![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Coach: John van den Brom Stanley Menzo Albert Capellas Herms Raimond van der Gouw Selectie 2011/2012: Keeper: 1. Eloy Room (NED) (22) 21. Marko Meerits (EST) (19) 22. Piet Velthuizen (NED) (24) Verdediger: 2. Tomas Kalas (TSJ) (18) 3. Raio Piiroja (EST) (32) 5. Alexander Büttner (NED) (22) 6. Frank van der Struijk (NED) (26) 15. Patrick van Aanholt (NED) (21) 16. Michihiro Yasuda (JAP) (23) 25. Jeroen Drost (NED) (24) 26. Kevin van Diermen (NED) (22) 37. Guram Kashia (GEO) (24) Middenveld: 4. Jan-Arie van der Heijden (NED) (23) 7. Nicky Hofs (NED) (28) 8. Marco van Ginkel (NED) (18) 10. Davy Pröpper (NED) (19) 18. Valeri Kazaishvili (GEO) (18) 20. Anthony Annan (GHA) (25) 23. Stanley Aborah (BEL) (24) Aanvallers: 9. Wilfried Bony(IVO) (22) 11. Giorgi Chanturia (GEO) (18) 13. Jonathan Reis (BRA) (22) 14. Mike Havenaar (JAP) (24) 19. Marcus Pedersen (NOO) (21) 24. Ulises Davila (MEX) (20) 27. Julian Jenner (NED) (27) 29. Mart Lieder (NED) (21) 30. Renato Ibarra (ECU) (20) Laatst gewijzigd door Hendril; 05-04-12 om 13:40 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hoe hoog is de optie tot koop op Annan, weet iemand dat toevallig?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Assist en een goal voor Bony vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wereldgoal
![]() Helaas missen ze allebei Feyenoord uit... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vanavond zullen we het hier mee moeten doen:
![]() Spoiler
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mooi ploegje zo idd. Eigenlijk zou je de gehuurde spelers nog een jaar moeen houden, 2/3 versterkingen erbij en je doet mee voor direct el-voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het plakken is allemaal een beetje simpel
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kalas, van Aanholt en Ibarra voldoen nog.
Verder is dit Vitesse zonder Kashia, Annan en Wilfried is dit maar een simpele degradatiekandidaat. En dan gewoon geen fatsoenlijke middenvelders halen ![]() Aborah ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() van der Heijden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Buttner ![]() Hofs
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Spits Hadzic komt naar jullie club! Hij komt over van Zulte Waregem. Van den Brom heeft alleen geen enkel idee wat voor speler het is
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Haal gewoon een solide middenvelder maar nee hoor
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ze kunnen nog wel wat spitsen gebruiken denk ik
Lekker al 3 wedstrijden met 10 man voor de goal hangen en afwachten.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik weet eigenlijk niet wat ik kwalijker vind; dat er geen behoefte is aan een spits of dat Van den Brom niet is ingelicht over die transfer...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dit anti-voetbal is het enige dat mogelijk is met zo'n onevenwichtige selectie. NAC en Feyenoord kunnen de punten alvast bijschrijven.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik denk dat hij ook weer in het tweede belandt en waarschijnlijk vanavond weer door Lemic is gebracht...
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
hoorde een paar keer die nummer 4 kan niet voetballen , geen idee of het over Breurer of V.d Heijden ging , maar tja die staat dus nooit meer centraal acteren , hoe die die corner ook veroorzaakt ( waar de 1-1 uit komt )
Nu zaterdag weer een hele belangrijke wedstrijd tegen NAC ( moet gewonnen worden ) zeker met Feyenoord uit en Twente thuis in het vooruitzicht. Wordt nog een zware 2de seizoenshelft. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat voor triest handelshuis ben je als nog geen enkele speler van de hand hebt kunnen doen?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
terror rudy
|
hendril ziet eindelijk het licht
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Daar is ie weer!
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Wat. een. grap...
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wees blij dat een speler met Champions League-ervaring bij jullie wil spelen!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
![]() ![]() Verder nog meer vervelend nieuws. De moeder van Annan is overleden. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lekker. Doe mij maar een biefstuk van de grill. En spelen ze vanavond al?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Morgen. Is de voorpagina van het "programmaboekje" van morgen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Voor de Ted liefhebbers:
Nu op #Vitesse.nl: interview #VTV met technisch directeur Ted van Leeuwen over de transferwindow: bit.ly/wUdSkS __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Als er straks toch niet gewonnen wordt van het altijd lastige NAC dan kan Hollywood aan de Rijn weer van stal worden gehaald, met die week erop Feyenoord uit en dan Twente thuis.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Van Aanholt
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat was Vitesse bang in de tweede helft...
En Buttner
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Fraaie aanval wel die goal, tweede helft had er meer ingezeten voor NAC.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vond nac heel matig. In de tweede helft in de wedstrijd geholpen door het mindere spel van Vitesse.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die matigheid ben ik wel gewend de laatste tijd, tweede helft kwamen er toch nog wel wat kansjes (gebaseerd op de samenvatting).
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Op dat moment had de wedstrijd allang beslist moeten zijn. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Stanley Menzo heeft zijn contract met 2 jaar verlengd. Dus technische staf blijft dus samen.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hele wedstrijd gezien, ik vond hem en Kalas met afstand de beste spelers bij jullie. Ben sowieso wel fan van die aanvallende backs. Sure, het was niet erg efficiënt verder, maar hij speelde gewoon prima hoor. Snap niet waar dat extreme pessimisme ineens vandaan komt bij jou sinds de winterstop
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Is iig niet zo goed voor mijn hart. Verder speelde Kalas idd weer als een baas. Na de winterstop heb ik nog niet veel kunnen genieten van mijn club. Vandaag weer eens 45 minuten. Laatst gewijzigd door Hendril; 05-02-12 om 01:36 __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja, maar dan ben je wel erg snel verwend geraakt Hendrilleke..kijk waar jullie nog geen eind vorig seizoen stonden joh
![]() Van Aanholt is een echte klassieke vleugelverdediger zoals ik hem so far zie en ik vond hem tegen Narsingh ook aardig goed al. Soms idd wat teveel risico, maar hij brengt wel beter voetbal op die linksback plek tov Büttner. Havenaar ook een goed eerste uur. Had duidelijk wat opdrachten meegekregen en vulde dat goed in. Vraag me wel af hoe Vd Brom iedereen tevreden wil gaan houden als straks Bony terug is..Havenaar en Bony zijn echt 4-3-3, Pedersen absoluut niet en Reis kan zowel met een 2e spits als in 4-3-3 spelen..toch veel ego'tjes en dat zie je ook op de vleugels..als je Chanturia vandaag weer in zag vallen..pff. Die gaat het echt niet trekken op de bank hoor. Vandaag vloog hij rond als een gek, pakt bijna direct rood en verliest 3 keer de bal waardoor je bijna de gelijkmaker tegen krijgt.. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vitesse verrast me toch wel in negatieve zin. Met zoveel talent en zoveel geld zo vaak niet op de aanval spelen maar angstig en terug getrokken.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
![]() Verder heb je wel gelijk. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik zou wel zo'n Yes Yes shirt willen hebben, enig idee hoe ik daar aan kan komen?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
of stuur een mailtje naar info@vitesse.nl of fanservice@vitesse.nl dan zal het wel goedkomen. Spoiler
Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 06-02-12 om 00:39 __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Helaas is Wilfried alweer terug tegen FC Twente over 2 weken , maar verheug me nu al op die wedstrijd . Ik weet niet of ik zo blij zou zijn na de wedstrijd , maar goed .. dat weet je nooit .
Zonder Wilfried ? Pfff , dan stijgen de kansen met 20 % . en ben ik veel minder huiverig dan ik nu wel ben . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
de as met Annan , Kashia is net iets belangrijker , hopelijk wordt er dan ook net iets meer gecreëerd waardoor de doelpunten vanzelf komen
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
klasse Tedje !
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vanmiddag stiekem oefenen in Gemert tegen Willem II. Gezellig
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vitesse Arnhem #12: bijna 120 jaar
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|