Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29-01-12, 13:49 Standaard   #1
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Frank de Boer: We doene koeterdekoet

Laatst gewijzigd door bloodysunday; 29-01-12 om 13:57
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 29-01-12, 13:53 Standaard   #2

Black-Death's Voetbal Forum schermafbeelding

Sulejmani hopelijk even niet spelen.. Voor de rest hebben we een zwakzinning elftal
Black-Death is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 13:55 Standaard   #3

Nou denk dat deze wedstrijd wel laat zien dat we een dramatisch kut elftal hebben en de Boer het niet op de rails kan zetten.
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 13:56 Standaard   #4
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpie Bekijk bericht
Nou denk dat deze wedstrijd wel laat zien dat we een dramatisch kut elftal hebben en de Boer het niet op de rails kan zetten.
Het lullige is dat 8 van de 11 basisspelers van vandaag gewoon niet beter kunnen. De selectie is gewoon matig.

Oud 29-01-12, 14:01 Standaard   #5

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Het lullige is dat 8 van de 11 basisspelers van vandaag gewoon niet beter kunnen. De selectie is gewoon matig.
Das gelul, spelers worden gewoon niet beter door de Boer.
Oud 29-01-12, 14:01 Standaard   #6

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Niks mis met de selectie hoor, in principe heb je heel lang met de selectie van vorig half jaar gespeeld op De Zeeuw en Boilesen na. Daar hebben we zat tegenstanders mee gedomineerd.

En toen speelden we minder aanvallend dan nu.
Huniddity is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:03 Standaard   #7

Dahlin's Voetbal Forum schermafbeelding

Even herhaling van mijn post eind vorige topic:

Oorspronkelijk geplaatst door Dahlin Bekijk bericht
Hoorde gisteren van iemand die wat meer trainingen van Ajax ziet (dus niet alleen de openbare) omdat hij vaak op de Toekomst is dat Ajax vaak dezelfde trainingsvormen doet (heel veel passen en trappen) en weinig aan conditie en fitheid. Zou onder andere verklaren waarom een aantal jongens er niet fit uit ziet en er zoveel blessures zijn.

Vind het waanzinnig dat er bij Ajax niemand is die doorheeft dat je topfit moet zijn om alle wedstrijden er vol voor te kunnen gaan. Er is geen inspanningsfysioloog, en Frank de Boer zei dat ze "soms wat minder intens trainen, soms wat korter". Daardoor heb ik het idee dat Frank ook maar wat doet. Zet daar nou alsjeblieft een fysio neer die gaat over de opbouw en het herstel. Het schijnt dat elke fysiotherapeut je iets zinnigs kan vertellen over zulke dingen dus daar hoeft echt super bijzondere topper neergezet te worden.

Het meest verontrustende vind ik dat het lijkt alsof bij Ajax het hele fysieke gedeelte bewust onderbelicht wordt omdat Ajax toch wel de beste is en alleen maar op techniek en tactiek hoeft te trainen, omdat Cruijff dat zegt.

Oud 29-01-12, 14:04 Standaard   #8
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Vorig jaar was het toch ook regelmatig drama. Dat wordt alleen wel eens vergeten omdat er op de laatste dag een kampioenschap werd behaald.

Enoh, Sulejmani, Ebicilio.. Dat soort jongens kunnen er gewoon niet zo veel van.

Oud 29-01-12, 14:06 Standaard   #9
IkBenVoetbal

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Vorig jaar was het toch ook regelmatig drama. Dat wordt alleen wel eens vergeten omdat er op de laatste dag een kampioenschap werd behaald.

Enoh, Sulejmani, Ebicilio.. Dat soort jongens kunnen er gewoon niet zo veel van.
Klopt, maar er zat meer lijn in dan nu, al was iedereen wel fit toen.
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:08 Standaard   #10

Het was aanvallend een drama omdat de vleugelbacks toen nooit meededen.

We domineerden wel degelijk alleen konden we geen vuist maken om te scoren.

Nu is het niks.
Oud 29-01-12, 14:12 thumb down   #11

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

Zoals ik in het begin van het seizoen al riep, De Boer bakt er helemaal niets van. Tijd dat hij plaats maakt. Het heeft al veel te lang geduurd.
TheJanitor is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:13 Standaard   #12

Oorspronkelijk geplaatst door TheJanitor Bekijk bericht
Zoals ik in het begin van het seizoen al riep, De Boer bakt er helemaal niets van. Tijd dat hij plaats maakt. Het heeft al veel te lang geduurd.
Helaas ben ik het met je eens.
Oud 29-01-12, 14:15 thumb down   #13
Waarom verkloten ze het voor zichzelf na een prima begin (en een arbitrale blunder). Er was niks aan de hand en toch geven ze de wedstrijd zo makkelijk weg.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:16 no smile   #14

Doe eens wat aan die onzekere verdediging zeg..

Mess is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:17 Standaard   #15

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
Waarom verkloten ze het voor zichzelf na een prima begin (en een arbitrale blunder). Er was niks aan de hand en toch geven ze de wedstrijd zo makkelijk weg.
Instelling, tactisch spel, matige spelers, onervaren coach, motivatie weg.
Oud 29-01-12, 14:17 Standaard   #16

Kanariegeel's Voetbal Forum schermafbeelding

Ajax creëerde niks.
Kanariegeel is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:18 Standaard   #17
Van mij hoeft Frank niet weg maar hopelijk ziet hij na de laatste 3 wedstrijden wel dat er iets anders moet. Als hij nu gewoon met deze opstelling blijft staan....
vaatwasser is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:19 sad   #18
Scherp en helder

Pres's Voetbal Forum schermafbeelding

En wie moet er dan voor in de plaats komen? Ik zie totaal geen vervanger klaar staan. Sowieso zijn we met al die trainerswissels de afgelopen jaren helemaal niets opgeschoten. Laten we eens voor de lange termijn gaan, kijken of dat op de lange termijn z'n vruchten afwerpt.
Pres is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:19 Standaard   #19
Oorspronkelijk geplaatst door Kanariegeel Bekijk bericht
[...]

Ajax creëerde niks.
Maar Feyenoord nog minder. Er was echt niks aan de hand voor Ajax.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:19 Standaard   #20
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Verliezen van Feyenoord goddomme zeg
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:20 Standaard   #21

Oorspronkelijk geplaatst door Pres Bekijk bericht
[...]

En wie moet er dan voor in de plaats komen? Ik zie totaal geen vervanger klaar staan. Sowieso zijn we met al die trainerswissels de afgelopen jaren helemaal niets opgeschoten. Laten we eens voor de lange termijn gaan, kijken of dat op de lange termijn z'n vruchten afwerpt.
Dat kan de Boer niet, de Boer is nog geen opbouwtrainer.
Oud 29-01-12, 14:21 Standaard   #22

Zijn er nog mensen in de ontkenningsfase mbt de Boer eigenlijk? Die nog steeds met smoesjes aan komen ?
Oud 29-01-12, 14:22 Standaard   #23
IkBenVoetbal

[...]
Maar Feyenoord nog minder. Er was echt niks aan de hand voor Ajax.
Ajax heeft een halve kans gehad, Feyenoord gewoon drie minimaal.

Oud 29-01-12, 14:23 Standaard   #24

Stelletje waardeloze spelers hebben we.. En een coach die er ook niet veel van lijkt te bakken
Black-Death is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:24 emo   #25
U2

Jij komt wel met een kapot goede oplossing
Oud 29-01-12, 14:24 Standaard   #26

Ze moeten zich sowieso kapot schamen, stelletje lamzakken.
Oud 29-01-12, 14:25 Standaard   #27
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

mentaliteit mentaliteiit mentaliteit.

Dat is het gewoon.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:26 Standaard   #28
IkBenVoetbal

Tijd voor een lid in de technische staf die wat ballen toont. Helaas zijn we die bij Ajax de afgelopen tien jaar kwijtgeraakt.

Oud 29-01-12, 14:27 Standaard   #29
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Mentaal zo zwak als de pest, fysiek zo zwak als de pest en dan is de helft van het team technisch en tactisch nog slechter dan de afgestorven rechtervoet van Sulejmani.

Oud 29-01-12, 14:27 Standaard   #30
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht

Dat is het gewoon.
Precies. Met de mentaliteit van Feyenoord waren we hier gewoon met 0-4 weggelopen. Ook al zijn we kwalitatief echt niet waar we willen zijn.

Iedereen die nu trouwens jankt om het vertrek van Frank de Boer mogen ze wat mij betreft hun seizoenkaart afnemen.

Oud 29-01-12, 14:27 Standaard   #31
Nu met EK-icoon!

NoizEkick's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is het gewoon.
Vergeet het talent niet, dat bij driekwart van het team gewoon ontbreekt.

Oud 29-01-12, 14:27 Standaard   #32

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door bloodysunday Bekijk bericht
[...]

Jij komt wel met een kapot goede oplossing
De oplossing hoef ik niet te bedenken. Het enige dat ik weet is dat De Boer maar een matige trainer is. Dat zag ik al langer maar toen zat de rest hier nog in een kampioens-roes.
TheJanitor is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:28 Standaard   #33
Scherp en helder

Pres's Voetbal Forum schermafbeelding

Zijn er nog mensen in de ontkenningsfase mbt de Boer eigenlijk? Die nog steeds met smoesjes aan komen ?
De positie van De Boer zal nu voor het eerst echt onder druk komen te staan denk ik. Als hij koppig blijft dan kan het vanaf nu snel gaan.. mensen pikken het gewoon niet als een trainer blijft verkondigen alsof het allemaal niet zo slecht is terwijl we allemaal zien dat het wel zo is. Maar als hij z'n fouten toegeeft dan gunnen de meesten hem nog wel een seizoen denk ik.
Pres is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:28 Standaard   #34
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Verkeerde topique.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:28 thumb up   #35
IkBenVoetbal

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
[...]
Iedereen die nu trouwens jankt om het vertrek van Frank de Boer mogen ze wat mij betreft hun seizoenkaart afnemen.
Het spel lijkt nergens op, maar dat zou het met een andere trainer ook niet doen.

Oud 29-01-12, 14:29 thumb up   #36

[...]

Ga vooral niet in op de argumenten, maar blijf lekker emotioneel vasthangen in je de Boer-adoratie.
Oud 29-01-12, 14:29 Standaard   #37

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is het gewoon.
Maar als iedereen opeens een goede mentaliteit heeft, schoppen ze dan wel een bal recht vooruit? Zelfs spelers die normaal geloofd worden vanwege hun mentaliteit zakten vandaag door het ijs. De Jong, Klaassen en zoals altijd Enoh. Van Sulejmani en Janssen verwacht je ook geen geweldige mentaliteit, en eerstgenoemde kan niet voetballen terwijl Janssen niet bij ons thuis hoort. En dan zo'n Blind als back, leuke speler in de as, maar dit kan echt niet meer hoor... Grootste ergernis vind ik misschien nog wel de nonchalance van Vertonghen, die zou echt beter moeten weten. Helemaal gehad met die gast.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:30 Standaard   #38

Kanariegeel's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is het gewoon.
Absoluut, daar ligt het aan! Werken voor hun geld moeten ze! Blind kan wel verdedigen, maar wil het niet! Enoh kan fantastisch passen, en geweldig voetballen maar heeft geen zin. Sulejmani kan wel mannetjes passeren maar dat kost toch wel erg veel moeite! Janssen heeft de techniek van Xavi maar als je dat gebruikt word je moe!
Kanariegeel is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:30 Standaard   #39
U2

[...]

De oplossing hoef ik niet te bedenken. Het enige dat ik weet is dat De Boer maar een matige trainer is. Dat zag ik al langer maar toen zat de rest hier nog in een kampioens-roes.
Nee maar de zoveelste trainer eruit is sowieso NIET de oplossing. Er moeten gewoon wat goede mensen erbij in de technische staff. Knappe hersteltrainer, knappe fysio's. Dat het spelersmateriaal niet Europese top is ok, maar met het materiaal dat je hebt moet je nog wel van Feyenoord kunnen winnen...
Oud 29-01-12, 14:30 Standaard   #40
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Boh, wat een verrassing van dit stel inspiratieloze, inzetloze kutdwergen op zondag om 12:30 in een koude uitwedstrijd.
RayMania is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:31 emo   #41

[...]

Ga vooral niet in op de argumenten, maar blijf lekker emotioneel vasthangen in je de Boer-adoratie.
Jij komt namelijk wel met oplossingen.

Mess is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:31 Standaard   #42

Je hoeft kwalitatief niet het beste team te zijn om te kunnen domineren en kampioen te worden. Zie AZ en Twente. Grootste gedeelte is cohesie in het team, willen vechten, mentaliteit die ontbreekt dus.

Al zijn Blind, Enog en Anita wel erge falers vandaag.
JeroenV is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:32 Standaard   #43
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kanariegeel Bekijk bericht
[...]

Absoluut, daar ligt het aan! Werken voor hun geld moeten ze! Blind kan wel verdedigen, maar wil het niet! Enoh kan fantastisch passen, en geweldig voetballen maar heeft geen zin. Sulejmani kan wel mannetjes passeren maar dat kost toch wel erg veel moeite! Janssen heeft de techniek van Xavi maar als je dat gebruikt word je moe!
Man, kijk naar Feyenoord. Die kunnen normaal gesproken toch helemaal niet voetballen.

In een Klassieker moet je er staan en moet je erop vliegen. Dit was gewoon niks. Los van het feit dat je te weinig kwaliteit hebt om die Kuipers-foutjes weg te poetsen.

Oud 29-01-12, 14:32 thumb down   #44

De Boer weg willen hebben is natuurlijk geen optie. Begrijp niet hoe je daarmee aan kunt komen zetten.
Oud 29-01-12, 14:32 Standaard   #45

TornadoDK's Voetbal Forum schermafbeelding

Bah weer een zondag verpest
Echt een kut instelling hebben een hoop spelers, half de duels ingaan gemakzuchtige passen over 5 meter die nier aankomen...

Trainer eruit helpt helmaal niets dit is al jaren een probleem. Er moet iets worden gedaan aan die gemakzuchtige instelling van een hoop spelers, want voetballen kunnen ze wel (de meeste dan).
TornadoDK is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:33 Standaard   #46

Hopen dat het geld van MeH meteen word geinvesteerd want aanvallend is het wel zo ontzettend zwak. Defensie is als Alderweireld en Van der Wiel terug zijn wel weer redelijk op niveau denk ik..

Oud 29-01-12, 14:34 Standaard   #47
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Mentaliteit, mentaliteit. Ik weet het niet hoor. Ajax hoort gewoon technisch superieur te zijn. Gemekker over mentaliteit doe je maar lekker in Rotterdam of Utrecht, niet bij Ajax goddomme. Ik vind dat veel schrijnender, het gebrek aan techniek.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 14:34 Standaard   #48

Oorspronkelijk geplaatst door JeroenV Bekijk bericht
Je hoeft kwalitatief niet het beste team te zijn om te kunnen domineren en kampioen te worden. Zie AZ en Twente. Grootste gedeelte is cohesie in het team, willen vechten, mentaliteit die ontbreekt dus.

Al zijn Blind, Enog en Anita wel erge falers vandaag.
Je moet wel met een coherent strijdplan ten aanval gaan.

Niet willen domineren, maar bij balverlies met zijn allen terug rennen zonder druk op de bal.
Niet van achteruit opbouwen maar een gat van 30 meter tussen je verdediging en middenveld opzetten.

Dan kan je nog zo'n goede mentaliteit hebben, als er geen goede gedachtes achter zitten dan blijft het niks
Oud 29-01-12, 14:34 Standaard   #49

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
[...]

Maar als iedereen opeens een goede mentaliteit heeft, schoppen ze dan wel een bal recht vooruit? Zelfs spelers die normaal geloofd worden vanwege hun mentaliteit zakten vandaag door het ijs. De Jong, Klaassen en zoals altijd Enoh. Van Sulejmani en Janssen verwacht je ook geen geweldige mentaliteit, en eerstgenoemde kan niet voetballen terwijl Janssen niet bij ons thuis hoort. En dan zo'n Blind als back, leuke speler in de as, maar dit kan echt niet meer hoor... Grootste ergernis vind ik misschien nog wel de nonchalance van Vertonghen, die zou echt beter moeten weten. Helemaal gehad met die gast.
+1
Oud 29-01-12, 14:34 Standaard   #50

[...]

Man, kijk naar Feyenoord. Die kunnen normaal gesproken toch helemaal niet voetballen.

In een Klassieker moet je er staan en moet je erop vliegen. Dit was gewoon niks. Los van het feit dat je te weinig kwaliteit hebt om die Kuipers-foutjes weg te poetsen.
Met een Clasie heeft Feyenoord al een betere middenvelder dan bij ons Janssen en Enoh bij elkaar. En een zwakke Eriksen ook. Daarbij voetbalden ze gewoon simpel, gewoon die bal inspelen en lopen. Ajax was weer ouderwets aan 't breien. Maar goed, misschien is dat dan mentaliteit.
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:54.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site