf
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Yup, voor zover de de "media" mogen geloven.
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gouriye kan zelf nog wel het een en ander. Maar niet goed genoeg voor Heracles. Had je nog beter Berghuis op kunnen halen.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
We zien het wel. Anderhalf jaar met een optie als hij het goed doet. Daar kan men zich geen buil aan vallen.
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Elia kwam bij ADO destijds trouwens geen lantaarnpaal voorbij, dat jaar nog gedegradeerd. Helemaal opgeleefd bij Twente destijd. Ben benieuwd hoe Verhoek t gaat doen
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gouriye heeft in het eerste niets laten zien.. Bij de beloften wel vaak topscoorder. Belterman zegt me niets... Zal wel niet zo'n heel erg groot talent zijn. Hopelijk zorgen deze 2 spelers ervoor dat de transfer van Plet zeker niet meer dan 1 miljoen is.
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Laat Plet maar invallen tegen Heracles. Als die dan scoort, kan mijn weekend niet meer stuk.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik heb liever tegen Ajax of PSV het staat gelijk en dan BAM. Pletigoal
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kan ook, maar daar zie ik hem uiteraard niet zo snel invallen. Als het 4-0 tegen Heracles staat wel
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Twente #63: Met Wesley en Pletigoal op jacht naar de titel
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|