![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Wie wordt er kampioen van Nederland? | |||
| PSV |
|
36 | 41,86% |
| FC Twente |
|
25 | 29,07% |
| AZ |
|
1 | 1,16% |
| Ajax |
|
20 | 23,26% |
| SC Heerenveen |
|
2 | 2,33% |
| Feyenoord |
|
2 | 2,33% |
| Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Er valt ook nog niet veel van te zeggen, eerst PSV-Feyenoord en PSV-Twente maar eens afwachten.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Denk nog steeds PSV, kansje voor Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
sc Heerenveen
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Opvallend dat niemand AZ stemt trouwens.
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Men heeft hier te maken met kenners. Behalve de twee ajaxstemmers dan...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ik verwacht dat PSV het wordt. Twente op de 2e plaats en AZ derde.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ik denk Twente maar het valt eigenlijk echt nog niet te zeggen. De onderlinge duels van de huidige top 5 zullen beslissend zijn. Ik snap ook niet waarom vandaag gezegd wordt dat Ajax de titelaspiraties wel kan vergeten. Dat is feitelijk gezien onzin.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
Je weet vantevoren echt niet hoe PSV gaat spelen, altijd maar de vraag wat er gaat gebeuren.
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Tuuk, maar het werd zelfs in het journaal als feit gebracht, en dat is onjuist.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
Die zijn wel vaker weer opgestaan, 1 of 2 spelers weer fit en het kan ook zo weer gaan lopen bij Ajax. Als ze heel snel nog eens verliezen maken ze het niet weer goed, nu zou ik ze nog niet helemaal afschrijven.
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik zet mijn geld op Ajax.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Dat kun je, zeker na vorig jaar, inderdaad niet zo stellig zeggen, maar ik denk dat de concurrentie dit jaar te groot is.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik snap niet waarom AZ nog geen stemmen heeft, en Feyenoord wel. Voor de winterstop was AZ nog een mega grote favoriet. En nu opeens niet meer omdat ze derde staan met 3(!) punten achterstand? SCH heeft gelijk over de onderlinge duels. Voor ons gaat PSV uit en AZ uit heel cruciaal worden. Eigenlijk moet je 5-3 weken voor de ontknoping nog zo'n topic openen, mits het nog spannend is.
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Mmm, wie er nu kampioen wordt ? Ik hoop natuurlijk op mijn FC Twente en wij hebben kans , maar mijn gevoel zegt nog altijd PSV . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hopelijk heb niet al te veel geld dan ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
Hij is trouwens geupdate na het resultaat van gisteravond. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Belangrijke dag vandaag. Met voor zowel Twente, PSV als AZ een lastige uitwedstrijd na een Europese midweek. Zeker dit seizoen lijkt puntverlies dan een zekerheidje. Juist nu moet een kampioen eens opstaan...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Moeilijk om te voorspellen altijd:
1. FC Twente 2. PSV 3. AZ Het moeilijkste is AZ inschatten. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Ik ga voor PSV, vind hen het minst instabiel.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
SCH en daarna Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ik verwacht wel dat Ajax nog een inhaalslag gaat maken, maar ik denk toch dat PSV of Twente kampioen worden. Twente heeft nog een wedstrijd te goed, dat vertekent de ranglijst wel natuurlijk.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Trieste is dat ik niet één resultaat van vandaag verrassend vind.
Ik vind Ajax na vandaag de favoriet.Wat een armoe. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ik was het hele seizoen overtuigd van de titel van PSV, maar na vandaag begin ik steeds meer richting Twente te neigen...
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Niet Heerenveen?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Vandaag was pas de zesde keer in vijftien thuisduels dat ze wonnen dit seizoen.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Niet tot favoriet volgens mij hoor? Wel roep ik al maanden dat ze gewoon titelkandidaat zijn, samen met PSV, terwijl iedereen ze allang had afgeschreven. Na vandaag gelooft waarschijnlijk iedereen er weer in en zal de ArenA de komende tijd weer vol zitten.
Nadat PSV vandaag weer een uitwedstrijd niet wint, valt mijn keuze als favoriet nu op Ajax. Twente doet ook niet mee. Die ploeg hangt als los zand aan elkaar. In eigen huis verliezen van Heracles !!!
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Conclusie: het is elke week weer anders.
Volgend weekend kan ook flink wat schommelingen geven met PSV - Feyenoord en AZ - Heerenveen. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Naah, die hebben een leuke reeks en een leuk elftal, maar met AZ, PSV, Groningen, Heracles en Twente uit en thuis tegen Feyenoord en Ajax gaan die het niet volhouden.
Waarom Ajax plotseling in dit topic genoemd wordt snap ik echt niet. Die hebben een beduidend zwakkere selectie dan PSV, AZ, Twente en Heerenveen, spelen het hele seizoen al slecht en wisselvallig en winnen nu pas hun tweede wedstrijd uit heel 2012...?
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
Spel is niet om aan te zien. |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Conclusie: je kan er gewoon nog helemaal niets over zeggen en dat is hartstikke leuk.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
PSV heeft in ieder geval een zwaar programma de komende wedstrijden.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
SC Heerenveen heeft het op het einde heel lastig. Daar gaan ze de titel verspelen.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dat is niet de schuld van Ajax . Het is de schuld van onszelf ( of je nu Feyenoord , AZ , Twente of PSV heet ) en van niemand anders . Peace ... eh wie er kampioen word ? ... Als ik mee doe met de lotto heb ik meer kans om het goed te voorspellen en die kans is 1 op de 10 miljoen ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#92 | |
||
|
|
|
|
|
#93 | |
![]() Toen moest Pi air toch huilen? Hihi. Ok, dat was best wel sneu eigenlijk. |
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
PSV wordt denk ik kampioen ondanks een beroerde achterhoede
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
Pierre aan het huilen, Alves als een fucking machine. Wat heb ik toen genoten. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#96 | |
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
#98 |
|
De kampioen heeft nu al iig 21 verliespunten.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Echt de kampioen van de armoede dit jaar dus.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De Titelstrijd 2011/2012
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |