![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
1-0 winst tegen de Graafschap was genoeg geweest voor de koppositie.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
We kunnen nu iig vrijdag even bovenaan komen
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Toch opvallend dat het verschil in beleving ook bij de supporters zo veel anders is nu Adriaanse weg is en McClaren terug.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Topweekend zonder te voetballen dus
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
Ideaal toch? PSV punten zien verspelen en zelf nog in actie mogen komen.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
D'r lijkt weer een idee achter te zitten, ik denk dat dat het is Palmboom. Bij Adriaanse heb je eigenlijk de hele eerste seizoenshelft het gevoel gehad hij klooit maar wat aan. Wedstrijdvoorbereidingen ineens omgooien, opstellingen, tactieken etc. Bij McClaren zijn het gewoon weer de vaste patronen die je terug ziet. En dan helpt het natuurlijk ook enorm als je meteen 2x wint. Ben benieuwd of de stemming nog zo is, mochten we hem bijv. van Heracles op de kloten krijgen.
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Mwa, McClaren heeft nu al meer krediet dan Adriaanse in zijn hele periode heeft gehad naar mijn mening.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Ik vind 'm verschrikkelijk irritant.
Binnen een jaar gefaald bij twee clubs. Telkens open deuren intrappen. Nee, ik heb er niks mee. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
De KNVB onderzoekt de mogelijkheid om de afgelaste wedstrijd De Graafschap – FC Twente komende week in te halen. Dat laat de bond op haar eigen Twitter-account weten.
Het gerucht gaat dat het veld op De Vijverberg morgen opnieuw gekeurd zal worden en dat er daarna een beslissing zal vallen. Echter lijkt de kans niet al te groot dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Bij De Graafschap heeft men al van alles geprobeerd om het veld te preparen, zonder resultaat alleen. Bovendien blijft het de komende week behoorlijk vriezen. Vrijdag staat de competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo al weer op het programma, dus dan zou de enige speeldatum dinsdag 7 februari kunnen zijn. Dat lijkt ons vrij kortdag. Morgen doet de KNVB verdere mededelingen. - - - - - Steaua Boekarest kan later deze maand in de wedstrijd in de Europa League niet beschikken over de middenvelder Alexandru Chipciu. De 22-jarige Roemeense international heeft in een vriendschappelijk wedstrijd eerder deze week een spierblessure in het been opgelopen. Dat maakte de club zondag bekend. In Nederland worden we sinds afgelopen week geteisterd door winterweer. Daardoor is de uitwedstrijd van FC Twente bij De Graafschap afgelast. Een mooie gelegenheid om even te kijken hoe de komende tegenstander in de Europa League ervoor staat. Steaua Boekarest draait voor haar begrippen een matig seizoen. De club is traditioneel gezien de grootste club van het land, maar bezet een vierde plaats in de nationale competitie. De achterstand op koploper Dinamo Boekarest bedraagt inmiddels al acht punten. Een bijkomend voordeel voor FC Twente is dat de Roemeense competitie nog van de winterstop geniet. Als de ploegen op 16 februari en een week later tegenover elkaar staan, hebben de Roemenen verder nog geen officieel duel gespeeld dit jaar. Op 25 februari gaat de competitie daar weer verder. Steaua speelt dan een uitwedstrijd bij Dacia Mioveni. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Wat zal er in vergelijking met vandaag tot dinsdag veranderd moeten zijn
Zie het niet gebeuren..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Dat wordt hem echt niet. Zal dus wel halverwege maart worden inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Janko heeft z'n eerste er ook in liggen bij Porto. Echt een doelpunt hoe we ze hier ook zagen.
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ik heb oneindig veel vertrouwen in Steve , bijna net zo veel als ik die heb bij Jopie . Het komt vooral ( ik spreek alleen voor mezelf ) , omdat hij het gewoon al heeft bewezen bij Twente en ik heb die vastigheid , die patronen, die duidelijkheid meegemaakt en dat voelt ontzettend heerlijk aan . Ik voel die rust ...
Ik kan het niet verklaren , maar onder Co was het chaotisch , en zag geen enkele patroon en zag spelers ook niet beter worden . Ook al zullen de resultaten gaan tegenvallen : Ik hoop zo dat Steve langer blijft dan 2,5 jaar en ik zal niet op deze uitspraak terugkomen . Never nooit niet .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
De KNVB wil De Graafschap – FC Twente deze week al opnieuw inplannen. De wedstrijd, die afgelopen zondag gespeeld zou worden, werd vrijdag al afgelast, omdat het veld op de Vijverberg te hard is.
De KNVB hoopt dat het duel woensdag of donderdag al gespeeld kan worden, meldt De Telegraaf. De voetbalbond bekijkt of het mogelijk is om daarvoor het geplande duel van FC Twente tegen Heracles Almelo van vrijdag naar zaterdag of zondag te verplaatsen. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
||
|
|
|
|
|
#218 |
|
Hehehe.. idd. lijkt me weinig veranderd sinds afgelopen weekend . Doetinchem is trouwens 1 van de 11 steden van de 11 steden tocht ...
Ach , maakt me ook niet veel uit . Hoe eerder ik de uitslag weet van die wedstrijd hoe beter . We zullen het vandaag wel horen wanneer die wedstrijd gespeelt wordt . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
?
||
|
|
|
|
|
#220 |
|
Hehe , sommige grapjes lukken en anderen weer niet .. hihi ..
Ben niet altijd serieus . ![]() Trouwens : als ik hehehe of hihihi typ dan voel ik mij echt zo en heb ik echt een binnenpretje . Ik voel me vandaag goed . Ben nu deze plaat keihard an het beluisteren . ☺4 kicken ♫ Laatst gewijzigd door tjekkie; 06-02-12 om 16:40 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Four Tops
tjekkie heeft smaak.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Hmm, de KNVB wil er dus alles aan doen om de uitwedstrijd tegen de Graafschap alsnog deze week af te werken.
Dat daardoor de thuiswedstrijd tegen Heracles ook maar gelijk verplaatst moet worden is blijkbaar geen probleem... __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
De KNVB
![]() Wat een oelewappers. Het gaat toch godverdomme om de clubs, niet om de KNVB. Dat veld was kut en zal deze hele week kut blijven. Willen ze ook nog onderzoek doen of De Graafschap nalatig is geweest, de veldverwarming staat op z'n hoogst en er is ook nog een tent op het veld gezet waar warme lucht in wordt geblazen, lijkt me wel dat er alles aan is gedaan. De veldverwarming is gewoon niet goed genoeg, maar die kun je niet zo maar even vervangen. Echt, de KNVB. Mongols. |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
ENSCHEDE - FC Twente gaat in hoger beroep in de zaak Ronnie Stam. De Enschedese club legt zich niet meer bij de uitspraak van de rechtbank in Almelo, die Twente eind vorig jaar veroordeelde tot het betalen van 140.000 euro aan Stam.
Volgens het 'kamp Stam' was dat bedrag contractueel vastgelegd, als een afgesproken percentage van de transfersom bij een eventueel vertrek. Stam verhuisde in 2010 van Twente naar Wigan in Engeland. Hij claimde nadien het afgesproken bedrag bij Twente, maar de clubleiding weigerde te betalen. ,,We denken een zaak zaak te hebben'', aldus een woordvoerder van Twente. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Een zaak zaak nog wel. Toe maar.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
whaha. heb het nog even nagekeken, maar dat staat er echt. faal!
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Iemand een idee of ik een P kaart nodig heb om kaarten te kopen in P voor de wedstrijd tegen Steau?
M'n kameraad heeft al kaarten maar hij denkt van niet. Dus wou het hier toch nog ff na vragen. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
|
Je bent alleen een P kaart nodig om via vak P kaarten te kopen. Voor een kaart die je via Twente koopt hoef je alleen maar een CC of SCC van Twente te hebben. Vak-P verkoopt trouwens alleen zelf kaarten bij uitwedstrijden, net als o.a. de vriendenkring.
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Oke. Zelf ga ik meestal met Hengelo naar uitwedstrijden, maar veel van m'n kameraden gaan wel met P. Maar thnx voor de info! Morgen ff snel kaartje scoren
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Het afgelaste competitieduel tussen De Graafschap en FC Twente wordt op woensdag 7 maart ingehaald. Het duel zal beginnen om 18.30. Kleine kanttekening. Als FC Twente nog Europees actief is zal de KNVB wederom een andere datum moeten prikken.
Dag naar mijn verjaardag ![]() Alleen verwacht ik wel door te gaan in Europa.. Overigens word de zaak rond Utrecht - Twente met rust gelaten nu. & Reinold Wiedemeijer fluit de derby vrijdag. Laatst gewijzigd door Ubenst; 07-02-12 om 20:19 __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Lekkere tijd
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Die wedstrijd volgende week is trouwens pas om 22:05 (lokale tijd) zag ik net bij het kaarten afhalen.
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Zal wel weer frisjes worden dus... vorige keer zaten er in dat stadion van Steaua toen ook maar 500 man waarvan 200 Twente-supporters ofzo
![]() Maargoed, met een beetje geluk kunnen we volgende maand met z'n allen naar Gelsenkirchen
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
|
Dat was uit protest. Het zou dit keer een stuk voller moeten zitten.
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Zit volgens mij stamvol daar! Baal er nu eigenlijk wel van dat ik er niet heen kan...
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Kwakman:
“FC Groningen zal echter een hoop geld voor hem krijgen, want hij is niet alleen te goed voor FC Groningen, maar ook voor de Eredivisie. Ik heb hem gezegd dat ik Twente geen slimme stap vind. Tadic moet naar het buitenland.” Hij is gewoon bang om tegen hem te voetballen
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
|
Boeie, heb het liefst dat Douglas onze vedettes ook naar het buitenland praat, om maar eens een vergelijking te trekken. Wat vinden jullie d'r trouwens van dat Twente 7 of 8 miljoen voor een speler uit zou geven?
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Absurd, maar Twente zit al in zo'n situatie omdat Joop zoveel op Fer heeft geboden. Nu weer 1,5 voor Plet, al is dat nog geen ramp. Maar heb zo'n idee dat iedereen nu ff geld van Twente wil afroggelen omdat ze denken dat Munsterman het wel neerlegd. En zo bleek, Joop kan zo ver gaan. Status van een topclub?
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
Of de prijs van kwaliteit. Douglas gaat met een jaar contract wss ook niet voor minder dan 5 miljoen de deur uit. Als Groningen van Twente geen 7-8 miljoen krijgt voor Tadic krijgen ze het in het buitenland wel. Voor Fer was Milan ook gekomen trouwens. Ik denk dat je dat gewoon betaald als je spelers wilt halen die meteen een toegevoegde waarde hebben. Suarez kostte Ajax 8/9 miljoen, Matavz, Mertens, Strootman bij PSV voor dergelijke bedragen, bij Ruiz kostte het hele pakket ook meer dan 7 miljoen.
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Ook wel zo ja. Maar is het ook niet zo dat als je Ajax, PSV of Feyenoord bent dat je eigenlijk al automatisch meer geld vangt voor goede spelers omdat die clubs 'status' hebben? Ze hebben allemaal in het verleden wereld spelers vooruit gebracht, en zijn gewoon groot. qua budget, maar ook de naam 'Ajax', 'PSV' en 'Feyenoord' zijn bekent. En ik denk dat als hun een speler hebben en wij een, die allebij even goed zijn.. Dat hun er door die redenen meer geld voor vangen. heeft iemand anders hier nog een realistische kijk op?
Edit: wat je dan eigenlijk ook wel kan zeggen is dat bijv. Man United zowat niet direct een groot bod zou doen op een speler van een onbekende club? Laatst gewijzigd door Ubenst; 08-02-12 om 21:10 __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Heb geen nieuws .. een goeie dag allemaal ..
That 's it ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
En Solstice, heb het al eens eerder gezegt maar Twente maakt een groei mee. We hebben elke keer een doel gemaakt om ergens naar toe te streven. Eigenlijk om niet stil te blijven staan en te kunnen blijven dromen van een groter Twente. Maar of dat reeël is? Ik heb Munsterman al horen zeggen dat het volgende doel is om te vestigen in de top 16 van Europa?! Vroeger, en voor het kampioenschap was er ook al een plan om vooruit te gaan. Dat is toen toevallig in een stroomversnelling gegaan en we maakte misschien wel de mooiste 5 jaar door als een tukker. Maar gaan we nu niet wat te snel? Zijn we al stabiel genoeg? Is alles Joop niet wat naar het hoofd gestegen? Het punt is dat je ooit op een hoogtepunt komt van succes, daarna zak je weer wat weg. Dat is altijd vervelend maar zorg dan wel dat je ook achteruit kijkt, in plaats van alleen vooruit. Een soort van vangnet. Sorry als ik een 'klein' beetje afwijk van het onderwerp haha, maar ben toch benieuwd hoe mensen hier over denken. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
||
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
Is wel een goed punt. De rvc wil naar 44.000 man in het stadion en een begroting van 50 of 60 miljoen. Haal je een grote sponsor binnen en geregeld CL zit er zelfs meer in het vat. De vraag is alleen, zit die 44.000 man er nog als je eens 3 seizoenen buiten de top3 eindigt. Bouw je een buffer op, zodat je een paar tikkies kunt hebben als het minder gaat. En blijf je het geld verantwoord uitgeven. CL zou m.i. nooit begroot moeten worden, en je zou met de uitgaande transfers een buffer op moeten bouwen als je het mij vraagt. Maar dat zijn volgens mij ook precies de plannen van de rvc.
Ik denk overigens niet dat het Munsterman naar het hoofd is gestegen. Als je kijkt naar de huidige mogelijkheden zou je komende transferperiode bijv. wellicht best een miljoen of 20 uit kunnen geven(verkoop Douglas, Mihaylov, Brama, Bajrami, Bengtsson en Buysse wss, en nog zo'n 3/4 miljoen tegoed van Janko, wellicht nog 4 van Tiote) en nog geld over kunnen houden. Dan is het niet zo gek om voor dure toppers te gaan. Draai je tot 2015 nog een paar keer CL dan heb je zelfs al genoeg in kas om die volgende uitbouw zelf te betalen. En mss zelfs de leningen af te lossen.... Laatst gewijzigd door Solstice; 08-02-12 om 22:06 |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Misschien handig om eerst leningen af te lossen en dan pas weer euro's uit te geven?
Overigens wordt het moeilijk om met een stadion van 45k een begroting van 60mln te realiseren. Elke eredivisieclub zit op dit moment rond hetzelfde bedrag als de toeschouwersaantallen. |
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
||
|
|
|
|
|
#248 |
|
|
|
|
|
#249 |
|
Mwa, onze begroting is nu ook groter. En is nog vraag naar zitplekken. De vraag is inderdaad of het publiek nog komt na een of meer mindere seizoenen. CL heeft denk ik een grote invloed op, maar CL betekent ook resultaten ervoor. Als je geen CL speelt is top 16 EL ook zeer fraai, alleen het geld minder.
Maar als er minder publiek komt, tja... Zolang de club maar goed met het geld omgaat zit er nog wel even groei in. En zolang deze resultaten nog even blijven, is het leven in Twente prachtig
|
|
|
|
|
|
#250 | |
Ajax zit nog niet op 100mln, en die hadden al met 40% stijging het beste jaar.. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Twente #63: Met Wesley en Pletigoal op jacht naar de titel
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|