|
|
#1 |
|
Welkom.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Narsingh gaat ook nooit meer komen, die gaat in de zomer vast naar het buitenland of PSV of Twente of iets in die richting aangezien wij dan niet eens Europees spelen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Walgelijke actie, maar om nou te zeggen dat ik Sturkenboom ga missen; neuh, totaal niet. Het is zelfs positief als mensen van kamp-Ten Have weggaan. Maar niet op deze manier
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Ben trouwens wel benieuwd naar het team 2012/2013. Gaan volgens mij aardig wat spelers weg en hoop dat er wat bij komt. Mag hopen dat Ajax goed gaat door selecteren met spelers zoals Blind.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lekker in juli naar Azerbaidzjan, wie wil dat nou niet?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
Nog geen akkoord transfer El Hamdaoui | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Diep -en dieptriest dat Sturkenboom nu de handdoek moet gaan gooien. Ik zie dat stukje tekst op Vak410 nog staan; "Het fluweel kan nu echt de kast in. Wie niet horen wil...!". Lijkt me dat Ajax eens even met wat mensen moet gaan babbelen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vooral de verdediging zal vernieuwd worden. Van der Wiel en Vertonghen zullen wel vertrekken. Ligeon staat klaar, maar is Denswil al ver genoeg? Anders lijkt Boilesen me in het centrum wel een goede oplossing. Maar dan moeten we nog wel twee linksbacks vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Zelfs als hij niet zo geweldig goed meer is. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Waarom zou je dat zo oplossen?!
![]() Een linksback in het centrum posteren en nieuwe linksbacks kopen...zoek dan gewoon centrum verdediger! ![]() Boilesen is toch ook helemaal niet zo'n mandekker of zo, is niet eens overdreven groot / sterk... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Uittocht volgend jaar lijkt mij. Verdediging dient wel een kwaliteitsinjectie te krijgen, teveel jonkies anders. Enoh en Janssen verkopen
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat was volgens mij wel het plan. Boilesen eerst op de linksbackpositie laten rijpen en daarna naar het centrum verhuizen. Ik vind hem qua spel wel vergelijkbaar met Vertonghen; drang naar voren, goede pass. Is overigens ook van origine een centrale verdediger.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Blind centraal natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Is Ligeon er wel klaar voor dan?
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vond hem geen verkeerde indruk maken in ieder geval. Ik zou zeggen; laat hem eens een wedstrijd of 8 staan.
Waar we in ieder geval voor moeten waken is dat we een hoop spelers gaan kopen; daar is Ajax de afgelopen jaren nooit echt beter van geworden. En zeker verdedigers moeten bij Ajax aan veel eisen voldoen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Met deze debiele medische staf is Boilesen binnen een maand weer geblesseerd.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Demy de Zeeuw op twitter:
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Goede zaak dat die gozer eindelijk weg is.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
Ik denk zelf dat je ook een betere verdediging krijgt door op het middenveld en in de aanval betere spelers op te stellen. Verdedigen begint toch echt voorin. Als je spelers hebt die op de juiste manier druk zetten en door middel van positiespel de tegenstander vast zetten komt je verdediging niet zo vaak in de problemen. Kijk eens naar het verschil tussen het niet-niet kampioenschap van Jol en dit seizoen (vorige ook wel). Vrijwel dezelfde mensen achterin en toch krijg je gigantisch veel doelpunten om je oren. Je kunt mij niet vertellen dat de verdediging er opeens niets meer van kan. Natuurlijk is het vertrek van Stekelenburg dit seizoen een fikse aderlating, maar je kunt de schuld toch echt wel in de meer naar voren geschoven linies zoeken. Een Janssen die maar een beetje rondsjokt in plaats van een goed druk zettende de Zeeuw. Een Sulejmani die niet eens fucking mee loopt met zijn man tegen AZ. Jol liet hem toen lekker rondjes op de tribune lopen om motivatie te kweken. Niet mee doen? Jammer dan, tot ziens. De tactiek van Jol was natuurlijk niet des Ajax, maar hij kreeg het wel voor elkaar om er een goed, gemotiveerd team van te maken. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
#Ajax stemt in met direct vertrek #Bouy naar #Juventus. ,,Clubs proberen er voor 19.00 uur uit te komen", zegt zaakwaarnemer #Raiola
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wie wil Janssen hebben? Vitesse?
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Goed beleid ja, oude helden terughalen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Is het nu al bekend hoe lang Mikki uit de roulatie is?
__________________ Extra medication for ALL! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
AFCAjax
De meeste spelers hebben zich goed op de winterse kou gekleed. Nicolás Lodeiro is de enige die een korte broek draagt. #ajax Nu gaat Frank hem zeker opstellen. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ook nog steeds geen nieuws over de optie om Lodeiro's contract te verlengen. Zijn laatste maanden bij Ajax?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Ja, al een tijdje.
Wil niet zeggen dat hij niks meer hoeft te leren, maar daarom moet hij JUIST spelen. En dat moet hij bij Ajax doen, te groot talent om te verhuren o.i.d. Vanaf dag 1 was het de bedoeling om hem door te laten groeien naar die positie, al zou ik het zelf (nog) niet doen, omdat je Denswil hebt. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die twitter van Raiola, iedereen op hem haten over Bouy en hem een crimineel noemen. En hij gaat overal nog op in ook
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Och god dit wordt toch niet weer zo'n avond als vorig jaar.. daar heb ik echt geen trek in
__________________ Ajax |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Raiola zegt dat het nog steeds 50-50 is.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Is die twitter wel echt van hem?
![]() Telegraaf zegt dat Raiola heeft laten weten dat hij sowieso nergens heen gaat een uur geleden en nu op twitter zegt hij dat het 50/50 is? Beetje raar... __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lijkt me dat Raiola vandaag wel wat beters te doen heeft dan constant twitteren
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Is El Hamdaoui rond? Want transfermarkt in Italië sloot om zeven uur.
En die twitteraccount van Raiola is fake. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
MRaiola Mino Raiola
@JeroenLipman Heerenveen wil, Narsingh wil, Ajax wil, maar of het rond komt is een tweede. De hele dag hoor je andere berichten van Heerenveen, vind het maar raar... __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AFC Ajax #467
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|