|
|
#1 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kampioenuh, ole ole!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Doe Narsingh maar ja. En Bouy bijtekenen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sulejmani, Enoh en Janssen waren echt vele malen slechter dan Ebecilio gisteren.
Ebecilio paste in 't rijtje De Jong en Blind deze wedstrijd. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enoh was echt verschrikkelijk. Het is echt tekenend dat hij de domme overtreding heeft gemaakt waar later mede dankzij zijn fout uit gescoord werd. Wat was ik boos toen
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Narsingh is nu te koop voor 8 miljoen. In de zomer voor 6.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tja, het is maar wat je een overtreding noemt... Was niets aan de hand.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Denk dat Heerenveen nu wel 10 gaat vragen. Laatste 2 dagen van de transfermarkt.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zeker. Jullie mogen Sulejmani terugkopen voor EUR 16,25.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Met muppetpunten?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sulejmani is zelf al een muppet dus het lijkt me zinloos om er ook nog eens voor te sparen.
|
|
|
|
|
|
#13 | ||
Verdedigend redelijk? Die knul heeft geen bal gehad. Schaken had de dag van z'n leven en heeft nog nooit zoveel ballen in de 16 gekregen. En dat is echt niet omdat Ruben Schaken zo goed is. Als Blind een andere achternaam had gehad had ie al lang bij pak em beet Excelsior of de Graafschap gevoetbald. __________________ Sarcastische klootzak. |
|||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Blind was in balbezit, zoals vaak, gewoon prima. Off the bal is het echter een grote falert, vooral op LB.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat komt ook omdat Eriksen en Janssen veel te diep (of niet vrijlopen...) staan, dan kán je de bal gewoon niet kwijt. Maar blijkbaar wil De Boer met 5 spitsen spelen, maar heeft hij vervolgens niet het besef gehad dat er dan niemand is om de bal (over de grond) voorin te krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
What's in the name
|
!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als verdediger zijnde is je primaire taak verdedigen.
__________________ Sarcastische klootzak. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Missen diepgang in het team....!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik snap ook niet wat er mis is gegaan tussen december 2010 en nu. Hoe we achtereenvolgens Milan, Vitesse en AZ onder druk zette en ze er totaal niet aan te pas kwamen, waarom kan dat nu niet meer.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
@rumille
De Zeeuw is van het middenveld. De Zeeuw was ook niet altijd fantastich, maar legde wel een hoop meer energie in een wedstrijd als Janssen en had de drive om vooruit druk te zetten ipv rond de zijlijn te blijven hangen en een beetje loeren op een lange bal. De topics gaan me iets te hard om allemaal bij te houden .
Laatst gewijzigd door fathank; 30-01-12 om 12:00 __________________ Sarcastische klootzak. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wie je haalt ook haalt, ze raken toch geblesseerd.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Verder kan ik Blind ook nog wel uitspelen en ik kan niet eens rennen. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lodeiro kan ook die drive hebben. Is verdedigend minder dan De Zeeuw, maar voetballend weer beter.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Is toch anders denk ik. Alhoewel Lodeiro gisteren wel de enige was die tenminste vooruit durfde te voetballen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Druk zetten is vooral een kwestie van mentaliteit en teamwork. Spelers die zichzelf te goed vinden om consequent te blijven jagen (en uberhaupt fit genoeg te blijven om dat te kunnen) passen niet in dit Ajax. En dan kijk ik naar Janssen en Sulejmani.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Enigszins verzachtende omstandigheden: Ajax heeft momenteel de meeste uitwedstrijden (11) en minste thuiswedstrijden (8) gespeeld.
Alle andere clubs hebben 10 uit- en 9 thuiswedstrijden of andersom. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bloed, Zweed en tranen
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Code:
THUIS BALANS Team G W G V P V T PSV 9 8 1 0 25 31 - 7 AZ 9 8 1 0 25 24 - 3 FC Twente 10 7 3 0 24 30 - 8 FC Groningen 10 7 2 1 23 22 - 11 Roda JC Kerkrade 10 7 0 3 21 25 - 15 Feyenoord 9 6 1 2 19 22 - 10 NAC Breda 10 5 3 2 18 15 - 11 Heracles 10 5 2 3 17 20 - 9 Ajax 8 4 4 0 16 23 - 9 Code:
UIT BALANS Team G W G V P V T Heerenveen 9 5 3 1 18 22 - 12 Ajax 11 5 3 3 18 26 - 19 PSV 10 4 4 2 16 21 - 14 FC Twente 9 4 3 2 15 22 - 11 Feyenoord 10 4 3 3 15 17 - 16 AZ 10 4 2 4 14 13 - 15 __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Owja, ook het fysieke verschil tussen Clasie en Eriksen. Clasie kan best een aardig potje voetballen, maar is ook niet vies van om z'n lichaam te gebruiken ook al is dat lichaam niet zo groot. Eriksen daarentegen heb ik nog nooit met een vies broekje van het veld zien stappen. Je mist gewoon een stukje over mijn lijk-mentaliteit in de spelersgroep.
Laatst gewijzigd door fathank; 30-01-12 om 12:45 __________________ Sarcastische klootzak. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik geef meteen toe dat fysiek spel best belangrijk kan zijn. Maar krijg echt het idee dat jullie willen dat we een 'mouwen opstropen' club als Utrecht of Feyenoord moeten worden. Mijn God zeg. Wees blij dat we Eriksen hebben en daar geen speler als Immers hebben lopen
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mentaliteit en inzet dient gewoon de basis te zijn. Of je nu goed of slecht kunt voetballen, daar dient het mee te beginnen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Het is gewoon de basis hoor. Je kan techniek e.d. in overvloed hebben, maar als je te lam bent om een stap te zetten of mee te verdedigen ga je gewoon onderuit hoor.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ajax verwacht een zware blessure van Sulejmani. Nou wil ik niet zeggen dat we hem heel erg gaan missen, maar echt lekker is het ook niet
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Scheelt in ieder geval wel een hoop ergernis.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
En natuurlijk moet je als speler je altijd volledig inzetten. Maar je gaat een wedstrijd nooit winnen als je een bal niet recht vooruit kan trappen. Maar goed, misschien ligt het er ook aan dat ik de rivaliteit met Feyenoord niet zo voel en daarom ook geen 200% inzet verwacht tegen de 'rivaal'. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vandaag nog Jong Ajax op bezoek, komen er nog bekenden mee?
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ajax #466
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|